CEMP Sales House blog

Friss árlista a CEMP Sales House-nál

2018. augusztus 03. - Bűti Orsolya

2018. szeptember 3-án új árlista lép életbe a CEMP Sales House-nál, mely az árakon felül egyéb változásokat is hoz, például:

  • új mobil alkalmazás formátum: adaptive ad (480x654 px, amely lefelé görgetéskor automatikusan középre pozicionálja magát)
  • billboard és half page, roadblock és landscape, illetve XL layer és interstitial (kivéve Port.hu) azonos áron rendelhető
  • XL layer és interstitial azonos áron rendelhető desktopon (kivéve: PORT.hu)
  • Index mobilon is rovatokra vásárolható cube
  • megszűnik a tematikus desktop AV-mix, multiscreen rendelhető csak
  • megszűnik néhány rich media formátum: desktopon a flipside, a video bubble és a pushdown, tableten pedig a full page flex

Töltse le megújult árlistánkat, ajánlatért, részletekért pedig keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk

Az idei év második kiemelt sporteseményét is az Index nyerte.

A Téli Olimpia után a futball világbajnokság híreire is a legtöbben a hírsite-on voltak kíváncsiak a teljes időszak átlag napi látogatószámai alapján (Index.hu/Futball rovat*: 271 007 RU, nso.hu/Foci rovat: 262 395).

A németek kiesése nagy visszhangot keltett, és az Anglia-Belgium meccsnek is köszönhetően a legerősebb nap közel 350 000 látogató volt kíváncsi futball tartalomra.

Ha pedig az előnyt gólokra váltanánk, akkor az eredményjelző így nézne ki:

index_nso_focivb_2018.jpg

A rovatok 2018. június 14-2018. július 16. napi látogatószámai alapján (teljes forgalom, összes platform) - forrás: dkt/Rating

33 napból 20 napon az Index Futball rovatának látogatottsága megelőzte a Nemzeti Sport Foci rovatát.

Gratulálunk a rovat szerzőcsapatának!

*A rovat látogatottsági adata az Index alkalmazások (Android és iOS) forgalmát nem tartalmazza.

Címkék: statisztika, index, sport

2018. augusztus 1-jétől frissül a CEMP Sales House árlistája.

Néhány a legfontosabb változásokból:

  • az Index Tech és Tudomány rovat összevonódik, Index TechTud néven érhető el
  • már Index mobilon is rovatokra vásárolható banner
  • változnak a pr cikk árak (kivéve Index címlapon)
  • teljes Port.hu-ra rendelhető billboard, billboard extra
  • Port.hu rich media árak csökkennek
  • új, fix multiscreen medium rectangle csomag rendelhető a kiadványainkra
  • új IDENT multiscreen CPM csomagok jelennek meg

Töltse le megújult árlistánkat, ajánlatért, részletekért pedig keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk

Címkék: 2018, arlista

A CEMP-csoport legfiatalabb tagja, a Só&Bors épphogy csak elstartolt, máris komoly olvasótáborral rendelkezik a május 10-i indulás óta.

Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy tegnap rekord látogatószámot ért el: 32 521 olvasó kereste fel az oldal tartalmait, melynek nagy része (21 ezer RU) mobilról érkezett. 1
Már az első hónapban is várakozáson felüli elérést hozott a magazin: májusban a napi átlag látogatószám elérte a 14 ezer RU-t. 2

sobors_fb_header.jpg

Tovább
Címkék: Só&Bors

Jól kezdett az Index sport a legnagyobb hazai portálok versenyében, az első napot náluk követték a legtöbben a nemzetközi labdarúgás honi rajongói. A sportrovat remek formája kitartott, az első csoportkör során az interneten tájékozódó magyarok közül továbbra is legtöbben az index online közvetítéseit és futballhíreit keresték.

index_vb_elsokor_2x.png

Olvasóikat minden érdekli a focivébével kapcsolatban, amiért várhatóan nagyon sokat töltenek majd a szájton. Ha szeretne velük találkozni, foglalja le a még elérhető hirdetési helyeinket, a java még hátravan!

Hirdetési megoldásainkért a focivébé alatt keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: foci, vb

A csütörtökön rögtön hazai hengerrel indult oroszországi futball-világbajnokságról nehezen maradnak le az Index látogatói, hiszen egy hónapig kiemelt címlapi helyen követhetik a labdarúgás ünnepét. 
poszt_cimlap.png

Index, információs csík, multiscreen, 2018.06.15.

Tovább

Májustól Bata Viktória tölti be a CEMP cégcsoporthoz tartozó Femina Média B2B&B2C marketing menedzseri pozícióját. A szakember négy éve dolgozik a kiadó sales-marketing munkatársaként, mely idő alatt feladata volt többek között a natív projektek teljes körű koordinálása, és a portfólió B2B kommunikációjáért is felelt. A továbbiakban a teljes marketingtevékenység hozzá tartozik majd.

bata_viktoria_femina_media.jpg

A 11 éve működő kiadó új pozíciót nyitott, összevonta a B2B és B2C marketingterületeket. Rácz Brigitta, a kiadó portfólió igazgatója fontos stratégiai lépésnek tartja a pozíció kialakítását.

Ma már egyre inkább összefonódik a két szakterületet, mi pedig igyekszünk minél hatékonyabban kihasználni a lehetőségeinket. Így olyan közös, kreatív megoldásokban gondolkozunk, melyek tovább erősítik a bevétel, a márka és látogatószám szempontjából is a piaci pozíciónkat. Az új munkakör kialakításánál fontos szempont volt, hogy olyan szakemberrel dolgozzunk együtt, aki érti az üzleti folyamatokat, és a B2C terület sem ismeretlen számára, így adta magát a helyzet, hogy nem külsős embert keresünk, hanem házon belül nevezünk ki munkatársat a pozícióra - mondta el Rácz Brigitta.

Tovább
Címkék: femina
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató