CEMP Sales House blog

Újabb látogatottsági rekorddal a legdinamikusabban fejlődő hírszájtok között az Inforádió

2017. július 18. - CEMP

Szédületes tempóban nő az Inforádió hírportál látogatottsága, jelentettük ki az idei első negyedéves adatok láttán. Azóta még több olvasó választja hírforrásként az inforadio.hu-t, nem ritkán naponta 100 000-nél is többen, így egyre biztosabb a helye a magyar internet legdinamikusabban fejlődő hírportáljai között.

infonyar650.png

Beauty-hírek, divattrendek, szépségtippek nélkül randább lenne a világ. A szürke árnyalatának néznénk a greenery-t (15-0343, az év divatszíne 2017), szimpla alj lenne az A vonalú palazzo nadrág, és a régi bikininket is csak két helyen találnánk meg; cédén vagy kazettán.

De a világ szerencsére szép. A lombzöld üde, a virágminta harsány, az athleisure könnyed, a wet look igéző, a fekete örök. A 18-39 év közötti nagyvárosi nő pedig érzékeny a szépre, már nem csak követi, de alakítja is a trendeket, hangsúlyosan jelen van a közösségi médiában, tudatosan és szívesen költ önmagára, és hétről hétre elkötelezettebben olvassa a Femina divatmagazinját.

retikulpromo_2017_06_29.png

Elbűvölő esküvői virágkoszorúkért, hatékony makacszsírfaragásért, bombabiztos szoknyatippekért olvassa a Retikült, a divat és szépségápolás iránt érdeklődő olvasók eléréséhez pedig keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Az oldalt elsősorban a 18-39 év közötti fiatal közönség olvassa, ezért tartalomban továbbra is a legújabb divattal, beauty-hírekkel foglalkozunk. A cikkek egyre rövidülnek, mi sem készülünk hosszú írásokkal, viszont rengeteg képes anyag lesz, és több termékteszttel fogunk jelentkezni.

Fehér Ági, a Retikül.hu főszerkesztője, az oldal megújulásáról

Címkék: retikul

A Fidelio márkacsoport kiadója, a Fidelio Media Kft. büszkén mutatja be a Kult50 prémium magazint, a mai magyar kultúra színes, friss, és aktuális lenyomatát. Először kerültek egy listába és kiemelésre azok a művészek és alkotók a klasszikus-, jazz- és világzene, a színház, a képzőművészet, a film és az irodalom világából, akikre vagy már mindenki odafigyel, vagy szeretne még jobban megismerni, hiszen a közelmúltban maradandót alkottak a saját területükön.

Közel egy éve fogalmazódott meg bennünk e kiadvány gondolata: készítsünk egy keresztmetszeti képet a hazai kultúráról, egy olyan lenyomatot, amit akár évtizedek múlva elővéve, jó képet kapunk 2017 kulturális életéről. Az összeállításnál nagyon nehéz dolgunk volt, és az eredmény szubjektív és nem hiba nélküli, ugyanakkor azt hiszem - és ezt a kiadvány mintegy harminc alkotója nevében is kijelenthetem - jó munkát végeztünk.

Andacs Botond, a Fidelio Media Kft. ügyvezetője

Színészek, zenészek, írók, képzőművészek, filmesek Alfölditől Zsótérig. A június 8-án megjelenő magazinban Fáy Miklós, László Ferenc, Réz András, Stuber Andrea, Veiszer Alinda, Winkler Nóra és Zipernovszky Kornél mértékadó véleménye alapján összeállt rangsor nélküli ötvenes lista portréi mellett igyekszünk átfogó pillanatképet nyújtani a hazai kulturális élet jelenéről.

Újságíróként igaz álommunka, egy új kiadvány létrehozása, tehetséges emberekről írni, tehetséges embereket látni, pedig mindig inspiráló. A KULT50-ben megmutatjuk, hogy milyen sokszínű a magyar kultúra, és milyen sok tehetséges és a munkáját profin végző ember dolgozik benne. Az pedig külön öröm, hogy - ha egy újság oldalain csak, de - egy "színpadra" kerülhettek a különböző művészeti területek - színház, zenés színház, tánc, film, irodalom, képzőművészet, zene - remekei. Próbáltunk átfogó - ha nem teljes - képet adni, arról, hogy szerintünk mire érdemes ma oda figyelni, ha kultúráról van szó.

Molnár Barbara, a Kult50 magazin főszerkesztője, a Fidelio Media Kft. print igazgatója

kult50_magazin_makett_800_885.png

Szenvedélyes kultúrafogyasztóként folyamatosan nyomon követem a hazai művészeti élet történéseit, amelyekről a Fidelio.hu-n naprakészen informálhatjuk az olvasóinkat. A KULT50 kiadvány ennek a kvintesszenciája. Amolyan kulturális gyorstalpaló – aki elolvassa, nemcsak az elmúlt közel másfél év kimagasló művészi teljesítményeivel kerülhet rögtön képbe, de a hazai kulturális élet legégetőbb kérdéseiről is tájékozódhat. A kiadvány izgalmas és komoly munka gyümölcse, bízunk benne, hogy tartalmas időtöltést szerez majd a forgatása.

Várhegyi András, a Fidelio.hu főszerkesztője

A Kult50 magazin megvásárolható az újságárusító helyeken, a MOL kutakon, vagy megrendelhető a kult50.hu oldalról.

Köszönjük hirdetőinknek, hogy támogatták hagyományteremtőnek szánt kiadványunk debütálását!

Budapesti Fesztiválzenekar
Emporium/Aura
Gólem Színház
Katona József Színház
Libri-Bookline
Porsche Hungaria
PS Produkció
Szegedi Szabadtéri Játékok
Várgondnokság
Vígszínház

Tóth-Szenesi Attilát kérte fel az Index.hu Zrt. június 1-jétől a főszerkesztői teendők ellátására miután Dudás Gergely bejelentette, hogy május 31-vel távozik az Indextől. Tóth-Szenesi Attila, aki jelenleg a politika rovat vezetője, elfogadta a felkérést, de az Index hagyományai szerint a ma délutáni szerkesztőségi bejelentésen bizalmi szavazást kért a kollégáitól.

A pár héttel ezelőtti tulajdonosváltás egyszerre jelent kicsit szerencsétlen és könnyen félremagyarázható hátteret a hosszabb ideje fontolgatott döntésemnek, illetve egy új fejezet lehetőségét a szerkesztőségnek is. Amihez én nagyon sok sikert kívánok, de az elmúlt időszakban - bármekkora közhely is – az új kihívások már jobban eluralták a gondolataimat, mint az Index, így pedig nem lehet egy mégolyan jó csapatot sem vezetni. Csodálatos 13 év volt, nagyon köszönöm mindenkinek, akivel együtt dolgozhattam.

Dudás Gergely

Dudás Gergely 2013-tól irányította a szerkesztőséget főszerkesztőként, korábban gazdasági újságíróként, később a Gazdaság rovat vezetőjeként, majd főszerkesztő-helyettesként is dolgozott az Indexben.

Dudás Gergely több mint 13 évet töltött el az Indexnél. Köszönjük Gergelynek a rengeteg munkát, energiát, ami nélkül az Index ma nem lehetne Magyarország legmeghatározóbb hírforrása. Sok sikert kívánunk neki a jövőben.

Pusztay András lapigazgató

Az Index marad, ami volt: független, szórakoztató, megbízható és hiteles hírújság. Olyan vezetője szeretnék lenni az Indexnek, aki továbbra is részt vesz a napi szerkesztésben.

Tóth-Szenesi Attila

Az 1970-ben Szegeden született Tóth-Szenesi Attila (indexeseknek: TSZA) az Index egyik legrégebbi alapembere, tizenöt éve, 2002-ben érkezett a laphoz. Előtte a Szegedi Egyetem című lapnál, valamint a Reggeli Délvilágnál és a Délmagyarországnál dolgozott újságíróként.

Tóth-Szenesi Attila lassan hét éve vezeti az Index politika rovatát, de nemcsak szerkesztőként jegyzik, riportjaiért Minőségi Újságírásért díjat is nyert. 2004-ben nagy vihart kavart az MSZP zárt kampányértekezletén elhangzottakról beszámoló cikkével, ahová álbajusszal, inkognitóban jutott be, 2006-ban pedig Milosevics temetéséről, és a válaszút elé kerülő Szerbiáról írt riportsorozatot.

2011 óta az Index politika rovatának vezetőjeként a magyar online sajtó legolvasottabb bel- és külpolitikai rovatát építette fel és irányítja. A rovatvezetés mellett rendszeresen ír cikkeket az ország minden tájáról és a határon túlról - például Mészáros Lőrinc horvát futballcsapatáról. A 2014-es választások után vidéki riportsorozatban mutatta be az elfelejtett alapkőletételeket, a kampányban beígért, de soha el nem készülő tornaterem- és uszodafejlesztéseket.

Az újságírás mellett pár évig szerkesztőként is dolgozott az Alexandra Könyvkiadónál, 2004-ben pedig Baróti Lajosról, a magyar válogatottat négy világbajnokságra kijuttató egykori legendás szövetségi kapitányról írt könyvet.

Címkék: index.hu

Mobilon tappintson, desktopon szkenneljen a képre mobiljával a CEMP Sales House hirdetésdemonstrációs alkalmazásáért, amiben működés közben ismerheti meg lebilincselően izgalmas in-app hirdetési megoldásainkat, és még azt is megnézheti, hogyan mutat majd hirdetése az újságolvasó alkalmazásunkban! iOS-en vagy Androidon.

cshikipromo_650.jpg

Bizonyára nem kerülte el az Ön figyelmét sem az offenzív tartalmak mellett, automata hirdetéskiszolgáló rendszerekből megjelenő hirdetések miatt gyorsan nemzetközivé dagadó botrány. Amellett, hogy a szélsőséges tartalmak feltöltőinek bevételhez jutása eleve aggasztó, a hirdetőknek joggal elfogadhatatlan, hogy a pénzük egy része hozzájuk vándorol. A bizalom megingása a gigantikus embertömeget - hirdetéssel is! - kiszolgáló óriás Google-t érintette leginkább, de biztosan fontos beszédtéma volt minden nagy elérésű tartalomszolgáltató csúcsvezetői értekezletén is.

Nekünk például azt juttatta eszünkbe, hogy bár a kezdetektől ügyelünk arra, hogy hirdetési megoldásaink a márkabiztonság szempontjából megfelelő tartalmak mellett jelenjenek meg, ez ne csak magunk által számon tartott, de hirdetőink felé is vállalt értékké váljon. Ezért mostantól ez az alapelvünk A CEMP Sales House márkabiztonsági nyilatkozataként is elérhető.

untitled-1.jpg

Sok minden nem változott, továbbra is biztonságos tartalmi környezetben megjelenő hirdetési megoldásainkat kérje kapcsolattartójától vagy írjon nekünk!

Címkék: brand safety

Új, kiadványfejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre a CEMP fejlesztőcége. A terület élére érkező vezető, Vándor Attila a cégstratégiai feladatok mellett a kiadványok termékfejlesztési koncepciójának megalkotásában és kiépítésében vesz részt. A szakember korábban a HOPPex Kft. ügyvezetője volt.

A TMK Megoldásszállító Kft. saját fejlesztésű tartalomkezelő rendszerén keresztül olvasók millióihoz jut el nap mint nap többek között az Index, a Totalcar, a Napi.hu, a Femina, és a Dívány több száz friss híre és képes beszámolója, de a fejlesztő cég felel az újságolvasó applikációk, az új cikkformátumok és hirdetési megoldások fejlesztéséért, valamint a kiadványok külső-belső megújulásáért is.

A folyamatosan változó tartalomfogyasztási szokások állandó kihívások elé állítják az internetes megoldásokat. Fokozottan igaz ez azokra a kiadványokra, amik mindig igyekeznek egy lépéssel a piac előtt járni. Attila érkezésével még gyorsabban tudunk majd reagálni a kiadványok fejlesztési igényeire, hatékonyabbá válik a párbeszéd a belső csapatok között.

Prigyeni Lénárd, a TMK Megoldásszállító ügyvezetője

A piac mindig odafigyelt a CEMP-kiadványok megújulásaira, én is árgus szemmel követtem az új tartalmi megoldásokat. Nagyon örülök, hogy mostantól mindezek részese lehetek, és bízom benne, hogy projektirányítási tapasztalatommal és eredményorientált szemléletemmel hozzájárulhatok még több újszerű, érdekes, nagyszerű felhasználói élményt nyújtó tartalmi megoldás megvalósításához.


Vándor Attila, kiadványfejlesztési igazgató

vandora.jpg

A TMK Megoldásszállító Kft. 100%-os tulajdonosa az Inda-Labs Zrt. Előbbi az online újságok és kiadványok fejlesztési feladatait végzi, utóbbi a legnagyobb hazai közösségi médiaplatformokat (Blog.hu, Indavideó, stb.) fejleszti.

Elég, ha mi félünk. Attól, hogy hirtelen felmerül Önben a kérdés, kik a Port.hu olvasói? Hogy gyíkemberes matricát küldene, de nem biztos abban, melyik csevegőappban keresse. Hogy Velvet-olvasáson kapták, és be kell bizonyítania, hogy ezzel nincs egyedül. Hogy elbizonytalanodik, vajon melyik hírporál látogatottsága nő triplájára manapság? Hogy megosztana egy linket ez aztán a natív tartalom! felkiáltással. Hogy egy Totalcar-epizód alatt a tévében döntenie kell, ki is vezet, a Bazsó vagy a Karotta? Hogy nem tudja felidézni, mióta néz ki ilyen rém klasszul a Femina. Vagy hogy épp a hírfolyamát pörgetve jut eszébe, hogy hívna minket, írna nekünk, hogy kiderítse: a vizes vébé alatt vagy a fesztiváltartalmak mellett érhet el hirdetésével több kiadványon még több felhasználót?

Attól félünk, hogy pont ilyenkor nincs a keze ügyében egy gépből kapott adat vagy első kézből szerzett információ, amire nyugodtan hivatkozhat. Ezért szeretnénk egy tappintásnyira lenni Öntől telefonja Facebook appjában, egy megnyitás új laponnyiban céges desktop böngészőjében. Hogy előbb tudja meg, mi történik a kiadványaink háza táján, amiket rendszeresen olvas, és amiken keresztül hagyományos és úttörő hirdetési megoldásainkkal eredményesen érhet sok százezer felhasználót, akik szintén rendszeresen a mi kiadványainkon tájékozódnak és szórakoznak.

Kövessen, hogy előbb tudja meg!

Címkék: facebook, /cempsh

Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon. Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77%-os éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt, de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném, ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel.
Kassai Péter - a HOPPex új ügyvezetője

Péternek gratulálunk és sok sikert kívánunk új pozíciójában!

kassai_peter.jpg

A CEMP, a Central Digitális Média és a New Wave Media Group részvételével 2015-ben megalakult HOPPex – prémium programmatic piactér az IAB Hungary tagja. Mára 11 médiapartner felületeit értékesíti programozott módon. Technológiai partnere az amerikai Rubicon Project.

Nemzetközileg is tapasztalt vezetővel erősítjük az Index-csoport és a magyar web meghatározó pénzügyi-gazdasági, kulturális, autós, és női kiadványait értékesítő sales house-unk menedzsmentjét. Kiss Péter Európa legnagyobb internet szolgáltatójától, a svéd Telia Carrier-től érkezik hozzánk, ahol 8 éven keresztül account directorként irányította a közel-keleti és afrikai piacok üzletfejlesztését. Korábban az Invitelnél nagykereskedelmi menedzserként, majd a QuaesTel regionális igazgatójaként dolgozott.

kissp.jpg

Péter innovatív versenypiacokon megszerzett tapasztalata és határozott, eredménycentrikus megközelítése jól illeszkedik a CEMP Sales House piacvezetőként képviselt szemléletébe. Örülök, hogy karizmatikus egyéniségével tovább erősíti agilis, szakmailag magasan képzett értékesítési csapatunkat.

Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezető igazgatója

Új vezetői pozícióját a mai napon elfoglaló Kiss Péter feladata, a szektoriális értékesítési terület irányítása mellett, a hatékonyság és eredményesség további növelése lesz.

A nemzetközi telekommunikációs piacon eltöltött 14 év után örömmel csatlakozom a CEMP Sales House csapatához. Célom, hogy a multinacionális környezetben szerzett tapasztalataimat kamatoztatva együtt fejlesszük tovább a cég vállalati kultúráját a következő évek kiemelkedő eredményeinek elérése érdekében.

Kiss Péter, értékesítési igazgató

Ziegler Gábor a CEMP Sales House ügyvezető igazgatójaként változatlanul a vállalatcsoport értékesítési stratégiájáért felel, Dr. Láng Zoltán értékesítési vezető továbbra is az ügynökségi értékesítést irányítja.

CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat