CEMP Sales House blog

Kölyök, az új Dívány rovat

2015. január 19. - butio

Elindult a Dívány új rovata, a Kölyök, a kisgyerekekről szóló Poronty nagyobb testvére.

A Kölyök témája alapvetően a 10-16 éves korosztály lesz, illetve minden, ami a már nem porontykorú gyerekeinkkel kapcsolatos, így belefér majd az egyetemi felvételi, a külföldi ösztöndíj, vagy éppen az, hogy melyik mulatókban menő mostanság ünnepelni a sikeres érettségit.

Médiaajánlatunkért kattintson ide, hirdetési lehetőségekért keresse sales kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

A Totalcar.hu szerkesztősége rendhagyó jótékonysági akciót szervezett a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és az Auchan Magyarország támogatásával. Az akció neve Segíteni rock 'n roll volt, és a veszprémi Pokoli toronyban élő hatvan gyerek megsegítését célozta.

A szerkesztőség önkéntesei december 17-én alapélelmiszereket és gyümölcsöket vittek a házban élő szegény családok gyerekeinek, akikkel beszélgettek és meg is autóztatták őket, hogy így lopjanak egy kis fényt az ünnepek előtti várakozásba. Az akció célja volt megmutatni, hogy a szolidaritás nem csak a karitatív tevékenységet folytató civil szervezetek ügye, de akár egy vagány és szókimondó autós médium is felvállalhat hasonló feladatot. A segíteni rock 'n roll akció lehetőségei korlátozottak voltak, de a róla megjelent cikk alkalmas lehet a Totalcar olvasóinak érzékenyítésére, és más szerkesztőségek vagy egyéb szervezetek mozgósítására.

A Segíteni rock 'n roll akcióról készült riport ITT tekinthető meg.

Címkék: totalcar

A CEMP Sales House (CEMP SH Kft.) és a Femina Média (Femina.hu Kft.) együttműködése értelmében a Femina Média által üzemeltetett internetes és mobil kiadványok (femina.hu, retikul.hu, noifriss.hu) teljes körű ügynökségi sales képviseletét 2015. január 1-től a CEMP Sales House látja el. A kiadványok direkt értékesítésével továbbra is a Femina Média foglalkozik.

Az együttműködésnek köszönhetően a CEMP Sales House és a Femina Média az ország legnagyobb havi elérésű női online és mobil portfólióját hozzák létre. Együttes desktop havi elérés: 1078 ezer valós felhasználó, együttes mobil havi elérés: 487 ezer valós felhasználó.

Forrás: DKT 2014.10. (15+ belföldi közönség)

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk harmadik részében az Indexen megvalósult tematikus együttműködést mutatjuk be.

A National Geographic Channel témája az Azok a 90-es évek volt. A NatGeo kampányának kommunikációjához az Index fotórovatát, a Nagyképet használta. Az egyedi, 90-es éveket bemutató képes szerkesztőségi cikkben 970x250 px méretű hirdetéssel (billboard) jelent meg. A kampány másik eleme Index2 90-es évek tematikus nap volt, ahol a NatGeo full-screen szponzorációval jelent meg.

Köszönjük a National Geographic Channel és a Maximize Médiaügynökség Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Címkék: index, nativ

A Kreatív Csoport Médiadesign 2014 versenyén a szakmai zsűri az Indexnek ítélte a fődíjat. A fődíj mellett, az információs oldalak kategóriában pedig az Index márciusi redizájnja a 2. helyezett lett.

A verseny célja, hogy megtalálja és díjazza a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. A szervezők a versennyel szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos a szerepe a felületek vizuális összképének, dizájnjának.
Forrás: mediadesign.kreativ.hu
Címkék: index

A CEMP blog megújulásával új elemet vezetünk be showroom néven.

showroom_v1.jpg

A harmonikaszerűen működő bemutatóteremben az összes jelenlegi, és a 2015. jan. 2-ától elérhető hirdetési formátum bemutatója megtalálható. Sok hasznos információval, technikai segédletekkel, kapcsolódó ajánlatokkal.

Visszajelzéseket a salessupport[at]cemp[dot]hu címre várunk.

Hasznos időtöltést kívánunk hozzá!

Üdvözlettel,
CEMP Sales House

2015. január 2-ától frissül a CEMP Sales House árlistája.

A hirdetési termékek köre bővült, az elnevezések követik a hazai és nemzetközi IAB sztenderdjeit.

A legfontosabb változások:

  • az átlagos zóna Ft/RU mutatók csökkentek
  • a 970x250 pixel méretű billboard lett az alapértelmezett fekvő méretű kreatív
  • egységesítettük az Index címlapi banner listaárakat
  • új IAB Europe Brand Builders formátumot vezetünk be cikkoldalon, roadblock "A" helyen, landscape néven
  • új CPM csomagok jelentek meg desktop és mobil platformokon, valamint multiscreen csomagokban
  • alacsonyabb árfekvésű, nem garantált AV csomagok Kult és Szabadidő felületi mixekben
  • extra PORT.hu mennyiségi kedvezmények hétfő-csütörtök időszakra
  • a videó pre-roll spotok választható átugorhatósággal rendelhetők

Megújult árlistánkat innen töltheti le. Az árlistával kapcsolatos észrevételeket a marketing[at]cemp[dot]hu címre várjuk.

CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat