CEMP Sales House blog

Június 1-től új főszerkesztő vezeti az Index.hu szerkesztőséget

2017. május 16. - CEMP

Tóth-Szenesi Attilát kérte fel az Index.hu Zrt. június 1-jétől a főszerkesztői teendők ellátására miután Dudás Gergely bejelentette, hogy május 31-vel távozik az Indextől. Tóth-Szenesi Attila, aki jelenleg a politika rovat vezetője, elfogadta a felkérést, de az Index hagyományai szerint a ma délutáni szerkesztőségi bejelentésen bizalmi szavazást kért a kollégáitól.

A pár héttel ezelőtti tulajdonosváltás egyszerre jelent kicsit szerencsétlen és könnyen félremagyarázható hátteret a hosszabb ideje fontolgatott döntésemnek, illetve egy új fejezet lehetőségét a szerkesztőségnek is. Amihez én nagyon sok sikert kívánok, de az elmúlt időszakban - bármekkora közhely is – az új kihívások már jobban eluralták a gondolataimat, mint az Index, így pedig nem lehet egy mégolyan jó csapatot sem vezetni. Csodálatos 13 év volt, nagyon köszönöm mindenkinek, akivel együtt dolgozhattam.

Dudás Gergely

Dudás Gergely 2013-tól irányította a szerkesztőséget főszerkesztőként, korábban gazdasági újságíróként, később a Gazdaság rovat vezetőjeként, majd főszerkesztő-helyettesként is dolgozott az Indexben.

Dudás Gergely több mint 13 évet töltött el az Indexnél. Köszönjük Gergelynek a rengeteg munkát, energiát, ami nélkül az Index ma nem lehetne Magyarország legmeghatározóbb hírforrása. Sok sikert kívánunk neki a jövőben.

Pusztay András lapigazgató

Az Index marad, ami volt: független, szórakoztató, megbízható és hiteles hírújság. Olyan vezetője szeretnék lenni az Indexnek, aki továbbra is részt vesz a napi szerkesztésben.

Tóth-Szenesi Attila

Az 1970-ben Szegeden született Tóth-Szenesi Attila (indexeseknek: TSZA) az Index egyik legrégebbi alapembere, tizenöt éve, 2002-ben érkezett a laphoz. Előtte a Szegedi Egyetem című lapnál, valamint a Reggeli Délvilágnál és a Délmagyarországnál dolgozott újságíróként.

Tóth-Szenesi Attila lassan hét éve vezeti az Index politika rovatát, de nemcsak szerkesztőként jegyzik, riportjaiért Minőségi Újságírásért díjat is nyert. 2004-ben nagy vihart kavart az MSZP zárt kampányértekezletén elhangzottakról beszámoló cikkével, ahová álbajusszal, inkognitóban jutott be, 2006-ban pedig Milosevics temetéséről, és a válaszút elé kerülő Szerbiáról írt riportsorozatot.

2011 óta az Index politika rovatának vezetőjeként a magyar online sajtó legolvasottabb bel- és külpolitikai rovatát építette fel és irányítja. A rovatvezetés mellett rendszeresen ír cikkeket az ország minden tájáról és a határon túlról - például Mészáros Lőrinc horvát futballcsapatáról. A 2014-es választások után vidéki riportsorozatban mutatta be az elfelejtett alapkőletételeket, a kampányban beígért, de soha el nem készülő tornaterem- és uszodafejlesztéseket.

Az újságírás mellett pár évig szerkesztőként is dolgozott az Alexandra Könyvkiadónál, 2004-ben pedig Baróti Lajosról, a magyar válogatottat négy világbajnokságra kijuttató egykori legendás szövetségi kapitányról írt könyvet.

Címkék: index.hu

Mobilon tappintson, desktopon szkenneljen a képre mobiljával a CEMP Sales House hirdetésdemonstrációs alkalmazásáért, amiben működés közben ismerheti meg lebilincselően izgalmas in-app hirdetési megoldásainkat, és még azt is megnézheti, hogyan mutat majd hirdetése az újságolvasó alkalmazásunkban! iOS-en vagy Androidon.

cshikipromo_650.jpg

Bizonyára nem kerülte el az Ön figyelmét sem az offenzív tartalmak mellett, automata hirdetéskiszolgáló rendszerekből megjelenő hirdetések miatt gyorsan nemzetközivé dagadó botrány. Amellett, hogy a szélsőséges tartalmak feltöltőinek bevételhez jutása eleve aggasztó, a hirdetőknek joggal elfogadhatatlan, hogy a pénzük egy része hozzájuk vándorol. A bizalom megingása a gigantikus embertömeget - hirdetéssel is! - kiszolgáló óriás Google-t érintette leginkább, de biztosan fontos beszédtéma volt minden nagy elérésű tartalomszolgáltató csúcsvezetői értekezletén is.

Nekünk például azt juttatta eszünkbe, hogy bár a kezdetektől ügyelünk arra, hogy hirdetési megoldásaink a márkabiztonság szempontjából megfelelő tartalmak mellett jelenjenek meg, ez ne csak magunk által számon tartott, de hirdetőink felé is vállalt értékké váljon. Ezért mostantól ez az alapelvünk A CEMP Sales House márkabiztonsági nyilatkozataként is elérhető.

untitled-1.jpg

Sok minden nem változott, továbbra is biztonságos tartalmi környezetben megjelenő hirdetési megoldásainkat kérje kapcsolattartójától vagy írjon nekünk!

Címkék: brand safety

Új, kiadványfejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre a CEMP fejlesztőcége. A terület élére érkező vezető, Vándor Attila a cégstratégiai feladatok mellett a kiadványok termékfejlesztési koncepciójának megalkotásában és kiépítésében vesz részt. A szakember korábban a HOPPex Kft. ügyvezetője volt.

A TMK Megoldásszállító Kft. saját fejlesztésű tartalomkezelő rendszerén keresztül olvasók millióihoz jut el nap mint nap többek között az Index, a Totalcar, a Napi.hu, a Femina, és a Dívány több száz friss híre és képes beszámolója, de a fejlesztő cég felel az újságolvasó applikációk, az új cikkformátumok és hirdetési megoldások fejlesztéséért, valamint a kiadványok külső-belső megújulásáért is.

A folyamatosan változó tartalomfogyasztási szokások állandó kihívások elé állítják az internetes megoldásokat. Fokozottan igaz ez azokra a kiadványokra, amik mindig igyekeznek egy lépéssel a piac előtt járni. Attila érkezésével még gyorsabban tudunk majd reagálni a kiadványok fejlesztési igényeire, hatékonyabbá válik a párbeszéd a belső csapatok között.

Prigyeni Lénárd, a TMK Megoldásszállító ügyvezetője

A piac mindig odafigyelt a CEMP-kiadványok megújulásaira, én is árgus szemmel követtem az új tartalmi megoldásokat. Nagyon örülök, hogy mostantól mindezek részese lehetek, és bízom benne, hogy projektirányítási tapasztalatommal és eredményorientált szemléletemmel hozzájárulhatok még több újszerű, érdekes, nagyszerű felhasználói élményt nyújtó tartalmi megoldás megvalósításához.


Vándor Attila, kiadványfejlesztési igazgató

vandora.jpg

A TMK Megoldásszállító Kft. 100%-os tulajdonosa az Inda-Labs Zrt. Előbbi az online újságok és kiadványok fejlesztési feladatait végzi, utóbbi a legnagyobb hazai közösségi médiaplatformokat (Blog.hu, Indavideó, stb.) fejleszti.

Elég, ha mi félünk. Attól, hogy hirtelen felmerül Önben a kérdés, kik a Port.hu olvasói? Hogy gyíkemberes matricát küldene, de nem biztos abban, melyik csevegőappban keresse. Hogy Velvet-olvasáson kapták, és be kell bizonyítania, hogy ezzel nincs egyedül. Hogy elbizonytalanodik, vajon melyik hírporál látogatottsága nő triplájára manapság? Hogy megosztana egy linket ez aztán a natív tartalom! felkiáltással. Hogy egy Totalcar-epizód alatt a tévében döntenie kell, ki is vezet, a Bazsó vagy a Karotta? Hogy nem tudja felidézni, mióta néz ki ilyen rém klasszul a Femina. Vagy hogy épp a hírfolyamát pörgetve jut eszébe, hogy hívna minket, írna nekünk, hogy kiderítse: a vizes vébé alatt vagy a fesztiváltartalmak mellett érhet el hirdetésével több kiadványon még több felhasználót?

Attól félünk, hogy pont ilyenkor nincs a keze ügyében egy gépből kapott adat vagy első kézből szerzett információ, amire nyugodtan hivatkozhat. Ezért szeretnénk egy tappintásnyira lenni Öntől telefonja Facebook appjában, egy megnyitás új laponnyiban céges desktop böngészőjében. Hogy előbb tudja meg, mi történik a kiadványaink háza táján, amiket rendszeresen olvas, és amiken keresztül hagyományos és úttörő hirdetési megoldásainkkal eredményesen érhet sok százezer felhasználót, akik szintén rendszeresen a mi kiadványainkon tájékozódnak és szórakoznak.

Kövessen, hogy előbb tudja meg!

Címkék: facebook, /cempsh

Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon. Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77%-os éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt, de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném, ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel.
Kassai Péter - a HOPPex új ügyvezetője

Péternek gratulálunk és sok sikert kívánunk új pozíciójában!

kassai_peter.jpg

A CEMP, a Central Digitális Média és a New Wave Media Group részvételével 2015-ben megalakult HOPPex – prémium programmatic piactér az IAB Hungary tagja. Mára 11 médiapartner felületeit értékesíti programozott módon. Technológiai partnere az amerikai Rubicon Project.

Nemzetközileg is tapasztalt vezetővel erősítjük az Index-csoport és a magyar web meghatározó pénzügyi-gazdasági, kulturális, autós, és női kiadványait értékesítő sales house-unk menedzsmentjét. Kiss Péter Európa legnagyobb internet szolgáltatójától, a svéd Telia Carrier-től érkezik hozzánk, ahol 8 éven keresztül account directorként irányította a közel-keleti és afrikai piacok üzletfejlesztését. Korábban az Invitelnél nagykereskedelmi menedzserként, majd a QuaesTel regionális igazgatójaként dolgozott.

kissp.jpg

Péter innovatív versenypiacokon megszerzett tapasztalata és határozott, eredménycentrikus megközelítése jól illeszkedik a CEMP Sales House piacvezetőként képviselt szemléletébe. Örülök, hogy karizmatikus egyéniségével tovább erősíti agilis, szakmailag magasan képzett értékesítési csapatunkat.

Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezető igazgatója

Új vezetői pozícióját a mai napon elfoglaló Kiss Péter feladata, a szektoriális értékesítési terület irányítása mellett, a hatékonyság és eredményesség további növelése lesz.

A nemzetközi telekommunikációs piacon eltöltött 14 év után örömmel csatlakozom a CEMP Sales House csapatához. Célom, hogy a multinacionális környezetben szerzett tapasztalataimat kamatoztatva együtt fejlesszük tovább a cég vállalati kultúráját a következő évek kiemelkedő eredményeinek elérése érdekében.

Kiss Péter, értékesítési igazgató

Ziegler Gábor a CEMP Sales House ügyvezető igazgatójaként változatlanul a vállalatcsoport értékesítési stratégiájáért felel, Dr. Láng Zoltán értékesítési vezető továbbra is az ügynökségi értékesítést irányítja.

Alaposan átalakult, modern, fiatalos, mégis letisztult dizájnnal, és megújult tartalommal robbant be a tavaszba Magyarország egyik legnépszerűbb hazai női portálja.

Az idén 10 éves Femina.hu több hónapos tervezést és fejlesztést követően, a hazai és nemzetközi trendek figyelembe vételével, 7 év után formabontó arculattal jelentkezett.

Célunk a magazinokra jellemző látványos, mégis jól áttekinthető design kialakítása mellett a tartalom megújítása volt, rövidebb, informatívabb cikkekkel, izgalmas, nagy képes és videós anyagokkal, amit az utóbbi évek tartalomfogyasztási szokásainak változása és a mobilos tartalomfogyasztás nagymértékű növekedése indokolt.

Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője

Zsédey Teréz, a Femina.hu új ruhájának tervezője szerint az áttekinthetőség, a nagyobb, jól látható betűméret, szellős sorközök, a modern, magazinos hatás és a látványos képes elemek, és a minden platformon jól mutató reszponzív megjelenés voltak azok a sarokpontok, melyekre a redesign kialakításánál összpontosított.

A napi 202 646 egyedi látogatót elérő női portálunkon a hazai szabványoknak és nemzetközi trendeknek megfelelően ezentúl új, kreatív hirdetési felületek is elérhetők. Hirdetési ajánlatért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: megújulás, femina

A lista formájú online cikkek (magabiztosabb nevén listicle) és akár egész iparágak éves teljesítményét párszázezer pixelbe sűrítő infografikák megjelenésükkor PI-tornádóként söpörnek végig a neten, majd rendszerint eltűnnek, mint a berhidai forgószél Pétfürdő határában. De például egy értékmérő, a közvélemény részéről is évről-évre várt lista, mint a Napi.hu gondozásában megjelenő 100 leggazdagabb olyan kiadvány, ami mindaddig folyamatos igazodási pontot nyújt, míg a következő meg nem jelenik.

A kulturális teljesítmények exceltáblásíthatatlan és forintértékben nehezen mérhető területén mostanáig nem vállalkozott hasonlóan legalább egy évig értékálló összeállításra senki. Azt gondoljuk, hogy a mértékadó zsűri közreműködésével, tizenéve a hazai kulturális tájékoztatás világítótornyaként működő fidelio gondozásában, a mai magyar kultúra ötven meghatározó alakját bemutató kiadványunk hiánypótló, a szakma és minőségi kultúra iránt érdeklődő közönség által is szívesen forgatott összeállítás lesz.

infografika_jav_1.jpg

A kiadvánnyal nem kevesebbre vállalkozik a fidelio, mint hogy lenyomatot készítsen a jelen magyar kultúráról azzal, hogy összegyűjti a közelmúlt kiemelkedő teljesítményeit a színház, a tánc, az opera, az operett, a musical, az irodalom, a jazz-, folk- és klasszikus zene, és a képzőművészet területéről.

Mindenképpen fontos hangsúlyozni, hogy a KULT50 nem ranglista, hanem azon művészeknek a listája, akit tudtak valami nagyot dobni az elmúlt másfél évben. Nem az életmű a legfontosabb, hanem az, hogy megállt-e az idő egy pillanatra, hogy megmutassuk azokat, akik itt és most - sokszor szembe menve az árral - katarzist képesek okozni. Fontos, hogy bemutassunk olyan embereket is, akiket eddig csak a szűk szakma ismert, olyanokat akik a háttérben dolgoznak és persze találkozhatunk a listán számos ismert névvel is. A KULT50 magazin tartalmilag két részből áll, bemutatjuk az "Ötvenet", másrészt szeretnénk átfogó képet adni a mai magyar kultúráról, hogy mi is történik itt és most, ezen belül, az egyik központi téma a nők helyzete lesz. Írunk az üvegplafonról, a múzsákról és azokról a nőkről, akik a háttérben állnak, gyakran feláldozva mindent egy másik ember karrierjéért és akiket sokszor nem is ismerünk.

Molnár Barbara print média igazgató, főszerkesztő

A KULT50 kiadványról már a kezdeti ötletelés során éreztük, hogy rendkívül izgalmas vállalkozás, ami képes lesz jó értelemben véve felkavarni a művészi szakmát és a kultúrára, valamint annak képviselőire nyitott közönséget. A bőséges és színvonalas hazai kulturális palettáról rendkívül jól átgondoltan, ám még így is csak nagy nehézségek árán lehetett kiemelni ötven alkotót, minden esetben tartalmas okfejtés, gazdag vita előzött meg egy-egy döntést a zsűri részéről. A végeredmény, azt gondolom, magárt beszél: a KULT50-ben örömmel ismerjük el ötven kiváló hazai alkotó munkásságát, és mutatjuk be őket az olvasóknak. Bízunk benne, hogy most induló kiadványunk egy hosszú és kedvelt sorozat első állomása lesz!

Várhegyi András, Fidelio.hu főszerkesztő

Hirdetési lehetőségekről prémium kiadványunkban érdeklődjön kapcsolattartójánál vagy írjon nekünk!

Megjelenés: 2017. június 7.
Példányszám: 8000
Terjesztés: Lapker Zrt. és saját webshop

Az Index frissen kiadott sitcker packjével mostantól az olvasók akár a háttérhatalom képviselőivel is rövidre zárhatják a beszélgetéseiket a Viberen. A Magyarországon népszerű csevegőplatformon az Index nemrég publikus chatet nyitott, ahol a legfontosabb hírek mellett a szerkesztőség vitáiba is bele lehet nézni, de van chatbotunk is, ami személyre szabott híreket dobál annak, aki erre vágyik. 

A digitális matricagyűjtemény a Viber és az Index együttműködésének része, ahogyan az is, hogy a platform ikonja ezentúl bekerül az Index oldalain a share gombok közé, hogy az olvasók kedvenc csevegőappjukon keresztül is egyetlen könnyed mozdulattal oszthassák meg az érdekesnek talált cikkeinket rokonaikkal, barátaikkal, üzletfeleikkel.

 

Már évek óta sokkal több üzenetet küldünk itthon is a Facebook Messengeren vagy a Viberen, mint ahány sms-t bepötyögünk, sőt lassan már telefonálás helyett is inkább chatelünk. Ezért nem meglepő, hogy az Index is igyekszik jelen lenni ezeken a platformokon. Szeretnénk, ha minél több felhasználónk iratkozna fel a Viberen is a hírösszefoglalónkra, így napi szinte küldhetnénk nekik push üzeneteket. A Viberen megjelent gyíkemberes sticker pack jó lehetőség hogy megmutassuk, hogy ugyan komoly hírportált készítünk, de azért még tudunk röhögni magukon, és a magyar médiavalóságon.

Szabó Zoltán az Index tartalomfejlesztési vezetője

 A sticker packet a képre kattintva érheti el.

index_stickers_on_viber.jpg

Címkék: viber, sticker pack
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat