CEMP Sales House blog

Az Index sportrovat bezsákolta

2016. február 10. - istnagy

Azt már tudtuk, hogy a sorsdöntő sporteseményeket a hírportálok közül legszívesebben az Index sportrovatán követik az olvasók. Azóta kiderült, hogy nem feltétlenül kell ahhoz fényes győzelem, hogy a sporthírekre éhes, jellemzően az átlagnál magasabb iskolai végzettségű, költeni tudó és szerető internethasználók inkább az Index sportrovatát válasszák.

A hírportálok decemberi meccse nem a dudaszó pillanatában dőlt el, az Index sport nagyot zsákolt.

cemp_scoreboard_psd_png.png

És hol van még a foci-Eb, ahol a futballnagyhatalmak között végre ott lesz a magyar válogatott is?! Közelebb, mint gondolná, ezért kérje már most Eb hirdetési csomagunkat kapcsolattartójától vagy írjon nekünk!

Ráadásul még szinte ki sem pihenjük majd a focilázat, és máris jön az olimpia! Kérje olimpiai hirdetési csomagunkat is kapcsolattartójától vagy itt.

- Klárika, maga szerint mi az a total multiplatform forgalom?

- Decembertől a forgalommérés már böngészőazonosítással működik, főnök. Így már elkülöníthető, hogy egy adott felhasználó milyen eszközről érkezik. Régebben nehezebb volt az összehasonlítás, de mostantól a multiplatformos mérésnek köszönhetően a desktop, tablet, és mobil forgalmat külön kategóriában rögzítik, így akár napi szinten is látszik az egyes platformok egyedi látogatószáma. Ráadásul a multiplatform adatban kiszűrik az egyes eszközök közötti kereszthasználatot. A totál multiplatform forgalmat már eszerint számítják.

- Köszönöm, Klárika! Főzhetek magácskának egy kávét?

 

Címkék: sport

A Digital Media Best Practice 2015 versenyén a Microsoft Magyarország Nagy frissítés kampánya aranyérmet nyert, márkázott tartalom kategóriában. A kampányról korábbi posztunkban olvashat.

A nagy frissítés
Ügynökség: Mito
Megbízó: Microsoft Magyarország

 Köszönjük a Microsoft Magyarország és a Mito közreműködését!

A kampány a Kreatív 2015-ös versenyén is díjat zsebelt be: pr kategóriában Arany LolliPOP díjas lett.

Natív megoldásokról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk!

Címkék: natív, nativ

A CEMP Sales House 2016. március 1-től a papír alapú elődjénél gyorsabb, kényelmesebb, és biztonságosabb elektronikus számlázásra áll át.
Kérjük, az átállásban segítse munkánkat azzal, hogy űrlapunkon megadja cégnevét, illetve pénzügyi részlegük elérhetőségeit.


Az űrlap kitöltése csupán pillanatokat vesz igénybe, kattintson ide a kitöltéshez.

Együttműködését köszönjük!

Az elektronikus számlával kapcsolatos esetleges kérdéseit a salessupport@cemp.hu címre várjuk.

 

 

Az állóképes hirdetési formátumok nemcsak simogatnivalóan szépek egy érintőképernyőn, de februárban 20%-kal olcsóbbak is a CEMP Sales House tablet felületein!

UPDATE: Habzsolják a CEMP-kiadványokat a táblagépes tartalomfogyasztók. Mutatjuk, mennyire:

ipad-air-2-mockup_psd_2.png

2016-ban az állóképes hirdetéseké a főszerep, hiszen ezek sokkal kevésbé zavarják a felhasználói élményt, könnyebben és olcsóbban legyárthatók, és minden platformon remekül működnek. Egy tableten pedig még tapogatni is lehet őket.

screen-shot-2016-01-14-at-13_30_14_png.png

A hónap terméke februárban

- János, gyártson a téli kampányból mutációkat tabletre, Beáta küldi a méreteket!
- Animáljam is, főnök?
- Semmiképpen ne animálja, János!

Tovább
Címkék: kedvezmény, tablet

2016 januárjától a szórakoztató-kulturális kiadványok értékesítését, és a CEMP Csoport kiadványainak képviseletét a kulturális piac szereplői felé a CEMP Sales House kultúra diviziója veszi át.

cemp.gif
A korábban a CEMP-X Kft-vel létrejött, de 2015. december 31-ig még nem teljesült szerződéseket a CEMP Sales House átveszi és azokat teljesíti, míg 2016. január 1-től kezdődően ügyfeleink a CEMP Sales House-on keresztül rendelhetik meg hirdetések közzétételét a CEMP Csoport kulturális tematikájú felületein.


Az átszervezés során az értékesítési csapatban nem történt változás, a divíziót továbbra is Csasztvan Nóra, a korábbi CEMP Experience értékesítési vezetője irányítja.

További informácókért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

Címkék: cemp-x, cemp sh

2016-ban minden hónapban extra kedvezményekkel jelentkezünk. Az első negyedévben a nagy, szép állóképes formátumoké a főszerep!

still_2.gif

Íme a hónap terméke* januárban:

  • a billboard formátum 20% extra kedvezménnyel rendelhető!

Annyi minden szól az állókép mellett:

  • a nagy hirdetés, ha nem mozog, sokkal kevésbé zavarja a felhasználói élményt,
  • nem terheli a felhasználót felesleges bájtokkal,
  • könnyebben és olcsóbban legyártható,
  • minden platformon remekül működik,
  • a nagy felületeken szép megoldások, eredményes kampányok születhetnek.

- János, csináljon ebből egy állóképet! Lehet fekvő, lehet álló, csak ne mozogjon!

Tovább

Először azt mondtuk, a nagy szép. Aztán, hogy a még nagyobb szebb. A flasht sem sirattuk, mert tudtuk, az állóképé a jövő. Mostantól pedig még jobban oda kell figyelni a szép, nagy, képes formátumokra.

still_2.gif

 

Annyi minden szól az állókép mellett:

  • a nagy hirdetés, ha nem mozog, sokkal kevésbé zavarja a felhasználói élményt,
  • nem terheli a felhasználót felesleges bájtokkal,
  • könnyebben és olcsóbban legyártható,
  • minden platformon remekül működik,
  • a nagy felületeken szép megoldások, eredményes kampányok születhetnek.

Ráadásul 2016-ban az egyes állóképes megoldásokra egész évben extra kedvezményeket adunk!

 - János, csináljon ebből egy állóképet! Lehet fekvő, lehet álló, csak ne mozogjon!

Tovább
Címkék: árlista, 2016

A Next Wave Europe a múlt héten bejelentett stratégiai fejlesztés és bővülés egyik fontos mérföldköveként megállapodást kötött a Közép Európai Média és Kiadó Zrt-vel (CEMP), amelynek értelmében 2016-tól a Next Wave Europe lesz a médiavállalat natív hirdetéskiszolgálási és tartalommarketing partnere. 

A Next Wave Europe nem csupán az eddig megismert natív megoldásokkal foglalkozik, hanem új termékeket és szolgáltatásokat vezet be a jövő év során, részben önállóan, részben pedig már új médiapartnerével, a CEMP-pel. A Next Wave Europe további szakmai és média-partneri megállapodások megkötésére készül a következő hónapokban, különös tekintettel a natív hirdetéskiszolgálási és tartalommarketing területekre.

A CEMP-pel most létrejött megállapodás exkluzív, így jövő év elejétől minden szerkesztőségi tartalomhoz natív módon illeszkedő hirdetési megoldással a Next Wave Europe fog ügynökségként foglalkozni.

Tovább
Címkék: nativ
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu