CEMP Sales House blog

Sratégiai együttműködésre lépett a Femina Média és a CEMP Sales House

2014. december 19. - CEMP

A CEMP Sales House (CEMP SH Kft,) és a Femina Média (Femina.hu Kft,) együttműködése értelmében a Femina Média által üzemeltetett internetes és mobil kiadványok (femina.hu, retikul.hu, noifriss.hu) teljes körű ügynökségi sales képviseletét 2015. január 1-től a CEMP Sales House látja el. . A kiadványok direkt értékesítésével továbbra is a Femina Média foglalkozik.

 Az együttműködésnek köszönhetően a CEMP Sales House és a Femina Média az ország legnagyobb havi elérésű női online és mobil portfólióját hozzák létre. Együttes desktop havi elérés: 1078 ezer valós felhasználó, együttes mobil havi elérés: 487 ezer valós felhasználó.

Forrás: DKT 2014.10. (15+ belföldi közönség)

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk harmadik részében az Indexen megvalósult tematikus együttműködést mutatjuk be.

A National Geographic Channel témája az Azok a 90-es évek volt. A NatGeo kampányának kommunikációjához az Index fotórovatát, a Nagyképet használta. Az egyedi, 90-es éveket bemutató képes szerkesztőségi cikkben 970x250 px méretű hirdetéssel (billboard) jelent meg. A kampány másik eleme Index2 90-es évek tematikus nap volt, ahol a NatGeo full-screen szponzorációval jelent meg.

Köszönjük a National Geographic Channel és a Maximize Médiaügynökség Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Címkék: index, nativ

A Kreatív Csoport Médiadesign 2014 versenyén a szakmai zsűri az Indexnek ítélte a fődíjat. A fődíj mellett, az információs oldalak kategóriában pedig az Index márciusi redizájnja a 2. helyezett lett.

A verseny célja, hogy megtalálja és díjazza a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. A szervezők a versennyel szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos a szerepe a felületek vizuális összképének, dizájnjának.
Forrás: mediadesign.kreativ.hu
Címkék: index

A CEMP blog megújulásával új elemet vezetünk be showroom néven.

showroom_v1.jpg

A harmonikaszerűen működő bemutatóteremben az összes jelenlegi, és a 2015. jan. 2-ától elérhető hirdetési formátum bemutatója megtalálható. Sok hasznos információval, technikai segédletekkel, kapcsolódó ajánlatokkal.

Visszajelzéseket a salessupport[at]cemp[dot]hu címre várunk.

Hasznos időtöltést kívánunk hozzá!

Üdvözlettel,
CEMP Sales House

2015. január 2-ától frissül a CEMP Sales House árlistája.

A hirdetési termékek köre bővült, az elnevezések követik a hazai és nemzetközi IAB sztenderdjeit.

A legfontosabb változások:

  • az átlagos zóna Ft/RU mutatók csökkentek
  • a 970x250 pixel méretű billboard lett az alapértelmezett fekvő méretű kreatív
  • egységesítettük az Index címlapi banner listaárakat
  • új IAB Europe Brand Builders formátumot vezetünk be cikkoldalon, roadblock "A" helyen, landscape néven
  • új CPM csomagok jelentek meg desktop és mobil platformokon, valamint multiscreen csomagokban
  • alacsonyabb árfekvésű, nem garantált AV csomagok Kult és Szabadidő felületi mixekben
  • extra PORT.hu mennyiségi kedvezmények hétfő-csütörtök időszakra
  • a videó pre-roll spotok választható átugorhatósággal rendelhetők

Megújult árlistánkat innen töltheti le. Az árlistával kapcsolatos észrevételeket a marketing[at]cemp[dot]hu címre várjuk.

A Tchibo Budapest Kft. Crazy shopping day novemberi kampánya is ezt a tényt támasztja alá.

Tchibo_nov_kampany_elemei_small.jpg

Hirdető: Tchibo Budapest Kft.
Használt kiadványok: Index címlap, Index Belföld, Velvet, Dívány
Használt formátumok: Just-One (1138x640 px), Billboard (970x250 px), XL layer (max. 970x550 px, 8 mp), Portrait (300x1050 px)
Időszak: 2014. nov. 19.

A Tchibo kreatívjai négy kiadványon, négy különböző formátumban jelentek meg ugyanazon a napon. Mind a négy formátum átlag felett teljesített a CT versenyben. A kampány során a legeredményesebb kreatívnak a Velveten megjelenő XL layer bizonyult (2,02% CTR), és a "leggyengébb" (Index címlapi Just-One) is 0,36%-os átkattintást eredményezett. 

A teljes kampányban a kreatívok összesen 2,4 millió alkalommal töltődtek le (AV), melyre az olvasók 11.502 alkalommal kattintottak (0,48% CTR). A kampány 415 ezer egyedi látogatót ért el egy nap alatt a 4 kiadványon.

Az eredményekhez gratulálunk a Tchibónak!

Ön is ilyen kampányt szeretne? Érdeklődjön sales kapcsolattartójától vagy írjon nekünk.

Címkék: kreatív
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat