CEMP Sales House blog

Módos Márton az InfoRádió új tulajdonosa

2017. október 16. - Nagy István Gábor

Az eddigi ügyvezető igazgató, főszerkesztő, Módos Márton cége vásárolta meg a dr. Spéder Zoltán közvetett tulajdonában álló CEMP-X Online Zrt.-től Magyarország első és egyetlen hírrádióját, a budapesti 88,1 FM frekvencián sugárzó, inforadio.hu címen pedig internetes hírportált működtető, Inforádió Kft. 100%-át.

info_logo.jpg


A menedzsment által most kivásárolt InfoRádió 2000-ben kezdte meg adását, és működésének eddigi 17 esztendejében sikerrel honosította meg Magyarországon a hírrádiózás műfaját. Működése során számos díjat és elismerést kapott, értékteremtő, objektív hír- és információszolgáltató tevékenységét többek között Prima Primissima Díjjal, Pulitzer-emlékdíjjal illetve „Év Honlapja” díjjal is elismerték, „A tárgyilagosság szerethető” mottóval fémjelzett márka erejét pedig az ötször elnyert SuperBrand, illetve Magyar Brand díj jelzi.
A fővárosban és annak 30 km-es körzetében az FM 88,1 Mhz-en sugárzó csatornát a teljes lakosság körében a Kantar Hoffmann-Mediameter kutatása alapján naponta120 ezren hallgatják*. A 2006-ban önálló internetes hírportálként elindított, és a közelmúltban teljesen megújult inforadio.hu hírportált a Gemius DKT/OLA közönségmérésének adatai szerint 2017 szeptemberében naponta átlagosan 76 ezer egyedi látogató olvasta, az egész hónapban pedig 1 millió 167 ezer egyedi látogatója volt.
A management buyout tranzakció után az InfoRádió Kft. új tulajdonosa a Módos Márton 100%-os tulajdonában álló 881 Média Invest Kft., a tulajdonosváltás a mai napon lépett hatályba. (Felek a tranzakció egyéb részleteit nem hozzák nyilvánosságra.)
Módos Márton 2001 óta az InfoRádió Kft. ügyvezetője, egyben 2002 júniusa óta a hírrádió, 2006-os indulása óta pedig a hírportál főszerkesztője is.
Az új tulajdonos köszönetét fejezi ki dr. Spéder Zoltánnak, aki 2008 óta társaságain keresztül többségi tulajdonosként aktívan segítette a társaság szakmai munkáját és fejlődését.

Címkék: inforadio, cemp

A Gemius-DKT Explorer közönségmérési rendszer legfrissebb adatai alapján augusztus hónapban az Nlcafe.hu és a Femina.hu volt a leglátogatottabb a kifejezetten nőknek szóló weboldalak között, multiscreen platformon, a 15 év feletti belföldi közönség körében. Az NlCafét 1 995 ezer, a Feminát 1 513 ezer olvasó kereste fel a nyári utolsó hónapjában. A 10 leglátogatottabb női weboldal között szerepel továbbra is a Femina Média kiadó másik oldala is, a Retikül.hu, amelynek augusztusban 316 ezer látogatója volt.

További részletek a Femina szakmai blogján>

28-án, csütörtökön pedig minden idők legtöbb látogatója fordult meg a Feminán.

feminarekord.png

Címkék: rekord, femina

Csodaszép reggelre ébredtünk, csapadéktól nem kell tartanunk, a mai nap kellemes őszi napsütést, 21 fokot, és szemet gyönyörködtetően megújult Díványt ígér szerte az országban. Desktopon is, tableten is, mobilon is.

nudivany.png

Innen nézve megérte az utóbbi hónapok tervezése, áttervezése, és újratervezése, és végre kisimultak a UX/UI-szakértők, a szerkesztőség, és a fejlesztőcsapat vonásai is: átadtuk megújult női szájtunkat az olvasóknak. És büszkék vagyunk rá.

A változás gyakran nehézkes és fájdalmas. Na, ez nem ilyen változás volt. Régóta vártuk már, hogy a február óta formálódó Dívány végre ne csak tartalmilag, de látványra is megújuljon. Ez a külső nemcsak menőbb a korábbinál, de számos olyan lehetőséget is hozott, amivel szórakoztatóbbá, érdekesebbé tehetjük az újságot. Ezt például láttad már? A dizájnváltás tehát nemcsak arculati, de tartalmi fejlődést is jelent, ezt a törekvést pedig szépen kiegészíti a frissen indult fitnesz- és sportrovatunk, a testem.

Sákovics Diana, a Dívány.hu főszerkesztője

A minden platformon szép, új, letisztult designban új rovatok és fícsörök mutatkoznak be:

 - címlapi Zanza! dobozunkban kedvenc aktuális friss cikkeikkel együtt az olvasó szerzőinket is megismerheti,

 - a képgalériákban faltól-falig fotókat lapozgathat,

 - a legjobb videókat és blogbejegyzéseket a címlapon ajánjuk,

- új, saját rovatot kapott a mozgás  #testem, ahogy az egyre népszerűbb ego előadásainkat is külön menüpont alatt találja.

Töltse le a megújult Dívány médiaajánlatát, hirdetési megoldásokért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

 

 

Szédületes tempóban nő az Inforádió hírportál látogatottsága, jelentettük ki az idei első negyedéves adatok láttán. Azóta még több olvasó választja hírforrásként az inforadio.hu-t, nem ritkán naponta 100 000-nél is többen, így egyre biztosabb a helye a magyar internet legdinamikusabban fejlődő hírportáljai között.

infonyar650.png

Beauty-hírek, divattrendek, szépségtippek nélkül randább lenne a világ. A szürke árnyalatának néznénk a greenery-t (15-0343, az év divatszíne 2017), szimpla alj lenne az A vonalú palazzo nadrág, és a régi bikininket is csak két helyen találnánk meg; cédén vagy kazettán.

De a világ szerencsére szép. A lombzöld üde, a virágminta harsány, az athleisure könnyed, a wet look igéző, a fekete örök. A 18-39 év közötti nagyvárosi nő pedig érzékeny a szépre, már nem csak követi, de alakítja is a trendeket, hangsúlyosan jelen van a közösségi médiában, tudatosan és szívesen költ önmagára, és hétről hétre elkötelezettebben olvassa a Femina divatmagazinját.

retikulpromo_2017_06_29.png

Elbűvölő esküvői virágkoszorúkért, hatékony makacszsírfaragásért, bombabiztos szoknyatippekért olvassa a Retikült, a divat és szépségápolás iránt érdeklődő olvasók eléréséhez pedig keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Az oldalt elsősorban a 18-39 év közötti fiatal közönség olvassa, ezért tartalomban továbbra is a legújabb divattal, beauty-hírekkel foglalkozunk. A cikkek egyre rövidülnek, mi sem készülünk hosszú írásokkal, viszont rengeteg képes anyag lesz, és több termékteszttel fogunk jelentkezni.

Fehér Ági, a Retikül.hu főszerkesztője, az oldal megújulásáról

Címkék: retikul

A Fidelio márkacsoport kiadója, a Fidelio Media Kft. büszkén mutatja be a Kult50 prémium magazint, a mai magyar kultúra színes, friss, és aktuális lenyomatát. Először kerültek egy listába és kiemelésre azok a művészek és alkotók a klasszikus-, jazz- és világzene, a színház, a képzőművészet, a film és az irodalom világából, akikre vagy már mindenki odafigyel, vagy szeretne még jobban megismerni, hiszen a közelmúltban maradandót alkottak a saját területükön.

Közel egy éve fogalmazódott meg bennünk e kiadvány gondolata: készítsünk egy keresztmetszeti képet a hazai kultúráról, egy olyan lenyomatot, amit akár évtizedek múlva elővéve, jó képet kapunk 2017 kulturális életéről. Az összeállításnál nagyon nehéz dolgunk volt, és az eredmény szubjektív és nem hiba nélküli, ugyanakkor azt hiszem - és ezt a kiadvány mintegy harminc alkotója nevében is kijelenthetem - jó munkát végeztünk.

Andacs Botond, a Fidelio Media Kft. ügyvezetője

Színészek, zenészek, írók, képzőművészek, filmesek Alfölditől Zsótérig. A június 8-án megjelenő magazinban Fáy Miklós, László Ferenc, Réz András, Stuber Andrea, Veiszer Alinda, Winkler Nóra és Zipernovszky Kornél mértékadó véleménye alapján összeállt rangsor nélküli ötvenes lista portréi mellett igyekszünk átfogó pillanatképet nyújtani a hazai kulturális élet jelenéről.

Újságíróként igaz álommunka, egy új kiadvány létrehozása, tehetséges emberekről írni, tehetséges embereket látni, pedig mindig inspiráló. A KULT50-ben megmutatjuk, hogy milyen sokszínű a magyar kultúra, és milyen sok tehetséges és a munkáját profin végző ember dolgozik benne. Az pedig külön öröm, hogy - ha egy újság oldalain csak, de - egy "színpadra" kerülhettek a különböző művészeti területek - színház, zenés színház, tánc, film, irodalom, képzőművészet, zene - remekei. Próbáltunk átfogó - ha nem teljes - képet adni, arról, hogy szerintünk mire érdemes ma oda figyelni, ha kultúráról van szó.

Molnár Barbara, a Kult50 magazin főszerkesztője, a Fidelio Media Kft. print igazgatója

kult50_magazin_makett_800_885.png

Szenvedélyes kultúrafogyasztóként folyamatosan nyomon követem a hazai művészeti élet történéseit, amelyekről a Fidelio.hu-n naprakészen informálhatjuk az olvasóinkat. A KULT50 kiadvány ennek a kvintesszenciája. Amolyan kulturális gyorstalpaló – aki elolvassa, nemcsak az elmúlt közel másfél év kimagasló művészi teljesítményeivel kerülhet rögtön képbe, de a hazai kulturális élet legégetőbb kérdéseiről is tájékozódhat. A kiadvány izgalmas és komoly munka gyümölcse, bízunk benne, hogy tartalmas időtöltést szerez majd a forgatása.

Várhegyi András, a Fidelio.hu főszerkesztője

A Kult50 magazin megvásárolható az újságárusító helyeken, a MOL kutakon, vagy megrendelhető a kult50.hu oldalról.

Köszönjük hirdetőinknek, hogy támogatták hagyományteremtőnek szánt kiadványunk debütálását!

Budapesti Fesztiválzenekar
Emporium/Aura
Gólem Színház
Katona József Színház
Libri-Bookline
Porsche Hungaria
PS Produkció
Szegedi Szabadtéri Játékok
Várgondnokság
Vígszínház

Tóth-Szenesi Attilát kérte fel az Index.hu Zrt. június 1-jétől a főszerkesztői teendők ellátására miután Dudás Gergely bejelentette, hogy május 31-vel távozik az Indextől. Tóth-Szenesi Attila, aki jelenleg a politika rovat vezetője, elfogadta a felkérést, de az Index hagyományai szerint a ma délutáni szerkesztőségi bejelentésen bizalmi szavazást kért a kollégáitól.

A pár héttel ezelőtti tulajdonosváltás egyszerre jelent kicsit szerencsétlen és könnyen félremagyarázható hátteret a hosszabb ideje fontolgatott döntésemnek, illetve egy új fejezet lehetőségét a szerkesztőségnek is. Amihez én nagyon sok sikert kívánok, de az elmúlt időszakban - bármekkora közhely is – az új kihívások már jobban eluralták a gondolataimat, mint az Index, így pedig nem lehet egy mégolyan jó csapatot sem vezetni. Csodálatos 13 év volt, nagyon köszönöm mindenkinek, akivel együtt dolgozhattam.

Dudás Gergely

Dudás Gergely 2013-tól irányította a szerkesztőséget főszerkesztőként, korábban gazdasági újságíróként, később a Gazdaság rovat vezetőjeként, majd főszerkesztő-helyettesként is dolgozott az Indexben.

Dudás Gergely több mint 13 évet töltött el az Indexnél. Köszönjük Gergelynek a rengeteg munkát, energiát, ami nélkül az Index ma nem lehetne Magyarország legmeghatározóbb hírforrása. Sok sikert kívánunk neki a jövőben.

Pusztay András lapigazgató

Az Index marad, ami volt: független, szórakoztató, megbízható és hiteles hírújság. Olyan vezetője szeretnék lenni az Indexnek, aki továbbra is részt vesz a napi szerkesztésben.

Tóth-Szenesi Attila

Az 1970-ben Szegeden született Tóth-Szenesi Attila (indexeseknek: TSZA) az Index egyik legrégebbi alapembere, tizenöt éve, 2002-ben érkezett a laphoz. Előtte a Szegedi Egyetem című lapnál, valamint a Reggeli Délvilágnál és a Délmagyarországnál dolgozott újságíróként.

Tóth-Szenesi Attila lassan hét éve vezeti az Index politika rovatát, de nemcsak szerkesztőként jegyzik, riportjaiért Minőségi Újságírásért díjat is nyert. 2004-ben nagy vihart kavart az MSZP zárt kampányértekezletén elhangzottakról beszámoló cikkével, ahová álbajusszal, inkognitóban jutott be, 2006-ban pedig Milosevics temetéséről, és a válaszút elé kerülő Szerbiáról írt riportsorozatot.

2011 óta az Index politika rovatának vezetőjeként a magyar online sajtó legolvasottabb bel- és külpolitikai rovatát építette fel és irányítja. A rovatvezetés mellett rendszeresen ír cikkeket az ország minden tájáról és a határon túlról - például Mészáros Lőrinc horvát futballcsapatáról. A 2014-es választások után vidéki riportsorozatban mutatta be az elfelejtett alapkőletételeket, a kampányban beígért, de soha el nem készülő tornaterem- és uszodafejlesztéseket.

Az újságírás mellett pár évig szerkesztőként is dolgozott az Alexandra Könyvkiadónál, 2004-ben pedig Baróti Lajosról, a magyar válogatottat négy világbajnokságra kijuttató egykori legendás szövetségi kapitányról írt könyvet.

Címkék: index.hu

Mobilon tappintson, desktopon szkenneljen a képre mobiljával a CEMP Sales House hirdetésdemonstrációs alkalmazásáért, amiben működés közben ismerheti meg lebilincselően izgalmas in-app hirdetési megoldásainkat, és még azt is megnézheti, hogyan mutat majd hirdetése az újságolvasó alkalmazásunkban! iOS-en vagy Androidon.

cshikipromo_650.jpg

Bizonyára nem kerülte el az Ön figyelmét sem az offenzív tartalmak mellett, automata hirdetéskiszolgáló rendszerekből megjelenő hirdetések miatt gyorsan nemzetközivé dagadó botrány. Amellett, hogy a szélsőséges tartalmak feltöltőinek bevételhez jutása eleve aggasztó, a hirdetőknek joggal elfogadhatatlan, hogy a pénzük egy része hozzájuk vándorol. A bizalom megingása a gigantikus embertömeget - hirdetéssel is! - kiszolgáló óriás Google-t érintette leginkább, de biztosan fontos beszédtéma volt minden nagy elérésű tartalomszolgáltató csúcsvezetői értekezletén is.

Nekünk például azt juttatta eszünkbe, hogy bár a kezdetektől ügyelünk arra, hogy hirdetési megoldásaink a márkabiztonság szempontjából megfelelő tartalmak mellett jelenjenek meg, ez ne csak magunk által számon tartott, de hirdetőink felé is vállalt értékké váljon. Ezért mostantól ez az alapelvünk A CEMP Sales House márkabiztonsági nyilatkozataként is elérhető.

untitled-1.jpg

Sok minden nem változott, továbbra is biztonságos tartalmi környezetben megjelenő hirdetési megoldásainkat kérje kapcsolattartójától vagy írjon nekünk!

Címkék: brand safety

Új, kiadványfejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre a CEMP fejlesztőcége. A terület élére érkező vezető, Vándor Attila a cégstratégiai feladatok mellett a kiadványok termékfejlesztési koncepciójának megalkotásában és kiépítésében vesz részt. A szakember korábban a HOPPex Kft. ügyvezetője volt.

A TMK Megoldásszállító Kft. saját fejlesztésű tartalomkezelő rendszerén keresztül olvasók millióihoz jut el nap mint nap többek között az Index, a Totalcar, a Napi.hu, a Femina, és a Dívány több száz friss híre és képes beszámolója, de a fejlesztő cég felel az újságolvasó applikációk, az új cikkformátumok és hirdetési megoldások fejlesztéséért, valamint a kiadványok külső-belső megújulásáért is.

A folyamatosan változó tartalomfogyasztási szokások állandó kihívások elé állítják az internetes megoldásokat. Fokozottan igaz ez azokra a kiadványokra, amik mindig igyekeznek egy lépéssel a piac előtt járni. Attila érkezésével még gyorsabban tudunk majd reagálni a kiadványok fejlesztési igényeire, hatékonyabbá válik a párbeszéd a belső csapatok között.

Prigyeni Lénárd, a TMK Megoldásszállító ügyvezetője

A piac mindig odafigyelt a CEMP-kiadványok megújulásaira, én is árgus szemmel követtem az új tartalmi megoldásokat. Nagyon örülök, hogy mostantól mindezek részese lehetek, és bízom benne, hogy projektirányítási tapasztalatommal és eredményorientált szemléletemmel hozzájárulhatok még több újszerű, érdekes, nagyszerű felhasználói élményt nyújtó tartalmi megoldás megvalósításához.


Vándor Attila, kiadványfejlesztési igazgató

vandora.jpg

A TMK Megoldásszállító Kft. 100%-os tulajdonosa az Inda-Labs Zrt. Előbbi az online újságok és kiadványok fejlesztési feladatait végzi, utóbbi a legnagyobb hazai közösségi médiaplatformokat (Blog.hu, Indavideó, stb.) fejleszti.

CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat