CEMP Sales House blog

Téli Olimpia sikerekkel melegítünk a futball-világbajnokságra

2018. február 14. - Bűti Orsolya

Február 9-én elkezdődtek a Téli Olimpiai Játékok, amivel az Index is kiemelten foglalkozik:

  • teljes Indexen megjelenő információs csík, a gyors tájékozódásért
  • önálló melléklet Index Sport rovat alatt, folyamatos hírszolgáltatással, az elkötelezett olvasókért

teliolimpia_2018_1.png

Index, információs csík, multiscreen, 2018.02.13.

Tovább
Címkék: index, teli olimpia

Január 17-e pont olyan átlagos, téli hétköznapnak indult, mint bármelyik előtte vagy utána, nem ébredtünk világraszóló felfedezésre, hirtelen jött nyárra, bármi váratlan eseményre, amik után jellemzően nálunk keresik az ezekről szóló híreket olvasóink. És bár a sima hétköznapokon is egyre többen látogatják rendszeresen a megújult Díványt, ezen a szerdán a tudatos nőknek szóló szájtunkon óriási látogatottsági rekord született.

 

Hirdetési ajánlatunkat kérje kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk!

Címkék: dívány, divany.hu

Immár hagyományosan a Femina képviseli médiacsoportunkat a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub Adni jó! jótékonysági sütivásárán, az Önkéntesek Világnapján. A szerkesztőség és a CEMP Sales House munkatársainak saját készítésű süteményeiért a becsületkasszában összegyűlt összeget az Autistic Art Alapítvány művészetterápiás programjának támogatására fordítja a klub és a Telekom.

Gyertek sütizni ���� #adnijo #mindenkibelead #jotekonysag #sutivasar #autisticart #feminahu

Femina.hu (@femina.hu) által megosztott bejegyzés,

 

A nagyvállalat idén kiterjesztette a jótékonysági akciót, a közösségi hashtages adományozással az év végéig bárki 100 forinttal gazdagíthatja az Alapítványt, ha az Instagramon használja a #mindenkibelead címkét. Tessenek hashtegelni, mert a pénz jó helyre megy!

 Fontosnak tartjuk, hogy segítsünk, amiben csak tudunk. A szerkesztőség nagyon örült, hogy ismét lehetőség adódott részt venni a jótékonysági sütivásáron és hozzájárulhattunk az autista gyerekek művészetterápiájának támogatásához. Jó volt látni, hogy gyorsan fogytak a sütik, hiszen minden darab valamekkora összeget jelentett az alapítványnak.

Kovács Gabriella rovatvezető és Váradi Melinda újságíró - Femina.hu

Köszönjük kollégáinknak a Feminánál és a CEMP Sales House-ban, hogy idén is szántak időt, energiát, és kreativitást a sütikészítésre, a klubtag médiacégek velünk együtt sütit kínáló képviselőinek pedig ígéretünkhöz híven küldjük György Vica (senior account, CEMP SH) csokis sütijének receptjét! (Valamint mindenkinek, aki szereti.

Csokis süti

Hozzávalók:

15 dkg liszt
20 dkg cukor
fél csomag sütőpor
kevés só
2 dkg jó minőségű kakaópor
1 dl felolvasztott margarin, vagy vaj
1 dl tej
1 tojás
1 teáskanál citromlé
1 teáskanál vanília

a tetejéhez:

1 tábla magas kakaótartalmú fekete csoki
édesítőszer vagy cukor ízlés szerint
fél deci tejszín
mandula forgács

Az lisztet, cukrot, sütőport, sót jól elkeverem. A kakaóport 1,8 dl vízzel simára keverem, megmikrózom, majd hozzáöntöm a felolvasztott margarint is. A lisztes hozzávalókhoz adom, ehhez az egészhez hozzáöntöm a tejet, a vaníliával elkevert tojást, és egy kevéske citromlevet. (Ha két adagot készítek, akkor 2 tojással már először habot verek a fehérjéből, és úgy adom hozzá a sárgájás margarinos lisztes keveréket) A tésztát egy kivajazott-lisztezett tepsibe öntöm, és 175 fokos sütőben kb. 30 percig sütöm. Egy hagyományos tepsiben vékony lesz a tészta, ezért én ketté szoktam vágni, és rétegezem. Középre eperlekvárt szeretek.
Ha kihűlt a tészta, akkor a tetejére elkészítem a krémet: a tejszínben (sima főzőtejszín) az apróra tördelt csokit felolvasztom, édesítem amíg finom nem lesz, és máris kész, ráöntöm a sütire. Amikor egy picit dermed a csoki, jól megszórom mandulaforgáccsal.

suti2017_1.jpg

(Váradi Melinda és a sütik, bal fent György Vica csokisa)

A szakember november 20-ától veszi át a kiadó irányítását, miután távozik a cégtől Pusztay András vezérigazgató. Andacs Botond közgazdász, médiaszakember, pályáját 2001-ben kezdte újságíróként, majd több internetes szolgáltatás termékmenedzsere, az utóbbi időben többek között a port.hu programportál vezetője.

01-andacs_botond_indexhu.jpg

”Maximálisan bízunk Botond médiavállalat-irányítási tapasztalatában és korábbi eredményeiben. Vezetésével az Index marad, ami eddig, a magyar internet meghatározó, piacvezető tartalomszolgáltatója.” (Bodolai László, az Index.hu Zrt. igazgatóságának elnöke)

„Az a célom, hogy első számú hírforrásként, ahol a legtöbben követik a fontosabb eseményeket, a következő években is az Index határozza meg a hazai hírpiacot. Pozíciónk megerősítéséhez az Index alapértékeire, a szerkesztőség függetlenségére, az objektív és gyors hírszolgáltatásra, és a kiadótól megszokott, a hazai piacon úttörő tartalomszolgáltatási megoldásokra támaszkodunk.” (Andacs Botond)

"Nagy várakozással tekintek a Botonddal való közös munka elé, hétfőtől a mi felelősségünk, hogy az Index olyan maradjon, mint most, vagyis mindenféle külső befolyásolástól mentes újság. Andrásnak sok sikert kívánok, mindig jó szívvel fogok rá, valamint azokra a nagyszerű indexes projektekre gondolni, amiknek közösen voltunk részesei az elmúlt években." (Tóth-Szenesi Attila – Index.hu főszerkesztő)

Pusztay András hét év után távozik az Indextől. A rövid ideig az Indexvideót vezető, majd 2011 szeptembere óta az Index.hu Zrt ügyvezető-, illetve vezérigazgatójaként a lapot irányító szakember más iparágban folytatja tevékenységét.

„Életem egy meghatározó szakasza zárul ma le. Köszönöm az elmúlt évek közös munkáját és élményeit, és sok sikert kívánok minden munkatársamnak!” (Pusztay András)

(az Index.hu sajtóközleménye)

A biztonságos netezés alapvető felhasználói igény, amit a mára elavultnak számító HTTP protokoll nem tud maradéktalanul teljesíteni. A világ ezért egyre szaporábban áll át a számítógépünk és a weboldalakat kiszolgáló szerver közötti titkos kommunikációt garantáló HTTPS-re. A váltásnak a Google adott nagy lökést azzal, hogy keresője találati listájában nem csupán előnyben részesíti a HTTPS-t használó weboldalakat, de októbertől böngészőjében egyenesen veszélyre figyelmezteti a nem ilyen oldalra tévedő felhasználókat. Ahogyan a Firefox is.

ssl.png

Kiadványaink teljes körű átállása nem csak azt jelenti, hogy olvasóként Ön is a biztonság nyugalmával hódolhat tartalomfogyasztási szokásainak oldalainkon, hanem hogy hirdetései csak akkor fognak ebben a biztonságos környezetben megfelelően működni, ha hasonlóan biztonságos, azaz HTTPS-t használó weboldalról betöltve csábítják és vezetik a csábításnak kattintással engedő felhasználóinkat a céloldalra.

Ha az Ön landing oldala még HTTP alapú, csupán javasoljuk, hogy váltson, de a hirdetései kizárólag akkor jelennek meg a jövőben, ha azokat HTTPS oldalról hívjuk meg és illesztjük be kiadványaink hirdetési zónáiba. A nagyobb adszerverek természetesen már eleget tesznek ennek a követelménynek, valószínűleg az is, amit hirdetései kiszolgálására használ. Ezt könnyen ellenőrizheti, ha a kampányához küldött saját adszerver kód https://-sel kezdődik, minden rendben lesz a hirdetések megjelenítésével. Ha pedig nem ilyet küld, úgyis figyelmeztetjük, hogy nem tudjuk elfogadni a bűvös S nélkül.

További információkért böngéssze technikai specifikációnkat, írjon nekünk, vagy keresse kapcsolattartóját!

Az eddigi ügyvezető igazgató, főszerkesztő, Módos Márton cége vásárolta meg a dr. Spéder Zoltán közvetett tulajdonában álló CEMP-X Online Zrt.-től Magyarország első és egyetlen hírrádióját, a budapesti 88,1 FM frekvencián sugárzó, inforadio.hu címen pedig internetes hírportált működtető, Inforádió Kft. 100%-át.

info_logo.jpg


A menedzsment által most kivásárolt InfoRádió 2000-ben kezdte meg adását, és működésének eddigi 17 esztendejében sikerrel honosította meg Magyarországon a hírrádiózás műfaját. Működése során számos díjat és elismerést kapott, értékteremtő, objektív hír- és információszolgáltató tevékenységét többek között Prima Primissima Díjjal, Pulitzer-emlékdíjjal illetve „Év Honlapja” díjjal is elismerték, „A tárgyilagosság szerethető” mottóval fémjelzett márka erejét pedig az ötször elnyert SuperBrand, illetve Magyar Brand díj jelzi.
A fővárosban és annak 30 km-es körzetében az FM 88,1 Mhz-en sugárzó csatornát a teljes lakosság körében a Kantar Hoffmann-Mediameter kutatása alapján naponta120 ezren hallgatják*. A 2006-ban önálló internetes hírportálként elindított, és a közelmúltban teljesen megújult inforadio.hu hírportált a Gemius DKT/OLA közönségmérésének adatai szerint 2017 szeptemberében naponta átlagosan 76 ezer egyedi látogató olvasta, az egész hónapban pedig 1 millió 167 ezer egyedi látogatója volt.
A management buyout tranzakció után az InfoRádió Kft. új tulajdonosa a Módos Márton 100%-os tulajdonában álló 881 Média Invest Kft., a tulajdonosváltás a mai napon lépett hatályba. (Felek a tranzakció egyéb részleteit nem hozzák nyilvánosságra.)
Módos Márton 2001 óta az InfoRádió Kft. ügyvezetője, egyben 2002 júniusa óta a hírrádió, 2006-os indulása óta pedig a hírportál főszerkesztője is.
Az új tulajdonos köszönetét fejezi ki dr. Spéder Zoltánnak, aki 2008 óta társaságain keresztül többségi tulajdonosként aktívan segítette a társaság szakmai munkáját és fejlődését.

Címkék: inforadio, cemp

A Gemius-DKT Explorer közönségmérési rendszer legfrissebb adatai alapján augusztus hónapban az Nlcafe.hu és a Femina.hu volt a leglátogatottabb a kifejezetten nőknek szóló weboldalak között, multiscreen platformon, a 15 év feletti belföldi közönség körében. Az NlCafét 1 995 ezer, a Feminát 1 513 ezer olvasó kereste fel a nyári utolsó hónapjában. A 10 leglátogatottabb női weboldal között szerepel továbbra is a Femina Média kiadó másik oldala is, a Retikül.hu, amelynek augusztusban 316 ezer látogatója volt.

További részletek a Femina szakmai blogján>

28-án, csütörtökön pedig minden idők legtöbb látogatója fordult meg a Feminán.

feminarekord.png

Címkék: rekord, femina

Csodaszép reggelre ébredtünk, csapadéktól nem kell tartanunk, a mai nap kellemes őszi napsütést, 21 fokot, és szemet gyönyörködtetően megújult Díványt ígér szerte az országban. Desktopon is, tableten is, mobilon is.

nudivany.png

Innen nézve megérte az utóbbi hónapok tervezése, áttervezése, és újratervezése, és végre kisimultak a UX/UI-szakértők, a szerkesztőség, és a fejlesztőcsapat vonásai is: átadtuk megújult női szájtunkat az olvasóknak. És büszkék vagyunk rá.

A változás gyakran nehézkes és fájdalmas. Na, ez nem ilyen változás volt. Régóta vártuk már, hogy a február óta formálódó Dívány végre ne csak tartalmilag, de látványra is megújuljon. Ez a külső nemcsak menőbb a korábbinál, de számos olyan lehetőséget is hozott, amivel szórakoztatóbbá, érdekesebbé tehetjük az újságot. Ezt például láttad már? A dizájnváltás tehát nemcsak arculati, de tartalmi fejlődést is jelent, ezt a törekvést pedig szépen kiegészíti a frissen indult fitnesz- és sportrovatunk, a testem.

Sákovics Diana, a Dívány.hu főszerkesztője

A minden platformon szép, új, letisztult designban új rovatok és fícsörök mutatkoznak be:

 - címlapi Zanza! dobozunkban kedvenc aktuális friss cikkeikkel együtt az olvasó szerzőinket is megismerheti,

 - a képgalériákban faltól-falig fotókat lapozgathat,

 - a legjobb videókat és blogbejegyzéseket a címlapon ajánjuk,

- új, saját rovatot kapott a mozgás  #testem, ahogy az egyre népszerűbb ego előadásainkat is külön menüpont alatt találja.

Töltse le a megújult Dívány médiaajánlatát, hirdetési megoldásokért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

 

 

Szédületes tempóban nő az Inforádió hírportál látogatottsága, jelentettük ki az idei első negyedéves adatok láttán. Azóta még több olvasó választja hírforrásként az inforadio.hu-t, nem ritkán naponta 100 000-nél is többen, így egyre biztosabb a helye a magyar internet legdinamikusabban fejlődő hírportáljai között.

infonyar650.png

Beauty-hírek, divattrendek, szépségtippek nélkül randább lenne a világ. A szürke árnyalatának néznénk a greenery-t (15-0343, az év divatszíne 2017), szimpla alj lenne az A vonalú palazzo nadrág, és a régi bikininket is csak két helyen találnánk meg; cédén vagy kazettán.

De a világ szerencsére szép. A lombzöld üde, a virágminta harsány, az athleisure könnyed, a wet look igéző, a fekete örök. A 18-39 év közötti nagyvárosi nő pedig érzékeny a szépre, már nem csak követi, de alakítja is a trendeket, hangsúlyosan jelen van a közösségi médiában, tudatosan és szívesen költ önmagára, és hétről hétre elkötelezettebben olvassa a Femina divatmagazinját.

retikulpromo_2017_06_29.png

Elbűvölő esküvői virágkoszorúkért, hatékony makacszsírfaragásért, bombabiztos szoknyatippekért olvassa a Retikült, a divat és szépségápolás iránt érdeklődő olvasók eléréséhez pedig keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Az oldalt elsősorban a 18-39 év közötti fiatal közönség olvassa, ezért tartalomban továbbra is a legújabb divattal, beauty-hírekkel foglalkozunk. A cikkek egyre rövidülnek, mi sem készülünk hosszú írásokkal, viszont rengeteg képes anyag lesz, és több termékteszttel fogunk jelentkezni.

Fehér Ági, a Retikül.hu főszerkesztője, az oldal megújulásáról

Címkék: retikul
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat