CEMP Sales House blog

Zajmérés a CEMP kiadványain: nem zavarjuk az olvasókat, indulhat az olimpia!

2016. július 27. - Nagy István Gábor

Az idei foci-Eb ismét megmutatta, hogy a kiemelkedő sporteseményeket a hírportálok közül az Indexen követik a legtöbben. Az óriási érdeklődés nagy elérést jelent, ami sportnyelven szólva ajtó-ablak ziccer, két testhossz előny, vagy épp meccslabda, amit hirdetőként elég belőni, behúzni, leütni a győzelemhez. Kételkedésre általában csak az ad okot, hogy vajon az üzeneteim eljutnak-e ekkora reklámzajban a felhasználókhoz? 

zaj_1.gif

A CEMP Sales House kiadványain igen.

Tovább

Szó sincs arról, hogy gyorsan fogyasztjuk az irodavezetőinket. Ők fejlődnek olyan gyorsan, hogy más, speciális területen folytatják a CEMP Sales House-on belül. Így most ismét

IRODAVEZETŐT keresünk.

irodavez.gif 
 Szeretnénk veled dolgozni, ha
- dolgoztál már legalább két évet hasonló munkakörben,
- láttál már online médiacéget belülről,
- van diplomád,
- könnyen szót értesz bárkivel,
- magabiztosan kezeled az excelt, a powerpointot, a nyomtatót, a bringás futárokat,
- talpraesett vagy, gyorsan tanulsz, nem stresszel, ha több dologra kell figyelned,
- bátran megszólalsz angolul, és
- szeretsz önállóan dolgozni.

Az irodavezetői/recepciós feladatok mellett rád bíznánk
- megrendelések és szerződések nyilvántartását,
- a saját megrendelési állomány elemzését,
- reklámpiaci riportok és statisztikák készítését.

Amire te biztosan számíthasz:
- megbízható munkaadói háttére, példás fizetési fegyelemmel,
- motivált, jó fej munkatársakra, és
- a támogatásunkra, ha fejlődni szeretnél.

Ha szívesen dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, jelentkezésedet önéletrajzoddal ide várjuk: hr[at]cemp.hu.

Ha másoknak ajánlanád ezt a remek álláslehetőséget, ne habozz, oszd meg!

A CEMP Sales House, az Index-csoport értékesítője adszerver adminisztrátor kollégát keres.

placeit_13.jpg

Elvárás:

  • Precizitás (egy félreütött karakter elég nagy galibát okozhat...)
  • Légy türelmes és udvarias minden helyzetben
  • Jártasság az Internet világában és a számítógépen
  • Angol nyelv ismerete (ne ess pánikba, ha külföldről kapunk egy anyagot)

Előny:

  • Ha dolgoztál már adszerverrel, van online hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatod Html, css alapismeret (kreatív paraméterezés, hirdetési sablonok elkészítése, oldalak forráskódjának elemzése stb.)

Feladatok:

  • Hirdetési kampányok megrendelő szerinti kiszolgálásának biztosítása
  • Hirdetési kampányok teljesülésének ellenőrzése, igazolása
  • Hirdetési helyek kialakítása, felügyelete az adszerverben és a szerkesztőségi rendszerben
  • Hirdetési anyagok formai és technikai kritériumainak ellenőrzése, tesztelése
  • Pr cikk szerkesztés, eDM küldés
  • Kapcsolattartás a cégcsoport egyéb egységeivel, hirdetési anyagok, információk továbbítása részükre
  • Kapcsolattartás ügynökségekkel, hirdetőkkel technikai ügyekben

Ha dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, a részletes szakmai önéletrajzodat ide várjuk: hr-adserver[at]cemp.hu

Címkék: állás
Magyarország 44 év után először játszott Európa-bajnokságon. Sokan az Indexnél még nem is éltek, mikor a magyar válogatott utoljára világversenyen szerepelt. Most ott voltunk a válogatottal és a szurkolókkal minden fontos pillanatban, az Indexen pedig megírtunk minden nagyon és kevésbé fontosat, hogy az olvasók ne maradjanak le semmiről.
Az Index csapatának ereje a remek egyéni teljesítmények mellett az egységben és az egész Eb alatt nyújtott kiegyensúlyozott teljesítményben rejlett. Mindig ott volt egy kéz, ha cikket kellett élesíteni, egy plusz félóra ügyeletben, ha a társak lemaradtak, pár lelkesítő szó az ezredik levezetett kilométernél, egy tmk-ügyeletes, ha akadozott a játék. A sikerek ellenére végig két lábbal a földön álltunk, és a soron következő feladatokra koncentráltunk.
Már a felkészülésünk is remekül sikerült. Végigjártuk a magyar válogatott csoportmeccseinek otthont adó városokat és stadionokat, amiket a csodaszép, új cikkformátumunkban, a longformon mutattunk be.
Az Eb alatt három stábunk autózta keresztül-kasul Franciaországot. Ott voltunk a sajtótájékoztatókon, a magyar góloknál a stadionokban, a kihalt Toulouse-i utcákon. A szurkolók azóta legendássá vált Marseille-i vonulásáról élőben jelentkeztünk, nem maradtunk le semmiről, csak a két majom a gólokról. Videóinkat összesen közel kétmilliószor indították el az Indavideón.

Tovább
Címkék: eredmények, foci eb

A jó hirdetés úgy látványos, hogy közben nem irritál. Észrevéteti magát, és esélyt ad a bevonódásra, miközben alig szakad meg a tartalomfogyasztás. Nem adaptálni kell mobilra, hanem eleve ott van otthon.

A Tiltorama olyan hirdetés, amit könnyű megcsinálni, könnyű jól használni, és megnézni is mindennél egyszerűbb. Sima állókép, de nagyon széles. Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját a felhasználó, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre. Így egy állóképes, animáció nélküli hirdetéssel is lehetséges sokkal nagyobb vászonra, sokkal több, vagy szebben tálalt információt tenni.

Elsőként az Opel próbálta ki az új mobil formátumot:

Hirdető: Opel Southeast Europe LLC
Kampány: 2016 Opel July Tactical (CA0482)
Médiaügynökség: Carat Hungary 21. Média Kft.

Tovább

Adja ki nyugodtan a HTML5 fejlesztők szabadságát, hiszen az egyik legszebben mozgó állóképes desktop hirdetési helyünkre elég legyártatnia négy darab egyszerű állóképet. A 3D billboard formátum először automatikusan körbeforog, hogy megmutassa mind a négy oldalát, aztán hagyja, hogy a felhasználó magától lapozgassa.

A látványos, figyelemkeltő 3D billboardot az Index címlapját és sportrovatunkat kivéve minden kiadványunkra 20% extra kedvezménnyel rendelheti meg. 

 3dbb_csh4.png

(Kattintson a képre, nézze meg, hogyan működik!)

- János, magyarázza el, de röviden, hatkor indul a borhajó!
- Látott már birkát nyárson, főnök?
- Láttam.
- Forgott?
- Forgott.
- Mozgott?
- Nem mozgott... Érzem, mire akar kilyukadni, János!
- Örülök, főnök.

Ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

* A hónap terméke akció időtartama 2016. január 1. – december 31. Az akció kizárólag a meghirdetett akciós termékek adott hónapban történő teljesülése esetén használható fel, és a megjelölt kedvezmény mértékéig érvényes az árlistában szereplő kiadványokra. A kedvezmény minden esetben sávosan képződik. Az akció kizárólag a megjelölt hirdetési formátumok állóképes (nem animált) változataira vonatkozik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze. A további hónapok akciói a későbbiekben kerülnek meghirdetésre.

A magyar szurkolótábor Marseille-i vonulását az Index facebookján élőben közvetítő videónk szédületes sebességgel terjedt az utóbbi napokban.

Csak a Facebookon 5,7 millió felhasználót ért el eddig, 2,2 millióan indították el, 77 ezren megosztották, és a megosztásokban kapottakkal együtt már 360 ezer like fölött jár. 

Élőben Marseille-ből

Posted by Index.hu on Saturday, June 18, 2016

 

Az eredeti videóból rengeteg másolat és rövidített változat készült és kering a közösségi médiában, a nagyobb nemzetközi oldalak, mint az Eurosport vagy az NBC Sports már azokat vették át.

Az Index három stábbal három franciaországi helyszínen van jelen az Európa-bajnokságon, ahol eddig közel ötven videós anyagot készítettünk. 

Hirdetési lehetőségekért az Index-videók környezetében keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: foci eb, indexvideo

A Femina olvasói közül sokan az Eb-meccsek alatt is azon merengenek, hogy az új tévé mennyivel szebb lenne egy indiai rózsafa tévészekrényen, de akkor már érdemes lenne a szőnyeget is lecserélni egy bordűrös karamellszínűre, amihez viszont nem megy a mostani borsózöld függöny. Meg az egész lakás olyan uncsi, mint az ukrán-lengyel meccs másnap délelőtti ismétlése.

A háztartási vásárlások döntéshozóinak szól a Femina most induló Otthontrend rovata a Diego támogatásával.

Tovább

Az Inda videómegosztóján a felhasználók naponta átlagosan 1 226 000 videót indítanak el, ami napi 70 000 óra letöltött mozgóképet jelent, emellett a tartalom minden nap nagyjából 400 darab új videóval bővül. Az Indavideót használja az Index, az Indexvideó, a legtöbb kiadványunk a Velvettől a Totalcarig, és még úgy 1 203 932 valós felhasználó havonta*. Nem mindegy tehát, hogy ez a rengeteg látogató milyen vizuális, tartalmi, és hirdetési környezetbe érkezik, hogy aztán temérdek videó elfogyasztásával üsse el a munkaidőt.

Tovább
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu