CEMP Sales House blog

Egy meccs, öt gól, 18 cikk, milliós oldalletöltés, erősen indított a focivébé, és annak első napján az Index sportrovata. Az érdeklődés egyre nagyobb lesz, a jó hír, hogy elcsíphet még néhány hirdetési helyet a vébé idejére!

2018. június 15. - Nagy István Gábor

A csütörtökön rögtön hazai hengerrel indult oroszországi futball-világbajnokságról nehezen maradnak le az Index látogatói, hiszen egy hónapig kiemelt címlapi helyen követhetik a labdarúgás ünnepét. 
poszt_cimlap.png

Index, információs csík, multiscreen, 2018.06.15.

Bőven lesz mit olvasniuk, hiszen már a nyitónapon 18 cikkel várta a sportrovat azokat a látogatókat is, akik 32 év után tudták meg, hogy Irapuátót eszik-e vagy tésztát, de szinte azonnal, hogy a spanyol kapitányt a kezdés előtt egy nappal kirúgták. Sosem látott interaktivitást ígér a portál sportrovata olvasóinak, akik az összes meccset percről percre követhetik online, a kinti történésekről első kézből értesülnek a rovat helyszíni tudósítójától, és nem győzik majd azt a sok elemzést, és háttérinfót, amit a sportosok szinte nonstop gyártanak majd. Kellenek is a friss hírek, hiszen az igazán fontos eseményeket továbbra is az Indexen követik a legtöbben a magyar weben. Ahogy rögtön a sportverseny első napján:

focivebe_elsonap_2x.jpg

Olvasóikat minden érdekli a focivébével kapcsolatban, amiért várhatóan nagyon sokat töltenek majd a szájton. Ha szeretne velük találkozni, foglalja le a még elérhető hirdetési helyeinket, mert hamarabb elfogynak, mint Céronaldó védőjéből a szufla.

Hirdetési megoldásainkért a focivébé alatt keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Májustól Bata Viktória tölti be a CEMP cégcsoporthoz tartozó Femina Média B2B&B2C marketing menedzseri pozícióját. A szakember négy éve dolgozik a kiadó sales-marketing munkatársaként, mely idő alatt feladata volt többek között a natív projektek teljes körű koordinálása, és a portfólió B2B kommunikációjáért is felelt. A továbbiakban a teljes marketingtevékenység hozzá tartozik majd.

bata_viktoria_femina_media.jpg

A 11 éve működő kiadó új pozíciót nyitott, összevonta a B2B és B2C marketingterületeket. Rácz Brigitta, a kiadó portfólió igazgatója fontos stratégiai lépésnek tartja a pozíció kialakítását.

Ma már egyre inkább összefonódik a két szakterületet, mi pedig igyekszünk minél hatékonyabban kihasználni a lehetőségeinket. Így olyan közös, kreatív megoldásokban gondolkozunk, melyek tovább erősítik a bevétel, a márka és látogatószám szempontjából is a piaci pozíciónkat. Az új munkakör kialakításánál fontos szempont volt, hogy olyan szakemberrel dolgozzunk együtt, aki érti az üzleti folyamatokat, és a B2C terület sem ismeretlen számára, így adta magát a helyzet, hogy nem külsős embert keresünk, hanem házon belül nevezünk ki munkatársat a pozícióra - mondta el Rácz Brigitta.

Bata Viktória az elmúlt négy évben a Femina Media sales-marketing munkatársaként elsősorban a kiadónál megvalósuló natív projektekért, a bevételek támogatásáért és a B2B kommunikációért felelt. Az évek során számos natív projekt koordinálását vitte végig a koncepciók kidolgozásától a megvalósításig: a tartalmi megjelenésekhez kapcsolódó rendezvényekkel, forgatásokkal, megjelenésekkel, közösségimédia-aktivitásokkal kiegészítve.

A szakember a továbbiakban a kiadó teljes marketingtevékenységéért felel majd, melybe a Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu kiadványok, a kiadóhoz tartozó FeminaShop webáruház és a Femina Klub rendezvénysorozat tartozik.

Eddig a legfontosabb feladatom az volt, hogy minden támogatást megadjak a bevételek növekedéséhez, a kreatív koncepcióktól kezdve akár egy natív projekt kivitelezésén át a márkáink B2B építéséig. Azonban most új terület lesz számomra a B2C marketing és az e-kereskedelmi oldalunk, a FeminaShop promóciója. Az évek alatt többször is betekinthettem egy-egy terület munkájába, így a folyamatok nem ismeretlenek a számomra, a kihívást az jelenti majd, hogy a látogatószám fókuszú gondolkodásmód mellett egy konverzióközpontú szemléletmódot is ki kell alakítanom. Emellett a Femina Klub rendezvényekért is én felelek a jövőben, ami szintén egy teljesen más látásmódot kíván - mondta el Bata Viktória, a Femina Média B2B&B2C marketing menedzsere.

Címkék: femina

A Mercedes-Benz 2018. április 20-án elsőként húzta szét a függönyt az Index címlapján.

Hirdető: Mercedes-Benz Hungária Kereskedelmi Kft.
Kampány: 2018_Mercedes Vito Pro (MED0440)
Médiaügynökség: Wavemaker Hungary Kft. 

Működésében új hirdetési formátum érhető el CEMP SH kiadványain, mely a curtain névre hallgat. A curtain 3 db statikus képpel megjelenő hirdetési megoldás. A kreatívok csokorba gyűjtve jelennek meg, és képernyőre kerüléskor függönyszerűen, automatikusan szétválnak, megmutatva mindhárom kreatívot. Index címlapon adaptive ad zónában, Index cikkoldalakon és egyéb kiadványainkon roadblock zónában rendelhető.

Miért ajánljuk:

  • prémium: nagy hirdetési méret, kiemelt hirdetési zónában
  • egyedi megoldás: standard hirdetési zónában megjelenő banner, egyedi megoldással
  • alacsony gyártási költség: a megjelenéshez három 350x700 px méretű statikus képet kérünk leadni, a többit adserverből oldjuk meg

Köszönjük a Mercedes-Benz Hungária Kereskedelmi Kft. és a Wavemaker Hungary Kft. együttműködését!

Listaárakét és részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

Címkék: curtain

2018 áprilisától Andacs Botond, az Index lapigazgatója a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének (MTE) új elnöke.

Az MTE elnöksége legutóbbi ülésén Andacs Botondot, az Indexet kiadó Index.hu Zrt. lapigazgatóját választotta meg az egyesület új elnökének. A szakember 2017 novemberétől vezeti a portált, pályáját 2001-ben kezdte újságíróként, majd több internetes szolgáltatás termékmenedzsere, az utóbbi időben többek között a port.hu programportál vezetője volt.

Nagy megtiszteltetés volt, hogy elnökség elfogadta jelentkezésemet és megválasztott e tisztségre. Mandátumom ideje alatt a szakma és a tagság érdekeit kívánom képviselni"

Andacs Botond - az MTE elnöke

A leköszönő elnök, Dunai András, aki 2013 óta vezette az egyesületet, távozik az MTE elnökségéből is. Az elnökség tagjai: Burányi Róbert (Napi.hu), Detrekői Zsuzsa (Magyar Telekom), Gazsó Gábor (New Wave Media), Kübler Dániel (RTL) és Szigeti Péter (24.hu).

Az MTE 2001-ben alakult érdekvédelmi és önszabályozó testület, amelyet a hazai internetes tartalomszolgáltatók hoztak létre. Az egyesület arra törekszik, hogy az internet szabályozása a lehető legkisebb állami beavatkozás mellett történjen meg, és a hangsúly az önszabályozásra kerüljön. Az MTE többek között etikai kódex kidolgozásával, a szakmai viták és az önszabályozási tevékenység koordinálásával kíván hozájárulni az internetes kultúra fejlődéséhez.

Címkék: mte, andacs botond

Február 9-én elkezdődtek a Téli Olimpiai Játékok, amivel az Index is kiemelten foglalkozik:

  • teljes Indexen megjelenő információs csík, a gyors tájékozódásért
  • önálló melléklet Index Sport rovat alatt, folyamatos hírszolgáltatással, az elkötelezett olvasókért

teliolimpia_2018_1.png

Index, információs csík, multiscreen, 2018.02.13.

Tovább
Címkék: index, teli olimpia

Január 17-e pont olyan átlagos, téli hétköznapnak indult, mint bármelyik előtte vagy utána, nem ébredtünk világraszóló felfedezésre, hirtelen jött nyárra, bármi váratlan eseményre, amik után jellemzően nálunk keresik az ezekről szóló híreket olvasóink. És bár a sima hétköznapokon is egyre többen látogatják rendszeresen a megújult Díványt, ezen a szerdán a tudatos nőknek szóló szájtunkon óriási látogatottsági rekord született.

 

Hirdetési ajánlatunkat kérje kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk!

Címkék: dívány, divany.hu

Immár hagyományosan a Femina képviseli médiacsoportunkat a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub Adni jó! jótékonysági sütivásárán, az Önkéntesek Világnapján. A szerkesztőség és a CEMP Sales House munkatársainak saját készítésű süteményeiért a becsületkasszában összegyűlt összeget az Autistic Art Alapítvány művészetterápiás programjának támogatására fordítja a klub és a Telekom.

Gyertek sütizni ���� #adnijo #mindenkibelead #jotekonysag #sutivasar #autisticart #feminahu

Femina.hu (@femina.hu) által megosztott bejegyzés,

 

A nagyvállalat idén kiterjesztette a jótékonysági akciót, a közösségi hashtages adományozással az év végéig bárki 100 forinttal gazdagíthatja az Alapítványt, ha az Instagramon használja a #mindenkibelead címkét. Tessenek hashtegelni, mert a pénz jó helyre megy!

 Fontosnak tartjuk, hogy segítsünk, amiben csak tudunk. A szerkesztőség nagyon örült, hogy ismét lehetőség adódott részt venni a jótékonysági sütivásáron és hozzájárulhattunk az autista gyerekek művészetterápiájának támogatásához. Jó volt látni, hogy gyorsan fogytak a sütik, hiszen minden darab valamekkora összeget jelentett az alapítványnak.

Kovács Gabriella rovatvezető és Váradi Melinda újságíró - Femina.hu

Köszönjük kollégáinknak a Feminánál és a CEMP Sales House-ban, hogy idén is szántak időt, energiát, és kreativitást a sütikészítésre, a klubtag médiacégek velünk együtt sütit kínáló képviselőinek pedig ígéretünkhöz híven küldjük György Vica (senior account, CEMP SH) csokis sütijének receptjét! (Valamint mindenkinek, aki szereti.

Csokis süti

Hozzávalók:

15 dkg liszt
20 dkg cukor
fél csomag sütőpor
kevés só
2 dkg jó minőségű kakaópor
1 dl felolvasztott margarin, vagy vaj
1 dl tej
1 tojás
1 teáskanál citromlé
1 teáskanál vanília

a tetejéhez:

1 tábla magas kakaótartalmú fekete csoki
édesítőszer vagy cukor ízlés szerint
fél deci tejszín
mandula forgács

Az lisztet, cukrot, sütőport, sót jól elkeverem. A kakaóport 1,8 dl vízzel simára keverem, megmikrózom, majd hozzáöntöm a felolvasztott margarint is. A lisztes hozzávalókhoz adom, ehhez az egészhez hozzáöntöm a tejet, a vaníliával elkevert tojást, és egy kevéske citromlevet. (Ha két adagot készítek, akkor 2 tojással már először habot verek a fehérjéből, és úgy adom hozzá a sárgájás margarinos lisztes keveréket) A tésztát egy kivajazott-lisztezett tepsibe öntöm, és 175 fokos sütőben kb. 30 percig sütöm. Egy hagyományos tepsiben vékony lesz a tészta, ezért én ketté szoktam vágni, és rétegezem. Középre eperlekvárt szeretek.
Ha kihűlt a tészta, akkor a tetejére elkészítem a krémet: a tejszínben (sima főzőtejszín) az apróra tördelt csokit felolvasztom, édesítem amíg finom nem lesz, és máris kész, ráöntöm a sütire. Amikor egy picit dermed a csoki, jól megszórom mandulaforgáccsal.

suti2017_1.jpg

(Váradi Melinda és a sütik, bal fent György Vica csokisa)

A szakember november 20-ától veszi át a kiadó irányítását, miután távozik a cégtől Pusztay András vezérigazgató. Andacs Botond közgazdász, médiaszakember, pályáját 2001-ben kezdte újságíróként, majd több internetes szolgáltatás termékmenedzsere, az utóbbi időben többek között a port.hu programportál vezetője.

01-andacs_botond_indexhu.jpg

”Maximálisan bízunk Botond médiavállalat-irányítási tapasztalatában és korábbi eredményeiben. Vezetésével az Index marad, ami eddig, a magyar internet meghatározó, piacvezető tartalomszolgáltatója.” (Bodolai László, az Index.hu Zrt. igazgatóságának elnöke)

„Az a célom, hogy első számú hírforrásként, ahol a legtöbben követik a fontosabb eseményeket, a következő években is az Index határozza meg a hazai hírpiacot. Pozíciónk megerősítéséhez az Index alapértékeire, a szerkesztőség függetlenségére, az objektív és gyors hírszolgáltatásra, és a kiadótól megszokott, a hazai piacon úttörő tartalomszolgáltatási megoldásokra támaszkodunk.” (Andacs Botond)

"Nagy várakozással tekintek a Botonddal való közös munka elé, hétfőtől a mi felelősségünk, hogy az Index olyan maradjon, mint most, vagyis mindenféle külső befolyásolástól mentes újság. Andrásnak sok sikert kívánok, mindig jó szívvel fogok rá, valamint azokra a nagyszerű indexes projektekre gondolni, amiknek közösen voltunk részesei az elmúlt években." (Tóth-Szenesi Attila – Index.hu főszerkesztő)

Pusztay András hét év után távozik az Indextől. A rövid ideig az Indexvideót vezető, majd 2011 szeptembere óta az Index.hu Zrt ügyvezető-, illetve vezérigazgatójaként a lapot irányító szakember más iparágban folytatja tevékenységét.

„Életem egy meghatározó szakasza zárul ma le. Köszönöm az elmúlt évek közös munkáját és élményeit, és sok sikert kívánok minden munkatársamnak!” (Pusztay András)

(az Index.hu sajtóközleménye)

A biztonságos netezés alapvető felhasználói igény, amit a mára elavultnak számító HTTP protokoll nem tud maradéktalanul teljesíteni. A világ ezért egyre szaporábban áll át a számítógépünk és a weboldalakat kiszolgáló szerver közötti titkos kommunikációt garantáló HTTPS-re. A váltásnak a Google adott nagy lökést azzal, hogy keresője találati listájában nem csupán előnyben részesíti a HTTPS-t használó weboldalakat, de októbertől böngészőjében egyenesen veszélyre figyelmezteti a nem ilyen oldalra tévedő felhasználókat. Ahogyan a Firefox is.

ssl.png

Kiadványaink teljes körű átállása nem csak azt jelenti, hogy olvasóként Ön is a biztonság nyugalmával hódolhat tartalomfogyasztási szokásainak oldalainkon, hanem hogy hirdetései csak akkor fognak ebben a biztonságos környezetben megfelelően működni, ha hasonlóan biztonságos, azaz HTTPS-t használó weboldalról betöltve csábítják és vezetik a csábításnak kattintással engedő felhasználóinkat a céloldalra.

Ha az Ön landing oldala még HTTP alapú, csupán javasoljuk, hogy váltson, de a hirdetései kizárólag akkor jelennek meg a jövőben, ha azokat HTTPS oldalról hívjuk meg és illesztjük be kiadványaink hirdetési zónáiba. A nagyobb adszerverek természetesen már eleget tesznek ennek a követelménynek, valószínűleg az is, amit hirdetései kiszolgálására használ. Ezt könnyen ellenőrizheti, ha a kampányához küldött saját adszerver kód https://-sel kezdődik, minden rendben lesz a hirdetések megjelenítésével. Ha pedig nem ilyet küld, úgyis figyelmeztetjük, hogy nem tudjuk elfogadni a bűvös S nélkül.

További információkért böngéssze technikai specifikációnkat, írjon nekünk, vagy keresse kapcsolattartóját!

CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató