CEMP Sales House blog

A CEMP Sales House blogja online kampány esettanulmányokkal, kutatási adatokkal, ajánlatokkal és még sok egyéb infóval, hogy miért érdemes online, és persze nálunk hirdetni. Hozzánk tartozik az Index, a Totalcar, a Velvet, a SportGéza, az Inda (Blog.hu, Indavideó, Indafotó, Indamail stb.), a Honfoglaló, a Dívány, az Inforádió online, a Shopline, a Travelo, az Ongo és részben a Napi.hu, a WEBBeteg és PORT.hu. Kontakt: sales[at]cemp.hu.

Hirdetéskiszolgáló partnerünk:

Letöltések

A CEMP a legnépszerűbb hálózat

2014.07.29. CEMP

Több, mint egy hete a  CEMP Sales House képviselte portálok a legnépszerűbbek a belföldi internezetők körében.
Összlátogatottság alapján a hálózat megelőzi az Origo- és a Sanoma-csoportot.

cemp_top_ola5.jpg

 

A CEMP SH portáljai: Index, Inda, Blog.hu, Dívány, Velvet, Sportgéza, Totalcar, Portfólió, Napi.hu, Pénzcentrum, Port.hu, Inforádió, Honfoglaló, Travelo, Otthontérkép.

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika látogatottság cempsh

Új elemzési és tréning vezető

2014.07.14. butio

fk.jpgA CEMP Sales House csapatát kutatási, elemzési, oktatási és projektvezetési feladatkörben támogatja július 14-től Földi Kata.

Az új elemzési és tréning vezető az Axel Springertől érkezik a céghez, ahol az elmúlt 9 évben az online portfólió fejlesztését koordinálta. Ezt megelőzően különböző kiadók munkatársaként szerzett tapasztalatokat a marketing és rendezvényszervezés, valamint az értékesítés területén. Kata a Digitális Közönségmérési Tanács szakmai bizottságának tagjaként részt vesz a hazai online közönségmérés fejlesztésében is.

Szólj hozzá!

Kukken Sie mobilon?

2014.07.07. butio

Két vadonatúj mobil hirdetési terméket dobott piacra a CEMP Sales House 2014 májusában.

A mobil banner magic 480x480 pixel méretű, időtartam alapon vásárolható hirdetési forma. Mágikusságát az adja, hogy két nagyméretű, mozgatásra áttűnő képből áll, az élmény hasonló a vetkőzős golyóstollakhoz.

A Vivaki által először használt és általuk elnevezett Peep-Hole ablakos mobil hirdetés 480x240 px méretű, szintén fixen vásárolható hirdetési forma. Működése: a kukucskáló lyuk alatt egy 480x654 px méretű kép helyezkedik el, amely a görgetés során nézhető meg teljesen.

Gratulálunk az elsőzőknek:

Formátum: mobil banner magic
Hirdető: Vodafone
Kampány: Vodafone RED Shared Data
Médiaügynökség: OMG
Kreatív ügynökség: Mito

Formátum: Peep-Hole
Hirdető: Sanofi
Kampány: Allegra 2014 nyár
Médiaügynökség: Vivaki
Kreatív ügynökség: Publicis

A CEMP csoport a legnagyobb hazai mobil eléréssel rendelkező hálózat, 2014 májusában 921 ezer valós felhasználót ért el (Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Mobile Panel Data, 2014-05 (15+ belföldi közönség)). A CEMP Sales House élen jár a mobil hirdetési termékek fejlesztésében is. Kínálatában a hagyományos IAB standard banneren kívül ötféle rich media formátum is szerepel. A CEMP Sales House törekszik az eszközfüggetlen szponzori megjelenésekre, támogatói egy adott kampányon belül az asztali, a mobilweb, a mobil applikáció és a tablet platformokon egyaránt megjelenhetnek.

Szólj hozzá!

Élen a Napi.hu

2014.06.24. butio

Az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. által készített kvantitatív médiaelemzés 2014. májusi adatai alapján a vizsgált gazdasági hírportálok közül az átvett híreket figyelembe véve legtöbbször a napi.hu hírei jelentek meg a médiában. Összesítések alapján a tárgyhónapban 495 alkalommal szerepelt a napi.hu valamelyik cikke a médiában, amivel megelőzte többi versenytársát. Az átvett cikkek száma meghaladta a 3 másik vizsgált médium által generált összes átvétel számát is. A napi.hu hírportált a portfolio.hu követte 224 megjelenéssel, majd a vg.hu következett 87 tartalommal. A napigazdasag.hu oldalt ebben a hónapban mindössze 11 alkalommal idézték.

elen_a_napi.png

Forrás: OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft., 2014. május

Az online hírportálok közül az index.hu közölte a napi.hu értesüléseire alapozott legtöbb hírt, összesen 30-at. Emellett kiemelkedő volt a hir24.hu 22, a hvg.hu 21 és az inforadio.hu 17 megjelenéssel. Az index.hu már január óta tartja vezető szerepét a legfontosabb gazdasági hírek továbbításában.

A nyomtatott sajtóban a Magyar Nemzet 9 alkalommal a Színes Ász és a Népszava 7-7 alkalommal közölt napi.hu cikkeket. Itt kiemelt a Színes Ász előretörése, mivel korábban a bulvár jellegű médium nem foglalkozott ilyen mértékben a napi.hu anyagaival. Az RTV médiumokban kisebb volt az átvételek száma, ahol a legtöbb híranyagot az ATV idézte, összesen 5 alkalommal.

A legtöbb, összesen 64 médiatartalom május 8-án volt azonosítható. Ekkor a 100 leggazdagabb magyar listája uralta a média-napirendet. A hónap végén, 26-án és 27-én szintén magasabb értékeket mutatott a híraktivitás. Ezt többek között az orosz tilalom alá eső húsipari cégek bevételeinek összeszámlálásáról szóló cikkek és az NGM kiadásairól, valamint a parlamenti házszabály módosításáról szóló publikációk átvételei eredményezték.

Szólj hozzá!

Címkék: napi

Óriáshirdetések napja az Indexen

2014.06.24. butio

A CEMP Sales House új adaptive ad bannereinek bevezetése parádésan sikerült: ma az Index Mindeközben, Kult, Tech és Tudomány rovataiban és a Sport Gézán a roadblock helyét az 1138x640, a 748x560 és a 640x748 pixel méretű hirdetések vették át.

Adaptive_ads_screen_2014-06-24_v3.png

Hirdetőink: Telenor Magyarország Zrt., Volvo Autó Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., EVERNESS Fesztiválszervező Kft.

Szólj hozzá!

Címkék: index adaptive roadblock

Buborék videóval

2014.06.19. butio

A képernyő bal felső sarkában megjelenő, félkör alakú playerben mozgó, hang nélküli videó, amely az oldal tartalmát nem takarja le. A félkör player fixen jelenik meg, kattintásra kinyitható. Ez a videóbuborék (video bubble), a CEMP Sales House 2014. június 3-től rendelhető új rich media formátuma. A hirdetéssel a Porsche Hungária debütált június 10-én.

Hirdető: Porsche Hungaria
Kampány: Volkswagen Polo 2014
Médiaügynökség: FastBridge
Kreatív ügynökség: 4i
Formátum: videóbuborék (video bubble)

További részletek a működésről és hirdetési listaárak az új formátumok médiaajánlatában. Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, keresse sales kapcsolattartóját vagy írjon nekünk.

Szólj hozzá!

Címkék: rich media

Digitális pharma workshop a CEMP SH-tól és H2Online-tól

2014.06.05. Rabbit

Május végén sikeresen lezajlott a CEMP Sales House és a H2Online első digitális workshopja a pharma szektor képviselői számára. A fél napos, ingyenes workshop célja az volt, hogy a gyógyszeriparban dolgozó termékmenedzserek számára a napi munkában hasznosítható ismereteket adjon. Többek között arra kerestük a választ, hogy milyen tapasztalatok állnak rendelkezésre a gyógyszeripari kommunikáció digitális eszközeiről, mely csatornák biztosítanak hatékony marketing megoldásokat a célok függvényében, illetve hogy milyen hibákat kerüljünk el a digitális kampányok tervezésénél, ajánlatkérésnél, a marketing eszközökkel kapcsolatos döntéshozatal során, és hogyan értelmezzük az eredményeket.

A Komjáthy Krisztina (H2Online, ügyvezető igazgató) és Ziegler Gábor (CEMP Sales House, ügyvezető igazgató) által tartott bevezető után Ihász Ingrid (CEMP Sales House, elemzési és tréning vezető) az online kampányok tervezésével kapcsolatos alapvető tudnivalókat ismertette. Ezt követően Kiss Katalin (Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft., vezető kutató) az egészségügyi információszerzés aktuális trendjeiről, Sztankó Péter (WEBBeteg.hu, főszerkesztő) a tartalom és a tartalmi környezet kommunikáció hatékonyságára gyakorolt hatásáról beszélt. Végül Balogh Judit (PharmaPromo Kft., ügyvezető igazgató) a mobil applikációk használatát mutatta be a gyógyszeripari marketingben.

Szólj hozzá!

Címkék: workshop tréning szinapszis cemp webbeteg h2online cempsh

Tudta, hogy...? Tények a PORT.hu-ról

2014.05.22. Rabbit

port-screen.png

A PORT.hu havi 1,2 millió látogatójának...

...35%-a 18-29 éves fiatal (affinitás index: 108),

...30%-a diplomás (affinitás index: 148),

...30%-a budapesti (affinitás index: 151),

...27%-a Esomar AB státuszú, nagy vásárlóerővel rendelkező közönség (affinitás index: 148).

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2014-03 (15+ belföldi közönség)

Szólj hozzá!

Címkék: port

Módosult a CEMP Sales House árlistája

2014.05.21. Rabbit

A korábbinál kedvezőbb áron vásárolhatók meg az Index címlap hagyományos, oldalba ágyazott hirdetési felületei, illetve mobil és tablet hirdetések. Megújult árlistánkat INNEN töltheti le!

Szólj hozzá!

Elsöpörte az OTP az Index címlapot

2014.05.15. Rabbit

Egyedi full-screen layer + medium rectangle kreatívval jelent meg az OTP az Index címlapján.

Hirdető: OTP
Kampány: Lakáshitel
Médiaügynökség: Café
Kreatív ügynökség: Lampyon

Szólj hozzá!

Címkék: rich media