CEMP Sales House blog

A kapu előtt sem jövünk zavarba

2018. július 19. - CEMP

Az idei év második kiemelt sporteseményét is az Index nyerte.

A Téli Olimpia után a Futball Világbajnokság híreire is a legtöbben a hírsite-on voltak kíváncsiak a teljes időszak átlag napi látogatószámai alapján (Index.hu/Futball rovat*: 271 007 RU, nso.hu/Foci rovat: 262 395).

A németek kiesése nagy visszhangot keltett, és az Anglia-Belgium meccsnek is köszönhetően a legerősebb nap közel 350 000 látogató volt kíváncsi futball tartalomra.

Ha pedig az előnyt gólokra váltanánk, akkor az eredményjelző így nézne ki:

indexfoci_blog.png

33 napból 20 napon az Index Futball rovatának látogatottsága megelőzte a Nemzeti Sport Foci rovatát.

Gratulálunk a rovat szerzőcsapatának!

*A rovat látogatottsági adata az Index alkalmazások (Android és iOS) forgalmát nem tartalmazza.

Címkék: statisztika, index, sport

2018. augusztus 1-jétől frissül a CEMP Sales House árlistája.

Néhány a legfontosabb változásokból:

  • az Index Tech és Tudomány rovat összevonódik, Index TechTud néven érhető el
  • már Index mobilon is rovatokra vásárolható banner
  • változnak a pr cikk árak (kivéve Index címlapon)
  • teljes Port.hu-ra rendelhető billboard, billboard extra
  • Port.hu rich media árak csökkennek
  • új, fix multiscreen medium rectangle csomag rendelhető a kiadványainkra
  • új IDENT multiscreen CPM csomagok jelennek meg

Töltse le megújult árlistánkat, ajánlatért, részletekért pedig keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk

Címkék: 2018, arlista

A CEMP-csoport legfiatalabb tagja, a Só&Bors épphogy csak elstartolt, máris komoly olvasótáborral rendelkezik a május 10-i indulás óta.

Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy tegnap rekord látogatószámot ért el: 32 521 olvasó kereste fel az oldal tartalmait, melynek nagy része (21 ezer RU) mobilról érkezett. 1
Már az első hónapban is várakozáson felüli elérést hozott a magazin: májusban a napi átlag látogatószám elérte a 14 ezer RU-t. 2

sobors_fb_header.jpg

Tovább
Címkék: Só&Bors

Jól kezdett az Index sport a legnagyobb hazai portálok versenyében, az első napot náluk követték a legtöbben a nemzetközi labdarúgás honi rajongói. A sportrovat remek formája kitartott, az első csoportkör során az interneten tájékozódó magyarok közül továbbra is legtöbben az index online közvetítéseit és futballhíreit keresték.

index_vb_elsokor_2x.png

Olvasóikat minden érdekli a focivébével kapcsolatban, amiért várhatóan nagyon sokat töltenek majd a szájton. Ha szeretne velük találkozni, foglalja le a még elérhető hirdetési helyeinket, a java még hátravan!

Hirdetési megoldásainkért a focivébé alatt keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: foci, vb

A csütörtökön rögtön hazai hengerrel indult oroszországi futball-világbajnokságról nehezen maradnak le az Index látogatói, hiszen egy hónapig kiemelt címlapi helyen követhetik a labdarúgás ünnepét. 
poszt_cimlap.png

Index, információs csík, multiscreen, 2018.06.15.

Tovább

Májustól Bata Viktória tölti be a CEMP cégcsoporthoz tartozó Femina Média B2B&B2C marketing menedzseri pozícióját. A szakember négy éve dolgozik a kiadó sales-marketing munkatársaként, mely idő alatt feladata volt többek között a natív projektek teljes körű koordinálása, és a portfólió B2B kommunikációjáért is felelt. A továbbiakban a teljes marketingtevékenység hozzá tartozik majd.

bata_viktoria_femina_media.jpg

A 11 éve működő kiadó új pozíciót nyitott, összevonta a B2B és B2C marketingterületeket. Rácz Brigitta, a kiadó portfólió igazgatója fontos stratégiai lépésnek tartja a pozíció kialakítását.

Ma már egyre inkább összefonódik a két szakterületet, mi pedig igyekszünk minél hatékonyabban kihasználni a lehetőségeinket. Így olyan közös, kreatív megoldásokban gondolkozunk, melyek tovább erősítik a bevétel, a márka és látogatószám szempontjából is a piaci pozíciónkat. Az új munkakör kialakításánál fontos szempont volt, hogy olyan szakemberrel dolgozzunk együtt, aki érti az üzleti folyamatokat, és a B2C terület sem ismeretlen számára, így adta magát a helyzet, hogy nem külsős embert keresünk, hanem házon belül nevezünk ki munkatársat a pozícióra - mondta el Rácz Brigitta.

Tovább
Címkék: femina

A Mercedes-Benz 2018. április 20-án elsőként húzta szét a függönyt az Index címlapján.

Hirdető: Mercedes-Benz Hungária Kereskedelmi Kft.
Kampány: 2018_Mercedes Vito Pro (MED0440)
Médiaügynökség: Wavemaker Hungary Kft. 

Működésében új hirdetési formátum érhető el CEMP SH kiadványain, mely a curtain névre hallgat. A curtain 3 db statikus képpel megjelenő hirdetési megoldás. A kreatívok csokorba gyűjtve jelennek meg, és képernyőre kerüléskor függönyszerűen, automatikusan szétválnak, megmutatva mindhárom kreatívot. Index címlapon adaptive ad zónában, Index cikkoldalakon és egyéb kiadványainkon roadblock zónában rendelhető.

Tovább
Címkék: curtain
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató