CEMP Sales House blog

A CEMP megvásárolta a Femina Médiát

2015. február 18. - CEMP

A Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) 2015. február 18-án megvásárolta a Femina.hu, a Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat kiadó, valamint a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft.-t. A CEMP az akvizícióval az ország legnagyobb eléréssel bíró női online portfólióját hozta létre. 

Az akvizíciónak köszönhetően a havi szinten közel 870 ezres belföldi webes, és 419 ezres mobil olvasótáborral rendelkező Femina network (Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu és mobilweb verzióik) és a szintén a CEMP portfóliójába tartozó, havi 396 ezer belföldi webes, és 131 ezres mobil egyedi látogatót számláló Dívány.hu keresztolvasottsággal csökkentett együttes elérése desktopon és tableten meghaladja az 1,1 millió egyedi látogatót, mobilon pedig a 504 ezres olvasótábort. A női portálok piacán a legnagyobb elérést ezzel a CEMP portfóliója biztosítja Magyarországon. 

Tovább
Címkék: femina, cemp, cempsh

2015. január 1-jétől a Femina felületeit a CEMP Sales House értékesíti az ügynökségi megrendelők felé. A első szponzorációs megjelenéssel a L'Oréal Magyarország Kft. debütált.

Formátum: Komplex rovatbranding (Szépség rovat)
Hirdető: L'Oréal Magyarország Kft.
Kampány: 2015 Loreal Vichy Teint Ideal
Médiaügynökség: FastBridge Hungary Kft.
Kreatív ügynökség: GroupM

A komplex rovatbranding egy összetett felület, mely során a szponzorált rovat és a rovathoz tartozó összes alrovat tükrözi a hirdető arculati elemeit. A szponzorált rovat menügombja, és a lenyíló menü is a hirdető arculatában jelenik meg.

Hasonló megoldásokról érdeklődjön sales kapcsolattartójától vagy írjon nekünk.

Címkék: femina

A CEMP Sales House, a CEMP csoport értékesítője adszerver adminisztrátor kollégát keres.

Elvárások, előnyök

  • Precizitás (egy félreütött karakter elég nagy galibát okozhat...)
  • Légy türelmes és udvarias minden helyzetben
  • Jártasság az Internet világában és a számítógépen
  • Előny a html, css alapismeret (kreatív paraméterezés, hirdetési sablonok elkészítése, oldalak forráskódjának elemzése stb.)
  • Angol nyelv ismerete (ne ess pánikba, ha külföldről kapunk egy anyagot)

Feladatok

  • Hirdetési kampányok megrendelő szerinti kiszolgálásának biztosítása
  • Hirdetési kampányok teljesülésének ellenőrzése, igazolása
  • Hirdetési helyek kialakítása, felügyelete az adszerverben és a szerkesztőségi rendszerben
  • Hirdetési anyagok formai és technikai kritériumainak ellenőrzése, tesztelése
  • Pr cikk szerkesztés, eDM feltöltés
  • Kapcsolattartás a cégcsoport egyéb egységeivel, hirdetési anyagok, információk továbbítása részükre
  • Kapcsolattartás ügynökségekkel, hirdetőkkel technikai ügyekben

Ha dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, a részletes szakmai önéletrajzodat ide várjuk: hr-adserver[at]cemp[dot]hu.

Címkék: állás

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk ötödik részében a Volvo Ocean Race cikksorozat támogató kampányát mutatjuk be.

volvo_ocean_race.jpg

A Volvo Ocean Race versennyel 9 hónapon keresztül foglalkozott a Sport Géza, havonta 2 cikk készült a témában. A cikkek mellett a verseny névadója full-screen szponzorációval jelent meg.

Köszönjük a Volvo Autó Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. és a Mindshare Médiaügynökség Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Címkék: sportgéza, nativ

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk negyedik részében a Munkahelyiterror blogon megvalósult egyedi megoldást mutatjuk be.

munkahelyi_terror.png

A Munkahelyi terror blog posztjai végén egy stresszfaktor mérő jelent meg, másfél hónapon keresztül. A stressz-szintek a Magne B6 virág motívumát tükrözték. A faktor a Tékozló homár blogon ismert homárfaktor mintájára működött.

Köszönjük a Sanofi-Aventis Zrt. és a Vivaki Zenith Optimedia divízió együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Címkék: blog.hu, nativ

Elindult a Dívány új rovata, a Kölyök, a kisgyerekekről szóló Poronty nagyobb testvére.

A Kölyök témája alapvetően a 10-16 éves korosztály lesz, illetve minden, ami a már nem porontykorú gyerekeinkkel kapcsolatos, így belefér majd az egyetemi felvételi, a külföldi ösztöndíj, vagy éppen az, hogy melyik mulatókban menő mostanság ünnepelni a sikeres érettségit.

Médiaajánlatunkért kattintson ide, hirdetési lehetőségekért keresse sales kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

A Totalcar.hu szerkesztősége rendhagyó jótékonysági akciót szervezett a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és az Auchan Magyarország támogatásával. Az akció neve Segíteni rock 'n roll volt, és a veszprémi Pokoli toronyban élő hatvan gyerek megsegítését célozta.

A szerkesztőség önkéntesei december 17-én alapélelmiszereket és gyümölcsöket vittek a házban élő szegény családok gyerekeinek, akikkel beszélgettek és meg is autóztatták őket, hogy így lopjanak egy kis fényt az ünnepek előtti várakozásba. Az akció célja volt megmutatni, hogy a szolidaritás nem csak a karitatív tevékenységet folytató civil szervezetek ügye, de akár egy vagány és szókimondó autós médium is felvállalhat hasonló feladatot. A segíteni rock 'n roll akció lehetőségei korlátozottak voltak, de a róla megjelent cikk alkalmas lehet a Totalcar olvasóinak érzékenyítésére, és más szerkesztőségek vagy egyéb szervezetek mozgósítására.

A Segíteni rock 'n roll akcióról készült riport ITT tekinthető meg.

Címkék: totalcar

A CEMP Sales House (CEMP SH Kft.) és a Femina Média (Femina.hu Kft.) együttműködése értelmében a Femina Média által üzemeltetett internetes és mobil kiadványok (femina.hu, retikul.hu, noifriss.hu) teljes körű ügynökségi sales képviseletét 2015. január 1-től a CEMP Sales House látja el. A kiadványok direkt értékesítésével továbbra is a Femina Média foglalkozik.

Az együttműködésnek köszönhetően a CEMP Sales House és a Femina Média az ország legnagyobb havi elérésű női online és mobil portfólióját hozzák létre. Együttes desktop havi elérés: 1078 ezer valós felhasználó, együttes mobil havi elérés: 487 ezer valós felhasználó.

Forrás: DKT 2014.10. (15+ belföldi közönség)

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk harmadik részében az Indexen megvalósult tematikus együttműködést mutatjuk be.

A National Geographic Channel témája az Azok a 90-es évek volt. A NatGeo kampányának kommunikációjához az Index fotórovatát, a Nagyképet használta. Az egyedi, 90-es éveket bemutató képes szerkesztőségi cikkben 970x250 px méretű hirdetéssel (billboard) jelent meg. A kampány másik eleme Index2 90-es évek tematikus nap volt, ahol a NatGeo full-screen szponzorációval jelent meg.

Köszönjük a National Geographic Channel és a Maximize Médiaügynökség Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Címkék: index, nativ
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat