CEMP Sales House blog

Jól fogynak a sikeres megoldások a Feminán

2016. május 02. - Nagy István Gábor

A Femina olvasói falják a diétával és az egészséges életmóddal kapcsolatos tartalmakat. Az egyik leglátogatottabb hazai női portálunk közel másfélmillió nőt ér el havonta, akik között az egészséges fogyással, kiegyensúlyozott étrenddel kapcsolatos cikkek népszerűbbek, mint valaha. Nekik szól az Omega Pharma legújabb étrend-kiegészítőjének kampánya, amiben számos egyedi megoldással segítjük partnerünket.

Az XL-S Medical négy héten keresztül egyedi támogatott rovatban jelenik meg az öszes platformunkon (mobil-tablet-desktop), ahol a saját gyártású szerkesztőségi tartalmak részeként bemutatunk nyolc fogyni vágyó tesztelőt és tapasztalataikat a termék használata során.

femina_omegap_g_640.gif

Kattintson a képre és nézze meg nagyban!

A tartalmi anyagok mellett támogató kampány fut majd a Femina-univerzumban, illetve a rovatot egy egyedi menüponttal a portál bármely pontjáról elérhetővé tesszük.

A saját gyártású grafikai anyagok mellett a videós tartalmakat is mi készítjük, ahol az utca emberét kérdezzük fogyókúrázási szokásaikról, életmódjukról, válaszaikat pedig egy dietetikus szakemberrel értékeljük, elemezzük.

Az Omega Pharmával nem ez az első ilyen együttműködésünk, készítettünk már rendkívül sikeres egyedi rovatot a Biovanne, illetve a HairClinic terméküknek is. Tapasztalatunk szerint a Feminán nagyon jól működnek az olyan ügyfélre szabott egyedi hirdetési megoldások, ahol már az ötletek kidolgozásától kezdve együtt dolgozunk, melyek alapján házon belül fejlesztünk, tartalmat gyártunk, vagy akár BTL aktivitást is szervezünk.

Hasonló egyedi megoldásért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: kampány, natív, femina

Elsőként a Ford próbálta ki új hirdetési formátumunkat, a 3D billboardot.

Hirdető: Ford Közép és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
Kampány: Ford CCL Ranger Transit
Médiaügynökség: Mindshare Médiaügynökség Kft. 

A formátum egy elegáns állóképekkel megjelenő, 3D hirdetési megoldás, mely képernyőre kerülést követően automatikusan körbeforog, hogy felhívja magára a figyelmet, ezt követően a felhasználó tudja forgatni/lapozni. Jelenleg 9 kiadványunkon rendelhető. A megjelenés előnye, hogy:

  • alacsony gyártási költséggel előállítható statikus képekből áll, melyek körbeforgását az adserver végzi,
  • 4 különálló üzenet helyezhető el egy hirdetési helyen,
  • képenként külön céloldali url adható le,
  • a működése nem gyors, a felhasználók számára nem zavaró.

Hirdetési megoldásainkról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.

Címkék: index

A Femina.hu és a Pölöskei Szörp közös jótékonysági pályázatot írt ki, hogy szebbé tegyék egy rászoruló óvoda lakóinak mindennapjait.

A Femina.hu nagy sikerű kezdeményezése mellé idén csatlakozott a Pölöskei Szörp, így közösen várják a pályázatokat az egész országból.

A Femina.hu 2014-ben írta ki elsőként az Ovitündérek ovicsinosító pályázatot, ami óriási érdeklődést keltett, hiszen néhány hét alatt közel 500 óvoda küldte el jelentkezését. A Femina.hu ovitündérei (dolgozói) éves csapatépítőjük keretein belül tették szebbé a mezőkeresztesi óvoda lakóinak életét. Videós összefoglaló a felújításról ide kattintva nézhető meg »

poloskei_ovitunder_600x400.jpg

A pályázat híre gyorsan terjedt, sok cég és magánszemély is a kezdeményezés mellé állt, és ennek köszönhetően kinőtte magát a projekt. Idén pedig a Pölöskei Szörp döntött úgy, hogy erőforrásait és lehetőségeit kihasználva fő támogatója és aktív résztvevője lesz a kezdeményezésnek.

"Az előző Ovitündér pályázat számunkra is meglepő módon óriási érdeklődést váltott ki, és büszkén mondhatom, hogy mi voltunk az első szerkesztőség, akik ilyen jellegű akciót valósítottak meg, ráadásul csapatépítő tréning keretein belül. A kezdeményezés sikerességét mutatja egyrészt, hogy utánunk más vállalatok, szerkesztőségek is elindítottak ilyen projektet, másrészt pedig hogy van olyan hirdető, aki rendkívül fontosnak tartja ezt az ügyet, és szeretne mellé állni, és ez idén a Pölöskei Szörp. Biztos vagyok benne, hogy stratégiai partnerünkkel rengeteg gyermeknek fogunk mosolyt csalni az arcára” – mondta el Szabó Mariann, a Femina Media értékesítési igazgatója.

Az Ovitündérek újratöltve a Pölöskei Szörppel! kampány célja, hogy minél szélesebb körhöz eljusson a pályázati felhívás, és minél több rászoruló óvoda lehetőséget kapjon a jelentkezésre, mivel kiemelten fontos a fiatal generációk támogatása. Ehhez biztosít egy egyedi kommunikációs csatornát a Femina.hu, ahol a magas elérés garantált, hiszen havi több mint 1,5 millió olvasót érnek el multiplatformon. A Femina.hu egy microsite-ot hozott létre, ahol mindig a legfrissebb információkkal látják el az érdeklődőket, itt fog zajlani a szavazás is. Emellett a pályázat egy külön menügombot is kapott az oldalon, hogy mindig elérhetőek legyenek a legfrissebb információk.

A felhívás nem csupán a Femina.hu-n, hanem a Pölöskei Szörp termékein is elérhető lesz, így a két brand egymást erősítve ér el még szélesebb közönséget. A pályázatot egy folyamatos támogatókampány is segíti majd, amely a Femina Média portfóliójában és az Index.hu oldalon is futni fog.

A korábbiakkal ellentétben a nyertes óvoda kiválasztását az olvasókra bízzák a szervezők: egy, a Femina.hu és a Pölöskei Szörp szakembereiből álló zsűri kiválaszt 5 óvodát, akik közül aztán a nézők szavazással döntik el május 20-ig, hogy mely ovi kerüljön felújításra.

Jelentkezési határidő: 2016. április 24.

Még több info a pályázatról: www.femina.hu/ovitunder

Címkék: femina

A Napi.hu, a CEMP-csoport üzleti-pénzügyi tartalomszolgáltatója sales account manager kollégát keres.

napislsacc.jpg

Szeretnénk veled dolgozni, ha
- nem csak használod, de érted is az internetet,
- van legalább egyéves direkt értékesítői tapasztalatod, diplomád,
- az excel és a powerpoint a barátaid,
- bátran prezentálsz,
- jól bánsz az emberekkel, és kötélből vannak az idegeid.

Külön előny, ha
- foglalkoztál már üzleti-pénzügyi kiadványok értékesítésével,
- esetleg van már ügyfélköröd ezen a területen,
- nem ijedsz meg, ha angolul kell megszólalnod.

Feladataid lennének
- a Napi.hu és kiadványai hirdetési felületeinek értékesítése,
- magas szintű kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel,
- új ügyfelek felkutatása,
- kampányok menedzselése,
- ügyféltárgyalások lebonyolítása, prezentációk megtartása,
- szerződések átgondolt előkészítése.

Amire te biztosan számíthasz tőlünk:
- megbízható munkaadói háttér, példás fizetési fegyelem,
- elérhető értékesítési célok vonzó bónuszokkal,
- képzések, hogy folyamatosan fejlődj,
- motivált, jó fej munkatársak.

Ha szívesen dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, a részletes szakmai önéletrajzodat ide várjuk: hr[at]cemp.hu. Jelentkezésed tárgya legyen Napi.hu account manager.

Címkék: állás, sales, napi.hu

Májusban két hirdetési megoldásunkat is 10% kedvezménnyel rendelheti meg. 

extrak_nativ_mobil.jpg

Régóta mondjuk, hogy mobilon hirdetni nem csupán fontos és hasznos, de leglátogatottabb hálózatunkban eredményes is. Áprilisban az állóképes mobil hirdetéseket 20% kedvezménnyel adjuk, májusban pedig desktop kampány mellé bármilyen mobilhirdetést 10% extra kedvezménnyel rendelhet.

tavasziextrak_1.jpg

Natív hirdetési megoldásaink újdonságnak számítanak a hazai online piacon. Az eddigi kampányok amellett, hogy innovatív, kreatív, és a szerkesztőségi tartalomhoz természetesen illeszkedő megjelenést biztosítottak hirdetőinknek, rendkívül eredményesek is voltak.

Natív megoldásainkat, ahol a hirdetés nem követeli, hanem kiérdemli a figyelmet, májusban 10% kedvezménnyel rendelheti meg.  

- Lesz bannerünk májusban az Indexen, főnök?
- Nem lesz, János. Kipróbáljuk a natív hirdetést.
- Van vele dolgom?
- Nincs, János, vegye ki az öt napot, amire nem tudtuk elengedni. Hova is ment volna?
- Síelni, főnök.

A CEMP Sales House 2016-os árlistáját innen töltheti le.

Ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

 

* A hónap terméke akció időtartama 2016. január 1. – december 31. Az akció kizárólag a meghirdetett akciós termékek adott hónapban történő teljesülése esetén használható fel, és a megjelölt kedvezmény mértékéig érvényes az árlistában szereplő kiadványokra. A kedvezmény minden esetben sávosan képződik. Az akció kizárólag a megjelölt hirdetési formátumok állóképes (nem animált) változataira vonatkozik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze. A további hónapok akciói a későbbiekben kerülnek meghirdetésre.

Az Index munkaerőpiaccal kapcsolatos cikkeit szeretik az olvasók. Kit ne érdekelne, hogy az ő szakmája mekkora hozzáadott értékkel bír, mik az aktuális hiányszakmák, vagy éppen mennyit keres egy informatikus?

A Magyar Telekom Legyél te is informatikus! programját ezért támogatott szerkesztőségi cikkekkel és natív hirdetési megoldásokkal vittük közelebb a szélesebb közönséghez. A témát feldolgozó infografika az informatika gazdasági szerepét mutatta be kezdve attól, hogyan járul hozzá a GDP-hez egészen addig, hogy mennyien és mennyiért dolgoznak a magyar IT-szektorban.

informatikus_kicsi.jpg

Kattintson a képre a teljes címlapért

Az Index címlapján natív tartalomként kiemelt cikk olvasottsága és népszerűsége felülmúlta a várakozásainkat.

infonativ_ok_png.png

A tervezettnél több mint kétszer annyi olvasót értünk el, akik közel tíz percet töltöttek az oldalon, és bátran ajánlották a cikket barátaiknak is.

Megrendelő: Magyar Telekom
Ügynökség: MEC Hungary
Kivitelezés: CEMP Brand&Content 

A natív hirdetés a szerkesztőségi tartalomhoz organikusan illeszkedő hirdetési megoldás.
Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét.

Natív hirdetési megoldásért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: index.hu, natív

Magyarország egyik legnépszerűbb női online kiadványcsoportját a CEMP Csoport tagjaként működtető Femina Media online értékesítési munkatársat keres.

placeit.jpg

Szeretnénk veled dolgozni, ha
- úgy fogyasztod a női tartalmakat, mint Carrie Bradshaw a Jimmy Choo cipőket, 
- van tapasztalatod az értékesítésben,
- meggyőzően kommunikálsz és ügyes kapcsolatépítő vagy,
- talpraesett vagy és kötélből vannak az idegeid,
- szeretsz koncentráltan, precízen, önállóan dolgozni,
- gond nélkül összeraksz egy táblázatot vagy egy prezentációt a számítógépeden.

Külön jó, ha
- láttál már online médiacéget belülről,
- esetleg korábban foglalkoztál telesales-szel,
- és bátran megszólalsz angolul.

Értékesítési csapatunk tagjaként rád bíznánk
- a Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu médiafelületeinek értékesítését,
- új ügyfelek felkutatását, ajánlatok készítését,
- prezentációk szervezését és megtartását, és
- a kampányok teljes körű kezelését.

Mindezekért tőlünk biztosan számíthatsz
- az alapbéren felül vonzó és elérhető jutalékra,
- megbízható munkaadói háttérre, példás fizetési fegyelemmel,
- a fejlődésedet segítő képzésekre, tréningekre,
- jelentős belmagasságú, remek hangulatú irodára jó fej, motivált csapattal.

Ha úgy gondolod, szívesen dolgoznál nálunk, a megszokott motivációs levél helyett ezúttal pályázz egy próbamunkával!

Válassz a KKV szektorból 10 potenciális hirdetőt, akik szerinted megjelenhetnek a Feminán termékükkel/szolgáltatásukkal, és találd ki, hogy hirdetésüket a Femina melyik rovatában tudnád elképzelni, és miért. 

Próbamunkádat semmi másra nem használjuk, csak rátermettségedet és ötletességedet mérjük fel vele.

Próbamunkádat és fényképes, fizetési igényedet is tartalmazó önéletrajzodat a sales kukac allas.feminamedia.hu címre várjuk.

Címkék: állás, femina

A CEMP Sales House, az Index-csoport értékesítője irodavezetőt keres!

placeit_13.jpg

 Szeretnénk veled dolgozni, ha
- dolgoztál már legalább két évet hasonló munkakörben,
- láttál már online médiacéget belülről,
- van diplomád,
- könnyen szót értesz bárkivel,
- magabiztosan kezeled az excelt, a powerpointot, a nyomtatót, a bringás futárokat,
- talpraesett vagy, gyorsan tanulsz, nem stresszel, ha több dologra kell figyelned,
- bátran megszólalsz angolul, és
- szeretsz önállóan dolgozni.

Az irodavezetői/recepciós feladatok mellett rád bíznánk
- megrendelések és szerződések nyilvántartását,
- a saját megrendelési állomány elemzését,
- reklámpiaci riportok és statisztikák készítését.

Amire te biztosan számíthasz:
- megbízható munkaadói háttére, példás fizetési fegyelemmel,
- motivált, jó fej munkatársakra, és
- a támogatásunkra, ha fejlődni szeretnél.

Ha szívesen dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, jelentkezésedet önéletrajzoddal ide várjuk: hr[at]cemp.hu.

Ha másoknak ajánlanád ezt a remek álláslehetőséget, ne habozz, oszd meg!

Többen olvassák a CEMP Sales House kiadványait mobilon, mint valaha. Kiadványainkkal ráadásul jóval több mobilon netezőt érünk el, mint a minket követő kiadók.

napiatlag_rmu_2016_02.jpg
(Az adatokban a multiplatform méréssel már kiszűrtük a kereszthasználatot, hogy ez miért újdonság, arról itt olvashat részletesen.) 

Olvasóink régóta találkoznak faltól-falig széles, nagy hirdetésekkel a mobilweben és az Index appban egyaránt, hiszen a magyar piacon elsőként vezettük be a standardnál nagyobb állóképes megoldásokat mobilos felületeinkre. Már akkor szentül hittük, hogy a felhasználói élményt ezek zavarják a legkevésbé, amit jó pár eredményes kampány igazolt azóta

Szeretnénk, ha megtapasztalná, hogy ezen a szédítően növekedő platformon, a mi elérésünkkel, egy remek állóképes kreatívval milyen hatékonyan érhetnek célba üzenetei, ezért áprilisban az állóképes hirdetéseinket mobilwebre és az Index újságolvasó applikációjában.

20% extra kedvezménnyel rendelheti meg!

mobilka.gif

- Tudja, mi ez, János?
- 480x480 pixeles legfeljebb 120 kb .jpg, .gif, vagy .png a CEMP-nek, négyig legyen kész, statikus kép mobilhirdetés?
- Miért nem szól, hogy már kértem?
- Kérte, főnök.

A CEMP Sales House 2016-os árlistáját innen töltheti le.

Ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

* A hónap terméke akció időtartama 2016. január 1. – december 31. Az akció kizárólag a meghirdetett akciós termékek adott hónapban történő teljesülése esetén használható fel, és a megjelölt kedvezmény mértékéig érvényes az árlistában szereplő kiadványokra. A kedvezmény minden esetben sávosan képződik. Az akció kizárólag a megjelölt hirdetési formátumok állóképes (nem animált) változataira vonatkozik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze. A további hónapok akciói a későbbiekben kerülnek meghirdetésre.
Címkék: mobil, április, ajánlat

Huszonhét év után ismét magyar jelöltért izgulhattunk az Oscar-gálán. Magyar idő szerint február 29-én hajnalban a Saul fia, Nemes Jeles László filmje megkapta az év legjobb idegen nyelvű filmjének járó Oscar-díjat. Az érdeklődés a díjátadó előtt és a világraszóló magyar sikert rejtő boríték kinyitása után is óriási volt.

Az eseményeket a magyar interneten az Indexen követték a legtöbben.

oscar_psd_3.png

A díjátadó percről percre közvetítése 235 000* oldalletöltést ért el, hétfőn pedig több mint két és félszer annyi olvasónk kereste fel az Index kult rovatának cikkeit, mint egy átlagos napon. A rovat oldallatöltéseinek száma ezen a napon közel a duplája volt a minket követő Origo kultúra rovatáénak. (*Forrás: Index belső statisztika, multiplatform total adat)

A díjat követő, a Saul fia teljes stábjával készült sajtótájékoztatót a weben kizárólag az Indexen nézhették végig vágatlanul az olvasóink. A közel egy órás videóra 20 000-nél is többen voltak kíváncsiak.

A kultúra iránt érdeklődő, a szórakozásra időt és pénzt fordító felhasználók elérésére a CEMP Sales House számos megoldást nyújt nagy elérésű szórakoztató-kulturális portfóliójában.

Ajánlatért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: oscar, hírverseny
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu