CEMP Sales House blog

Kiadványfejlesztési igazgatóval erősít a CEMP

2017. április 26. - Nagy István Gábor

Új, kiadványfejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre a CEMP fejlesztőcége. A terület élére érkező vezető, Vándor Attila a cégstratégiai feladatok mellett a kiadványok termékfejlesztési koncepciójának megalkotásában és kiépítésében vesz részt. A szakember korábban a HOPPex Kft. ügyvezetője volt.

A TMK Megoldásszállító Kft. saját fejlesztésű tartalomkezelő rendszerén keresztül olvasók millióihoz jut el nap mint nap többek között az Index, a Totalcar, a Napi.hu, a Femina, és a Dívány több száz friss híre és képes beszámolója, de a fejlesztő cég felel az újságolvasó applikációk, az új cikkformátumok és hirdetési megoldások fejlesztéséért, valamint a kiadványok külső-belső megújulásáért is.

A folyamatosan változó tartalomfogyasztási szokások állandó kihívások elé állítják az internetes megoldásokat. Fokozottan igaz ez azokra a kiadványokra, amik mindig igyekeznek egy lépéssel a piac előtt járni. Attila érkezésével még gyorsabban tudunk majd reagálni a kiadványok fejlesztési igényeire, hatékonyabbá válik a párbeszéd a belső csapatok között.

Prigyeni Lénárd, a TMK Megoldásszállító ügyvezetője

A piac mindig odafigyelt a CEMP-kiadványok megújulásaira, én is árgus szemmel követtem az új tartalmi megoldásokat. Nagyon örülök, hogy mostantól mindezek részese lehetek, és bízom benne, hogy projektirányítási tapasztalatommal és eredményorientált szemléletemmel hozzájárulhatok még több újszerű, érdekes, nagyszerű felhasználói élményt nyújtó tartalmi megoldás megvalósításához.


Vándor Attila, kiadványfejlesztési igazgató

vandora.jpg

A TMK Megoldásszállító Kft. 100%-os tulajdonosa az Inda-Labs Zrt. Előbbi az online újságok és kiadványok fejlesztési feladatait végzi, utóbbi a legnagyobb hazai közösségi médiaplatformokat (Blog.hu, Indavideó, stb.) fejleszti.

Elég, ha mi félünk. Attól, hogy hirtelen felmerül Önben a kérdés, kik a Port.hu olvasói? Hogy gyíkemberes matricát küldene, de nem biztos abban, melyik csevegőappban keresse. Hogy Velvet-olvasáson kapták, és be kell bizonyítania, hogy ezzel nincs egyedül. Hogy elbizonytalanodik, vajon melyik hírporál látogatottsága nő triplájára manapság? Hogy megosztana egy linket ez aztán a natív tartalom! felkiáltással. Hogy egy Totalcar-epizód alatt a tévében döntenie kell, ki is vezet, a Bazsó vagy a Karotta? Hogy nem tudja felidézni, mióta néz ki ilyen rém klasszul a Femina. Vagy hogy épp a hírfolyamát pörgetve jut eszébe, hogy hívna minket, írna nekünk, hogy kiderítse: a vizes vébé alatt vagy a fesztiváltartalmak mellett érhet el hirdetésével több kiadványon még több felhasználót?

Attól félünk, hogy pont ilyenkor nincs a keze ügyében egy gépből kapott adat vagy első kézből szerzett információ, amire nyugodtan hivatkozhat. Ezért szeretnénk egy tappintásnyira lenni Öntől telefonja Facebook appjában, egy megnyitás új laponnyiban céges desktop böngészőjében. Hogy előbb tudja meg, mi történik a kiadványaink háza táján, amiket rendszeresen olvas, és amiken keresztül hagyományos és úttörő hirdetési megoldásainkkal eredményesen érhet sok százezer felhasználót, akik szintén rendszeresen a mi kiadványainkon tájékozódnak és szórakoznak.

Kövessen, hogy előbb tudja meg!

Címkék: facebook, /cempsh

Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon. Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77%-os éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt, de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném, ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel.
Kassai Péter - a HOPPex új ügyvezetője

Péternek gratulálunk és sok sikert kívánunk új pozíciójában!

kassai_peter.jpg

A CEMP, a Central Digitális Média és a New Wave Media Group részvételével 2015-ben megalakult HOPPex – prémium programmatic piactér az IAB Hungary tagja. Mára 11 médiapartner felületeit értékesíti programozott módon. Technológiai partnere az amerikai Rubicon Project.

Nemzetközileg is tapasztalt vezetővel erősítjük az Index-csoport és a magyar web meghatározó pénzügyi-gazdasági, kulturális, autós, és női kiadványait értékesítő sales house-unk menedzsmentjét. Kiss Péter Európa legnagyobb internet szolgáltatójától, a svéd Telia Carrier-től érkezik hozzánk, ahol 8 éven keresztül account directorként irányította a közel-keleti és afrikai piacok üzletfejlesztését. Korábban az Invitelnél nagykereskedelmi menedzserként, majd a QuaesTel regionális igazgatójaként dolgozott.

kissp.jpg

Péter innovatív versenypiacokon megszerzett tapasztalata és határozott, eredménycentrikus megközelítése jól illeszkedik a CEMP Sales House piacvezetőként képviselt szemléletébe. Örülök, hogy karizmatikus egyéniségével tovább erősíti agilis, szakmailag magasan képzett értékesítési csapatunkat.

Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezető igazgatója

Új vezetői pozícióját a mai napon elfoglaló Kiss Péter feladata, a szektoriális értékesítési terület irányítása mellett, a hatékonyság és eredményesség további növelése lesz.

A nemzetközi telekommunikációs piacon eltöltött 14 év után örömmel csatlakozom a CEMP Sales House csapatához. Célom, hogy a multinacionális környezetben szerzett tapasztalataimat kamatoztatva együtt fejlesszük tovább a cég vállalati kultúráját a következő évek kiemelkedő eredményeinek elérése érdekében.

Kiss Péter, értékesítési igazgató

Ziegler Gábor a CEMP Sales House ügyvezető igazgatójaként változatlanul a vállalatcsoport értékesítési stratégiájáért felel, Dr. Láng Zoltán értékesítési vezető továbbra is az ügynökségi értékesítést irányítja.

Alaposan átalakult, modern, fiatalos, mégis letisztult dizájnnal, és megújult tartalommal robbant be a tavaszba Magyarország egyik legnépszerűbb hazai női portálja.

Az idén 10 éves Femina.hu több hónapos tervezést és fejlesztést követően, a hazai és nemzetközi trendek figyelembe vételével, 7 év után formabontó arculattal jelentkezett.

Célunk a magazinokra jellemző látványos, mégis jól áttekinthető design kialakítása mellett a tartalom megújítása volt, rövidebb, informatívabb cikkekkel, izgalmas, nagy képes és videós anyagokkal, amit az utóbbi évek tartalomfogyasztási szokásainak változása és a mobilos tartalomfogyasztás nagymértékű növekedése indokolt.

Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője

Zsédey Teréz, a Femina.hu új ruhájának tervezője szerint az áttekinthetőség, a nagyobb, jól látható betűméret, szellős sorközök, a modern, magazinos hatás és a látványos képes elemek, és a minden platformon jól mutató reszponzív megjelenés voltak azok a sarokpontok, melyekre a redesign kialakításánál összpontosított.

A napi 202 646 egyedi látogatót elérő női portálunkon a hazai szabványoknak és nemzetközi trendeknek megfelelően ezentúl új, kreatív hirdetési felületek is elérhetők. Hirdetési ajánlatért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: megújulás, femina

A lista formájú online cikkek (magabiztosabb nevén listicle) és akár egész iparágak éves teljesítményét párszázezer pixelbe sűrítő infografikák megjelenésükkor PI-tornádóként söpörnek végig a neten, majd rendszerint eltűnnek, mint a berhidai forgószél Pétfürdő határában. De például egy értékmérő, a közvélemény részéről is évről-évre várt lista, mint a Napi.hu gondozásában megjelenő 100 leggazdagabb olyan kiadvány, ami mindaddig folyamatos igazodási pontot nyújt, míg a következő meg nem jelenik.

A kulturális teljesítmények exceltáblásíthatatlan és forintértékben nehezen mérhető területén mostanáig nem vállalkozott hasonlóan legalább egy évig értékálló összeállításra senki. Azt gondoljuk, hogy a mértékadó zsűri közreműködésével, tizenéve a hazai kulturális tájékoztatás világítótornyaként működő fidelio gondozásában, a mai magyar kultúra ötven meghatározó alakját bemutató kiadványunk hiánypótló, a szakma és minőségi kultúra iránt érdeklődő közönség által is szívesen forgatott összeállítás lesz.

infografika_jav_1.jpg

A kiadvánnyal nem kevesebbre vállalkozik a fidelio, mint hogy lenyomatot készítsen a jelen magyar kultúráról azzal, hogy összegyűjti a közelmúlt kiemelkedő teljesítményeit a színház, a tánc, az opera, az operett, a musical, az irodalom, a jazz-, folk- és klasszikus zene, és a képzőművészet területéről.

Mindenképpen fontos hangsúlyozni, hogy a KULT50 nem ranglista, hanem azon művészeknek a listája, akit tudtak valami nagyot dobni az elmúlt másfél évben. Nem az életmű a legfontosabb, hanem az, hogy megállt-e az idő egy pillanatra, hogy megmutassuk azokat, akik itt és most - sokszor szembe menve az árral - katarzist képesek okozni. Fontos, hogy bemutassunk olyan embereket is, akiket eddig csak a szűk szakma ismert, olyanokat akik a háttérben dolgoznak és persze találkozhatunk a listán számos ismert névvel is. A KULT50 magazin tartalmilag két részből áll, bemutatjuk az "Ötvenet", másrészt szeretnénk átfogó képet adni a mai magyar kultúráról, hogy mi is történik itt és most, ezen belül, az egyik központi téma a nők helyzete lesz. Írunk az üvegplafonról, a múzsákról és azokról a nőkről, akik a háttérben állnak, gyakran feláldozva mindent egy másik ember karrierjéért és akiket sokszor nem is ismerünk.

Molnár Barbara print média igazgató, főszerkesztő

A KULT50 kiadványról már a kezdeti ötletelés során éreztük, hogy rendkívül izgalmas vállalkozás, ami képes lesz jó értelemben véve felkavarni a művészi szakmát és a kultúrára, valamint annak képviselőire nyitott közönséget. A bőséges és színvonalas hazai kulturális palettáról rendkívül jól átgondoltan, ám még így is csak nagy nehézségek árán lehetett kiemelni ötven alkotót, minden esetben tartalmas okfejtés, gazdag vita előzött meg egy-egy döntést a zsűri részéről. A végeredmény, azt gondolom, magárt beszél: a KULT50-ben örömmel ismerjük el ötven kiváló hazai alkotó munkásságát, és mutatjuk be őket az olvasóknak. Bízunk benne, hogy most induló kiadványunk egy hosszú és kedvelt sorozat első állomása lesz!

Várhegyi András, Fidelio.hu főszerkesztő

Hirdetési lehetőségekről prémium kiadványunkban érdeklődjön kapcsolattartójánál vagy írjon nekünk!

Megjelenés: 2017. június 7.
Példányszám: 8000
Terjesztés: Lapker Zrt. és saját webshop

Az Index frissen kiadott sitcker packjével mostantól az olvasók akár a háttérhatalom képviselőivel is rövidre zárhatják a beszélgetéseiket a Viberen. A Magyarországon népszerű csevegőplatformon az Index nemrég publikus chatet nyitott, ahol a legfontosabb hírek mellett a szerkesztőség vitáiba is bele lehet nézni, de van chatbotunk is, ami személyre szabott híreket dobál annak, aki erre vágyik. 

A digitális matricagyűjtemény a Viber és az Index együttműködésének része, ahogyan az is, hogy a platform ikonja ezentúl bekerül az Index oldalain a share gombok közé, hogy az olvasók kedvenc csevegőappjukon keresztül is egyetlen könnyed mozdulattal oszthassák meg az érdekesnek talált cikkeinket rokonaikkal, barátaikkal, üzletfeleikkel.

 

Már évek óta sokkal több üzenetet küldünk itthon is a Facebook Messengeren vagy a Viberen, mint ahány sms-t bepötyögünk, sőt lassan már telefonálás helyett is inkább chatelünk. Ezért nem meglepő, hogy az Index is igyekszik jelen lenni ezeken a platformokon. Szeretnénk, ha minél több felhasználónk iratkozna fel a Viberen is a hírösszefoglalónkra, így napi szinte küldhetnénk nekik push üzeneteket. A Viberen megjelent gyíkemberes sticker pack jó lehetőség hogy megmutassuk, hogy ugyan komoly hírportált készítünk, de azért még tudunk röhögni magukon, és a magyar médiavalóságon.

Szabó Zoltán az Index tartalomfejlesztési vezetője

 A sticker packet a képre kattintva érheti el.

index_stickers_on_viber.jpg

Címkék: viber, sticker pack

A bankszektor hirdetőinél nem túl gyakori, hogy pénzügyi termékük natív kampányának egyeztetése végén, ahol a megbízó, a sales house, és a tartalomgyártó ügyosztály marketing-, pr-, sales-, account-, projekt-, és tartalmi vezetőstül-menedzserestül először találkozik az irodaház legnagyobb és egyetlen akkora tárgyalójában, ahol elférünk, a flipcsárt tetején aláhúzva az álljon: szexi. Az FHB Nyereménybetét extra sorsolásán majd kiosztott Ford Mustangra persze könnyű ezt mondani, de ha csak ennyi lenne, elég lett volna két brandszínekbe öltöztetett pin-up girllel körbefotózni a kocsit, úgy jó autószalonosan, és egy hirdetésekkel kibélelt totalcaros képgalériában pörgetni, míg nem teljesül az AV. A briefben ennél persze jóval többről volt szó, így jóval több tartalmi megközelítésből, natív arzenálunk legtöbb elemét csőre töltve tudtuk körbejárni a megbízást: végső soron egy banki termék bemutatását.

Régen minden jobb volt

Kattintásaiból ismerszik meg a retróvonat ablakából - velünk együtt! - mosolyogva-sóhajtozva múltba révedő kollektív néplélek, ami például az Index fotórovat és a fortepan kollaborációjában rendszeresen címlapos nagyképes fotóválogatás töretlen népszerűségén is látszik. A tárgynyeremény-sorsolás egyidős az anyukámmal, és az ő egész generációját olyan lázban tartotta, amiből bőven jutott a következőknek is. Ezt dolgoztuk fel  az Index nagykép rovatában korabeli napilapok fotóival az intarziás tévéasztaltól a Wartburgig. A szerkesztőségi tartalomban a hirdető display hirdetéssel jelent meg.

Régen minden bénább volt

A hatvan-harminc évvel ezelőtt vágyott tárgyak mai szemmel persze néhol megmosolyogtatók, az ezekről szóló, támogatói tartalomként az Index címlapján megjelent scroll-to-land cikkünket olvasóink korosztálytól és vérmérséklettől függően nosztalgiával vagy döbbenettel, de egységes lelkesedéssel olvassák a mai napig. A cikk  érdekessége a csúszkás fotó-összeállítás, amiben egy-egy fortepanos képet mai kontextusban fotóztunk újra, így az olvasó a csúszka jobbra-balra húzogatásával ötven éveket utazhat az időben. A megoldás minden platformon, akár mobilon is remekül mutat. (Kivéve itt a blogposztban, de ha a képre kattint, megnézheti működés közben.) Az oldal alján az olvasó a kampány beágyazott microsite-jával találkozik, így már egy kattintásra sincs attól, hogy egy Ford Mustanggal kecsegtető megtakarítási terméket vásároljon.

fhblongform.png

A mindent vivő Mustang (eredetiben Lola T)

A kampány fókuszában álló sportkocsi miatt természetesen adta magát, hogy a natív kampány egyik lába a Totalcaron nyomja a gázpedált, ahol jól tudjuk, mi dobogtatja meg még a kevésbé fanatikus olvasóink szívét is. A ragasztható-akasztható biszbaszoktól kezdve a veteránautó-múzeumig szinte minden, ami autós, ezért egy nagyjából ekkora vertikumban mozgó válogatást állítottunk össze olyasmikből, amikkel örömöt lehet szerezni egy autóörültnek. Itt a támogatói tartalomban az egyik ajándék tipp maga a kampánytermék. 

A gépkocsik és egyéb, robbanómotorral működő vagy keréken guruló járművek iránt mérsékelten érdeklődő olvasók is biztosan tudják miről van szó, ha azt hallják: autóskártya. Ha mást nem, a mindent vivő Lola T-t vagy az örök vesztes DDR-csodákat a legtöbben fel tudjuk idézni, utóbbit például a gépkocsinyeremény evolúcióját 1957-től az extra Nyereménybetét-sorsolásig feldolgozó infografikánk alapján, ami támogatói tartalomként jelent meg a Totalcaron. (Kattintson a csinos infografikáért a képre!)

fhbinfograf.png

Autós újságunkban persze legtöbbet az autókról írunk, ezért szenteltünk egy cikket magának a nyereményautónak is, amiben a márka története mellett megszólalnak híres és kevésbé híres, de annál megrögzöttebb Mustang-tulajdonosok is. A támogatói tartalom scroll-to-land cikk alján itt is megjelenik a kampány microsite-ja.

Ford Mustangos Rózsika néni 

A jól átgondolt, több kiadványon, különböző megközelítésből, más-más olvasói csoportra célzó tartalmakat előállítani, de összetettségük és terjedelmük miatt elfogyasztani is komoly, de az utolsó pixelig érdekes elfoglaltság. Nekünk, tartalomipari szakmunkásokak és szerintünk az olvasni szerető látogatóinknak egyaránt. Emiatt is különleges az a bő három perc, amikor önfeledten mókázhatunk egy átverésvideóban (pc nevén social experiment video), de leginkább azért, mert a hirdetőnk is hitt a koncepcióban. Rózsika néni egy vadonatúj Mustangról hiteti el az utca gyanútlan, segítőkész emberével, hogy a sajátja, ami a közvélekedés szerint abszolút rózsikanéni-idegen, de legalább is szokatlan. Majd miután lelepleztük magunkat, a kétkedő elgondolkodik és kimondja: végtére is miért ne lehetne Rózsika néninek Ford Mustangja? Ami maga az egyik kampányüzenet.

Hirdető: FHB Bank, a Takarék csoport tagja

Kampány: FHB Nyereménybetét extra sorsolás

 Projektvezető: Perkó Rudolf (Brand&Content Studio/Index)

Tartalmak: Brand&Content Studio/Index, Next Wave Europe

Tartalmi vezető: Terray István (Next Wave Europe)

 

A támogatást köszönjük az FHB Banknak! 

Natív hirdetési megoldásokért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Közép Európai Média (CEMP) csoporthoz tartozó Travelo.hu. A tizennégy éves múlttal rendelkező Confhotel-Net Kft. a CEMP portfóliójából az értékesítési ügymenet lezárása után, rövid integrációs folyamatot követően kerül át új tulajdonosához.

Címkék: travelo

Annyi minden éve volt a tavalyi, amit elsőre az állóképes hirdetések, majd a natív megoldások (innen nézve beigazolódott) évének hirdettünk meg, hogy az áprilisban érvénybe lépő mobil árlistánk apropóján bátran beharangozhatjuk: 2017 a mobil éve (is) lesz. Ezt csupán egy, de annál szemléletesebb adatra alapozzuk: kiadványaink az idei második hónapban mobilweben, napi átlag elérésben 32%-ot növekedtek tavaly februárhoz képest!

mobilarlista_img.jpg

Néhány újdonság, kifejezetten a mobilhirdetések szempontjából:

 - Gyártson bátran 300x250 pixeles mobilhirdetést, hiszen ez lett az alapértelmezett méret mobilon!

 - Ezt az új méretet a Feminára és a Díványra egyben is rendelheti.

 - Újságolvasó alkalmazásunkban ismét egyben, az összes kiadványra rendelhet hirdetési kampányt!

Ami nem változott:

 - a csodaszép rich media megoldásaink továbbra is elérhetők,

 - az árlista áprilisi életbe lépéséig a jelenlegi árakon rendelheti meg kampányait mobilra.

 Töltse le új árlistánkat, ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk

Címkék: 2017, árlista, mobilweb
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat