CEMP Sales House blog

Nyáron a csapból is a budapesti vizes vébé folyik majd, amit a magyar weben várhatóan a mi kiadványainkon követnek majd a legtöbben

2017. február 21. - Nagy István Gábor

vizesvb_csh.jpg

 

Támogatóicsomag-ajánlatunkért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

2017 február elsejétől Bazsó Gábor veszi át a Totalcar.hu Kft ügyvezetői feladatait. Bazsó volt a társaság igazgatója 2000-től 2007-ig, amikor az anyavállalat videós üzletágához igazolt, 2010 óta pedig a CEMP kreatív igazgatója. Utóbbi pozíciójában továbbra is részt vesz a CEMP webes startégiájának irányításában.

Bazsó a TC-ügyvezetői poszton Pusztay Andrást váltja, aki a kiadó több termékének irányítását végzi, és a jövőben ezek hatékonyabb együttműködésére összpontosít.

Bazsó Gábor "Karotta" 17 éve, a Totalcar első hónapjaiban érkezett az autós magazinhoz, eleinte szerzőként és szerkesztőként, Nínó Karotta néven. A cég első hét évében webes fejlesztési és ügyvezetőként vitte a vállalatot, ami Winkler Róberttel közös tévéműsorukkal kiegészülve néhány év alatt az ország egyik legnagyobb autós kiadványcsoportjává vált.

Nagyon be vagyok sózva. Mindig nagyon fontos volt nekem a TC, és a jelek szerint a külvilág sose vette eszre az elmúlt tíz évben, hogy már hivatalosan nem is dolgozom ott, csak a tévéműsorban maradtam benne. Kifelé nem sok minden fog változni, csak hozzáigazítjuk a cégjogi valóságot a látszathoz. Odabent pedig megpróbálunk még menőbb internetes kiadványt csinálni a Totalcarból. Nem lesz nagyon nehéz, mert a TC nélkülem is kiválóan üzemelt, de remélem, hogy közösen találunk még néhány kósza lóerőt a gumiszőnyeg alatt.

Bazsó Gábor, a Totalcar ügyvezetője

unnamed.jpg

Címkék: totalcar

Február elsejétől Sákovics Diana lesz a Dívány.hu főszerkesztője. Diana, a kiadvány eddigi szerkesztője, a nemrég távozott Zappe Gábor helyét veszi át a Dívány élén.


sd.jpgDiana az ELTE pszichológia szakán egészség- és szervezetpszichológia szakirányán végzett pszichológus. A médiával nagyjából tíz éve került kapcsolatba, amikor évekre a Velvet újságírója lett, majd néhány évnyi kitérő után - ami alatt a gasztro-, és tőzsdebloggerkedést is kipróbálta - három éve a Dívány Ego rovatának vezetője.

2016 december végéig számomra a pszichorovatról, a szexuálpszichológiai szakpszichológus képzésről, a klienseimről, a Tilos Rádió Teszt és lélek című műsoráról és a Pannon Pszichóról szólt. Mostantól pedig csak a Díványról fog szólni. Egy női magazin attól lesz jó, attól lesz szerethető, ha van karaktere, ha letisztult, átlátható, ha jól meghatározható értékrendet képvisel, ha tud elgondolkodtatóan szórakoztatni. A Díványnál pedig minden lehetőség adott, hogy ilyen újságot írjunk.

Sákovics Diana, a Dívány.hu főszerkesztője

Mindannyian nagy bizalommal és lelkesedéssel várjuk Diánát, aki sok éve a Dívány.hu meghatározó tagja, személye garancia arra, hogy a Divány.hu elismert és megkerülhetetlen szereplője legyen a magyar médiapiacnak.

Andacs Botond, a Dívány.hu lapigazgatója

 A Dívány a CEMP-csoport 2009-ben indult női magazinja.

A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub (melynek a CEMP csoport is tagja) jótékonysági sütivásárán idén kifejezetten fenntartható alapanyagokból készített süteményekkel vettünk részt. Az önkéntesség világnapjára szervezett Adni jó! sütiakcióban a becsületkasszába dobott összegeket jótékony célra, az Autistic Art Alapítvány művészetterápiás programjának támogatására fordítja a klub és a Telekom.

A fenntarthatóság jegyében igyekeztünk lehetőleg 50 km-en belül megtermelt, sőt saját kertben nevelt és termett alapanyagokból elkészíteni a Dívány.hu és a CEMP Sales House jótékony sütijeit. Ezért használta Juli és Noémi a saját fáról szedett diót, Judit a maga meggybefőttjét, Jucus a kerti sütőtökét,  Edináék pedig a házi tojást, és házi mézet. És így került a répatortába Vica kert végében kapirgáló fehér (vagy a barna) tyúkjának tojásából.

A sütés, és a jó ügy érdekében gyűjtés miatt olyan lelkesek lettünk, hogy megosztjuk a CEMP Sales House blogjának első sütireceptjét!

Mézes-diós ökörszem-süti

hozzávalók: (kb. 30 -35 db)

22 dkg vaj
10 dkg cukor
2 tojás sárgája (a fehér tyúké vagy a barnáé)
4 dkg méz (lehetőleg házi)
30 dkg liszt
6 dkg dió (ha van, saját)
2 dkg vaj
2 kk méz (az előbb használt háziból)

- A vajat és a cukrot habosra keverjük, a 2 tojássárgáját is a vajhoz és a cukorhoz keverjük, majd hozzáadjuk a mézet, és végül belekeverjük a lisztet.
- A puha masszát 20 percre hűtőbe rakjuk, majd kisebb diónyi (2 dekás) gombócokat készítünk belőle.
- Egymástól 3 centi távolságra sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztatjuk, és 1 órát hűtjük.
- Az apróra vágott diót a vajjal és a mézzel kis lángon, kevergetve összeforraljuk.
- 175 fokra előmelegített sütőbe rakjuk a gombócokat, 5 perc után kivesszük.
- A közepükbe mélyedést nyomunk egy fakanál nyelével, vagy bármilyen, kb egy cm átmérőjű akármivel, és kávéskanállal beletöltjük a tölteléket.
- További 5-6 percet sütjük, míg a sütik széle halvány aranyszínű nem lesz.
- Rácsra téve hűtjük.

(forrás: divany.hu)

 

Lassan egy éve zakatol a kedvezményvonat, ami szinte minden kiadvány-állomáson és platform-megállóhelyen megállt, ahol nagy elérésű vagy jól célozható kampányokat rendelhetett extra kedvezménnyel. Az elmúlt 12 hónapban egyet kértünk; ha felszáll, gondolkodjon állóképes hirdetésekben, mert azok úgy tudnak látványosak és eredményesek lenni, hogy kevésbé zavarják a felhasználói élményt, és a legyártásuk is egyszerűbb.

Az év utolsó megállója a közelmúltban megújult Port.hu és a Dívány, ahol egész decemberben 20% extra kedvezménnyel adjuk a fix, állóképes hirdetéseket desktopon, tableten, és mobilon egyaránt!

decakcio.jpg

- János, azt mondtam már magának, hogy maga a reszponzív design Ryan Goslingja?
- December 7-ig vagyok, főnök!
- A UX szemlélet Eric Claptonja?
- Ezt írtuk alá.
- Az infografikák Stingje?
- A közös megegyezésben.
- A hirdetés-tervezés Yehudi Menuhinja?
- Kész vannak a bannerek a CEMP Salesnek.
- De tudja, hogy komolyan mondom?
- Én is, főnök. A folderben, a helyén, zipben.

Ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

* A hónap terméke akció időtartama 2016. január 1. – december 31. Az akció kizárólag a meghirdetett akciós termékek adott hónapban történő teljesülése esetén használható fel, és a megjelölt kedvezmény mértékéig érvényes az árlistában szereplő kiadványokra. A kedvezmény minden esetben sávosan képződik. Az akció kizárólag a megjelölt hirdetési formátumok állóképes (nem animált) változataira vonatkozik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze. A további hónapok akciói a későbbiekben kerülnek meghirdetésre.

Címkék: akció, december

Ha telefonjukkal együtt forgó embereket látott az utcán, a villamoson, vagy a céges menzán, eddig bízvást gondolhatta, hogy egy gömbpanorámás fotóban próbálnak a lehető legjobban körbenézni. Mostantól lehet, hogy az ösztönös mozdulattal az ön mobilhirdetésében barangolnak gyermeki kíváncsisággal.

Elkészítettük a 360 fokos hirdetést, a formátumot, amiben a felhasználó körülnézhet a telefonjával. Az ehhez szükséges kreatív egy gömbpanorámás állókép, amit nem különösebben nehéz előállítani, de szívesen segítünk is. A Tiltoramához hasonlóan sokkal több információ megy át rajta, mint egy hagyományos hirdetésen, és nagyságrendekkel könnyebb bevonódni, mint egy animáció, egy mozgókép, akár egy sima állókép esetében. Legfőbb előnye, hogy varázslatosan érdekes. Az ember ösztönösen szeret körbenézni egy új helyen, pláne, ha úgy van megkomponálva a kép, hogy érezni, hogy a szélein túl is van miért fordulni.

A lenyűgözően érdekes kreatív formátum az Index újságolvasó alkalmazásában már látható is!

A kreatív az MEC-vel közösen készült, köszönjük a támogatásukat, és gratulálunk az első megjelenéshez!
Ügynökség: MEC Hungary Kft.
Hirdető: Mercedes-Benz Hungária Kft.

Ha érdeklik a részletek, a formátumról itt talál bővebb információt, megrendeléshez keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Több olyan frissítés érkezett most az Indexre, ami nemcsak szép, de úgymond hasznos is. Tartalomfogyasztási, sőt tartalomhabzsolási szempontokból:

A változásokról ebben a cikkben olvashat részletesebben.

Címkék: index

Október 22-én rendezte meg a Femina klubest-sorozatának első rendezvényét. A teltházas esemény nehezen feldolgozható témájával mindenki találkozik saját életében. Az  elengedésről, veszteségről, és gyászról Szily Nóra beszélgetett Singer Magdolnával a Thália Színház Mikroszínpadán.

fklub.png
Annak ellenére, hogy fájdalmas témáról volt szó, a résztvevők egy igazán lélekemelő, segítő előadást hallhattak. Az este folyamán, bár voltak pillanatok, amikor a hallgatóság többségénél előkerült egy-egy papírzsebkendő, többször megkönnyebbült nevetéshullám söpört végig a közönségen. Singer Magdolna sok évtizedes gyásztanácsadói tapasztalatának köszönhetően most is természetes könnyedséggel beszélt a sokszor tabunak számító halál és gyász témaköréről.

A téma jellegéből kiindulva egy bensőséges atmoszférát biztosító helyszínre, a Thália Színház Mikroszínpadára esett a választásunk, a klubest háziasszonyának Szily Nóra újságíró-riportert kértük fel. A klubestet követően rengeteg pozitív visszajelzés érkezett mind szóban a helyszínen, mind utólag írásban, ami mindenképpen biztató, hiszen a rendezvénysorozat soron következő beszélgetése is fájdalmas témát, a rákbetegséget dolgozza fel.

(Tóth Diána - a Femina Klub marketing-felelőse)

Az áprilisig tartó klubesteken Szily Nóra házigazda olyan szakértőkkel dolgoz fel egy-egy témát, mint Vekerdy Tamás, Dr. Tari Annamária, Geszti Péter, Dr. Peták István és Dr. Bánki Endre, vagy Dr. Almási Kitti.

A Femina Klub előadássorozat célja, hogy megoldást nyújtson azokra a problémákra, élethelyzetekre, melyekkel a nők életük során mindannyian szembesülnek. A kimagasló olvasottságot elérő, legérzékenyebb női témákról tartott beszélgetéseket a Feminán is feldolgozzuk, az eseményeket nagyszabású támogató kampány (print, online, TV) kíséri.

A Femina Klub támogatói ajánlatát kérje kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk!

Címkék: femina, femina klub

Kívül-belül megújult Magyarország egyik legnagyobb programkeresője, a Port.hu. Amit azonnal észre fog venni, ha mobilon vagy tableten tappint, hogy az új, reszponzív designban minden eszközön milyen gusztusosan jelenik meg rengeteg érdekes írott tartalom a 7 dologtól, amit nem tudott a Doctor Strange-ről az 5 dologig, amit viszont Terence Hillről nem tudott.

multiport2.jpg

Nem is hinné, mennyi Hill van még a művészvilágban (Jonah, Benny, Dulé, Jess, Scott, Roderick, Ross, és még sorolhatnánk), doktorból meg pláne rengeteg (Zsivágó, Zsírvágó, House, Dré, Ki vagy?, Strange, maffia, Doolittle, A) Mivel az oldal alatt kicseréltük a meghajtó rendszert is, a keresés egyszerűbb és pontosabb lett a Port.hu óriási adatbázisában. Az oldal immár Indapasst használ a bejelentkezéshez, ami olyan hasznos funkciókhoz jön majd jól a felhasználóknak, mint a premier-értesítő, a kedvenc tévécsatornák, filmek listájának testre szabása, vagy Szűcs Gyula mozikritikájának kiegészítése az "Akkor dumálj, amikor majd te is leteszel egy IMAX-filmet Hollywood asztalára!" hozzászólással.

A megújuláskor szem előtt tartottunk a legújabb ux trendeket, és a felhasználói élmény fokozása érdekében alaposan átalakítottuk a felületeinket. Mindezt úgy, hogy igyekeztünk megőrizni a korábbi évek hangulatát, és tudását. Megújulással szem előtt tartottuk a hetente az oldalra látogató több mint félmillió látogató igényeit. Ezért adatbázisunk továbbra is a legteljesebb programkínálatot nyújtja az országban, miközben a Port.hu a továbbiakban a hazai kulturális élet egyik kikötője is lesz egyben. A megújulással szeretnénk kifejezni tiszteletünket a Port.hu egy hete elhunyt alapítójának, Veszelovszki Zsoltnak.

(Andacs Botond, a Port.hu kiadója, a Fidelio Media ügyvezetője)

A megújítás a hirdetéskiszolgálást sem hagyta érintetlenül, mostantól a legújabb kreatív formátumok is az oldalhoz jól illeszkedve, de a felhasználói élményt egyre kevésbé zavarva jelennek meg az oldalon. Hirdetési lehetőségekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

Címkék: megújulás, port.hu

Novembertől megújult tartalommal és külalakkal jelentkezik a Színház.hu, Magyarország egyik legpatinásabb színházi portálja.

untitled-7.png
A Színház.hu a CEMP csoport, azon belül a Fidelio Media Kft. kulturális portfóliójának részeként születik újjá, és szolgálja ki továbbra is a színház iránt érdeklődő közönséget. A változás új szerkesztőséget és új szemlélet is hoz, miközben a portál megőrzi a hazai színházi életben betöltött meghatározó szerepét.

A Színház.hu életében jelentős mérföldkőnek számító redesign által letisztult, friss és korszerű vizuális megjelenésű felület kialakítására nyílt lehetőség. A kiadvány megújulása révén átláthatóbbak lesznek az egyes funkciók, emellett a korábbi menüstruktúrát is újragondoltuk. Célunk, hogy az irányításom alatt működő Fidelio.hu-val közösen meghatározó szereplői legyenek a hazai kulturális, azon belül is a színházi életnek. 

(Várhegyi András, a megújuló portál új főszerkesztője) 

Az eddig létrehozott kulturális folyamatok folytatódnak: ezért a jövőben is tudósítunk majd a színházi élet aktuális eseményeiről, továbbá az eddig – a Színház.hu és a Hálózat a Színházért Alapítvány közreműködésében – létrehozott tartalom is elérhető lesz az oldalon. 

(Andacs Botond, a Színház.hu-t novembertől kiadó Fidelio Media Kft. ügyvezetője)

A Színház.hu alapítója és korábbi ügyvezetője, Herner Dániel, valamint az elmúlt évtized szakmaiságát meghatározó főszerkesztő, Tóth Berta a Hálózat a Színházért Alapítványban dolgoznak tovább.

A Színház.hu a CEMP csoport kifejezetten színházzal foglalkozó kiadványa. Az adatbázisában összegyűlt írások, fényképek és mozgóképek az ezredforduló óta hűen tükrözik a magyar színházi élet történéseit. A portál teret ad a színházi szakma közléseinek is, ezáltal a magyar színházi közeg és a színház iránt érdeklődő közönség első számú online tájékozódási pontjául szolgál.

CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu