CEMP Sales House blog

A CEMP Sales House blogja online kampány esettanulmányokkal, kutatási adatokkal, ajánlatokkal és még sok egyéb infóval, hogy miért érdemes online, és persze nálunk hirdetni. Hozzánk tartozik az Index, a Totalcar, a Velvet, a SportGéza, az Inda (Blog.hu, Indavideó, Indafotó, Indamail stb.), a Honfoglaló, a Dívány, az Inforádió online, a Shopline, a Travelo, az Ongo és részben a Napi.hu, a WEBBeteg és PORT.hu. Kontakt: sales[at]cemp.hu.

Hirdetéskiszolgáló partnerünk:

Letöltések

Szeress! Gyűlölj! Kövess! ... és még ... = Index 5.3

2014.10.18. CEMP

Miben más a legújabb verziónk?

Lett nekünk új fejlécünk és benne Notification Badge-ünk. Hogy az mi az? Az a feltűnő színű kör, benne random számmal. Igen - igen! Ott fent a jobb sarokban!

Mit jelez? Hogy mi mindent írtak össze azok a szerzők, akiket követni akarunk. Igen, nálunk fel lehet iratkozni - első menetben Index szerzőkre és Blog.hu tartalmakra. Azért mert szeretjük őket, vagy pont azért, mert nem, de lemaradni nem akarunk semmiről!

Van egy jó kis filmünk arról, mennyire egyszerű - persze be kell lépni, de az tényleg nem gond indapassal, vagy facebook-azonosítóval. Ezt követően akár cikkben, akár az impresszumban található szerzői profiloldalakon csak kattintani kell a Követés gombocskára, és ennyi! A legfrissebbek megjelennek a badge-re kattintva elővarázsolódó boxban.

Ez még önmagában 5.0 lenne, de mitől 5.3 az Index?

Akkor soroljuk:

- Megújult a 24 óra, ami már nem csak kereső, de alternatív címlapként ad áttekintést a nap híreiről. Mindent megtalál, amit aznap gyártottunk a bal felső sarokban lévő hamburger menüből a Frissre kattintva.

- Új, logikus keresőt kapott a 24 óra és a Mindeközben is, ez utóbbinál szűkíthetünk a Bestofra is, ha csak a lejgobbakra vagyunk kíváncsiak.

- Okosabb ajánlókkal kínálunk tartalmakat a cikkek alatt, hogy tovább tarsunk az oldalon minden látogatót.

- Feldobtuk az impresszumot - szerzői adatlapok gyűjteménye váltotta a szokásos felsorolást. Arcok és nevek mellé érdekességek, meg persze a szerzemények listája társul.

- A laptoptokon és asztali gépeken a lapozóra húzva az egeret láthatóvá válik a következő cikk címe - nincs többé vakon navigálás!

Nem utolsó sorban, a mobilon és tableten minket olvasók kedvéért frissítettük a Mindeközben címlapi megjelenését, meg persze megújítottuk a PORT.hu dobozát is.

Leginkább azért, hogy az Index végére érve olyan programot ajánljunk, ami egy időre távol tartja az internettől.

Bárhol is jár, bármit csinál - a követéssel nem marad le semmiről!

Reméljük tetszik ... ahogy a video is:

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: index blog.hu redesign követés

ÁLLÁS: Sales support munkatársat keresünk

2014.10.15. CEMP

A CEMP Sales House, az Index-csoport értékesítője sales support munkatárs kollégát keres.

Akkor lehetsz te az ideális jelölt, ha van legalább két éves, ideális esetben online média területen szerezett munkatapasztalatod, diplomád, ügyesen kezeled az Excelt és a Power Pointot, képes vagy önállóan gondolkodni. És ez a szöveg már most angolul is ott van a fejedben.

Leendő feladataid:

  • Megrendelések, szerződések nyilvántartása,
  • A megrendelési nyilvántartás kezelése, ennek kapcsán kapcsolattartás a CEMP-csoportba tartozó gazdálkodó szervezetekkel,
  • Reklámpiaci riportok, saját megrendelési állomány elemzése, konkurencia figyelés, statisztikák készítése
  • Irodavezetői feladatok ellátása.

Amit nyújtunk:

  • tisztes fizetés,
  • jelentős belmagasság,
  • római kori emlékek kőhajításnyira, és kiváló rétesező,
  • megbízható munkaadói háttér, példás fizetési fegyelem.

Ha dolgoznál nálunk és szerinted megfelelsz a fentieknek, a részletes szakmai önéletrajzodat ide várjuk: hr[at]cemp[dot]hu

Szólj hozzá!

Címkék: állás

Hogy volt? Fesztivál és Balaton melléklet esettanulmány

2014.09.30. butio

Ma már hagyománynak tekinthető, ha nyár, akkor Fesztivál és Balaton melléklet a CEMP SH felületein. A fesztiválokkal az Index és a PORT.hu foglalkozott kiemelten, a Balaton melléklet pedig a Velveten és a PORT.hu-n vonzotta az olvasókat.

CEMP_Fesztivalok_Balaton.jpg

Szólj hozzá!

Add el az ország legmenőbb pixeleit!

2014.09.11. butio

A CEMP Sales House, az Index-csoport értékesítője Account Managert keres.

Az a jó, ha az internet az otthonod, a számítógépeddel alszol, és tudsz és szeretsz eladni. Cserébe nálunk olyan termékeket árulhatsz, amikre büszke lehetsz, használhatod az agyad, hogy egyedi, izgalmas megoldásokat találj ki, és messze túlnyomó többségben jó fej kollégáid lesznek. Önálló, ügyes saleses legyél, akit nem kell nógatni, akinek magától vannak ötletei, amiket jól kommunikálva el is ad idebent és odakint is.

A fizetés mellé légköbméterekben gazdag, lofthangulatú irodát, patinás vasoszlopokat, megbízhatóan üzemelő kávéautomatákat kínálunk. Csúszda nincs, de ha megkeresed a rávalót, beszélhetünk róla, és belegravírozzuk a neved.

Ha dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, akkor a részletes szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet ide várjuk: hr[at]cemp[dot]hu.

Szólj hozzá!

Az Index.hu - 46 perc

2014.09.02. CEMP

A hivatalos hazai közönségmérésben auditált, napi áltag látogatószám alapján rangsorolt, top10 portált vizsgálva a legtöbb időt az Index.hu látogatói töltik kedvenc oldalukon.

Ez a közel 46 és fél perc több, mint amit egy látogató akár a facebookon, akár az interneten kereséssel tölt el egy nap.

  weboldal

napi átlag
látogatószám

egy látogatóra jutó 
napi átlag idő
(h:min:sec)

1     index.hu 444 879 0:46:25
2     origo.hu 518 450 0:21:05
3     startlap.hu 438 559 0:20:44
4     hvg.hu 196 766 0:15:49
5     freemail.hu 499 876 0:12:02
6     hir24.hu 355 925 0:05:54
7     idokep.hu 441 934 0:05:04
8     blog.hu 332 663 0:04:50
9     port.hu 229 169 0:04:16
10     nlcafe.hu 274 718 0:03:53


1. sz. táblázat
napi átlag látogatószám alapján rangsorolt, top10 mérőkóddal mért weboldal

 

 

  weboldal

napi átlag látogatószám

egy látogatóra jutó 
napi átlag idő
(h:min:sec)

1     index.hu 444 879  0:46:25
2     facebook.com 2 889 332  0:40:55
3     google.com 3 524 670  0:39:31
4     youtube.com 1 719 770  0:28:33
5     origo.hu 518 450  0:21:05
6     startlap.hu 438 559  0:20:44
7     freemail.hu 499 876  0:12:02
8     ask.com 450 947  0:09:14
9     hir24.hu 355 925  0:05:54
10     idokep.hu 441 934  0:05:04


2. sz. táblázat
napi átlag látogatószám alapján rangsorolt, top10 auditált weboldal

 

Forrás: DKT 2014. július (15+ belföldi látogatók)

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika index.hu oldalon eltöltött idő DKT

Just-One - Vodafone-é az eddigi legnagyobb hirdetés az Index címlapon

2014.08.12. CEMP

A CEMP Sales House 1138x640 pixel méretben is rendelhető adaptive ad formátumát a Vodafone használta először az Index címlapon. Gratulálunk!

Az adaptive ad speciális működésű, a legnagyobb szövegbe ágyazható hirdetési formátum. Cikkolvasás közben, görgetéskor a kreatív - ahelyett, hogy kigurulna fölfelé, mint bármi más - megáll a képernyő tetején, hogy aztán tovább szkrollozva a tartalom takarja ki fokozatosan. A hirdetés így tovább látható, és úgy feltűnőbb, hogy közben az olvasási élményt nem zavarja, nem bántó. A nyitóoldalra és rovatokra egyaránt rendelhető.
 
Formátum: adaptive ad (Just-One)
Hirdető: Vodafone
Kampány: Vodafone Gold RED 2014 augusztus
Megjelenés: 2014. augusztus 11.
Médiaügynökség: OMG
Kreatív ügynökség: Mito
 
További részletek a működésről és hirdetési listaárak az új formátumok médiaajánlatában. Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, keresse sales kapcsolattartóját vagy írjon nekünk.

Szólj hozzá!

Címkék: index hirdetés egyedi adaptive

A CEMP a legnépszerűbb hálózat

2014.07.29. CEMP

Több, mint egy hete a  CEMP Sales House képviselte portálok a legnépszerűbbek a belföldi internezetők körében.
Összlátogatottság alapján a hálózat megelőzi az Origo- és a Sanoma-csoportot.

cemp_top_ola5.jpg

 

A CEMP SH portáljai: Index, Inda, Blog.hu, Dívány, Velvet, Sportgéza, Totalcar, Portfólió, Napi.hu, Pénzcentrum, Port.hu, Inforádió, Honfoglaló, Travelo, Otthontérkép.

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika látogatottság cempsh

Új elemzési és tréning vezető

2014.07.14. butio

fk.jpgA CEMP Sales House csapatát kutatási, elemzési, oktatási és projektvezetési feladatkörben támogatja július 14-től Földi Kata.

Az új elemzési és tréning vezető az Axel Springertől érkezik a céghez, ahol az elmúlt 9 évben az online portfólió fejlesztését koordinálta. Ezt megelőzően különböző kiadók munkatársaként szerzett tapasztalatokat a marketing és rendezvényszervezés, valamint az értékesítés területén. Kata a Digitális Közönségmérési Tanács szakmai bizottságának tagjaként részt vesz a hazai online közönségmérés fejlesztésében is.

Szólj hozzá!

Kukken Sie mobilon?

2014.07.07. butio

Két vadonatúj mobil hirdetési terméket dobott piacra a CEMP Sales House 2014 májusában.

A mobil banner magic 480x480 pixel méretű, időtartam alapon vásárolható hirdetési forma. Mágikusságát az adja, hogy két nagyméretű, mozgatásra áttűnő képből áll, az élmény hasonló a vetkőzős golyóstollakhoz.

A Vivaki által először használt és általuk elnevezett Peep-Hole ablakos mobil hirdetés 480x240 px méretű, szintén fixen vásárolható hirdetési forma. Működése: a kukucskáló lyuk alatt egy 480x654 px méretű kép helyezkedik el, amely a görgetés során nézhető meg teljesen.

Gratulálunk az elsőzőknek:

Formátum: mobil banner magic
Hirdető: Vodafone
Kampány: Vodafone RED Shared Data
Médiaügynökség: OMG
Kreatív ügynökség: Mito

Formátum: Peep-Hole
Hirdető: Sanofi
Kampány: Allegra 2014 nyár
Médiaügynökség: Vivaki
Kreatív ügynökség: Publicis

A CEMP csoport a legnagyobb hazai mobil eléréssel rendelkező hálózat, 2014 májusában 921 ezer valós felhasználót ért el (Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Mobile Panel Data, 2014-05 (15+ belföldi közönség)). A CEMP Sales House élen jár a mobil hirdetési termékek fejlesztésében is. Kínálatában a hagyományos IAB standard banneren kívül ötféle rich media formátum is szerepel. A CEMP Sales House törekszik az eszközfüggetlen szponzori megjelenésekre, támogatói egy adott kampányon belül az asztali, a mobilweb, a mobil applikáció és a tablet platformokon egyaránt megjelenhetnek.

Szólj hozzá!

Élen a Napi.hu

2014.06.24. butio

Az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. által készített kvantitatív médiaelemzés 2014. májusi adatai alapján a vizsgált gazdasági hírportálok közül az átvett híreket figyelembe véve legtöbbször a napi.hu hírei jelentek meg a médiában. Összesítések alapján a tárgyhónapban 495 alkalommal szerepelt a napi.hu valamelyik cikke a médiában, amivel megelőzte többi versenytársát. Az átvett cikkek száma meghaladta a 3 másik vizsgált médium által generált összes átvétel számát is. A napi.hu hírportált a portfolio.hu követte 224 megjelenéssel, majd a vg.hu következett 87 tartalommal. A napigazdasag.hu oldalt ebben a hónapban mindössze 11 alkalommal idézték.

elen_a_napi.png

Forrás: OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft., 2014. május

Az online hírportálok közül az index.hu közölte a napi.hu értesüléseire alapozott legtöbb hírt, összesen 30-at. Emellett kiemelkedő volt a hir24.hu 22, a hvg.hu 21 és az inforadio.hu 17 megjelenéssel. Az index.hu már január óta tartja vezető szerepét a legfontosabb gazdasági hírek továbbításában.

A nyomtatott sajtóban a Magyar Nemzet 9 alkalommal a Színes Ász és a Népszava 7-7 alkalommal közölt napi.hu cikkeket. Itt kiemelt a Színes Ász előretörése, mivel korábban a bulvár jellegű médium nem foglalkozott ilyen mértékben a napi.hu anyagaival. Az RTV médiumokban kisebb volt az átvételek száma, ahol a legtöbb híranyagot az ATV idézte, összesen 5 alkalommal.

A legtöbb, összesen 64 médiatartalom május 8-án volt azonosítható. Ekkor a 100 leggazdagabb magyar listája uralta a média-napirendet. A hónap végén, 26-án és 27-én szintén magasabb értékeket mutatott a híraktivitás. Ezt többek között az orosz tilalom alá eső húsipari cégek bevételeinek összeszámlálásáról szóló cikkek és az NGM kiadásairól, valamint a parlamenti házszabály módosításáról szóló publikációk átvételei eredményezték.

Szólj hozzá!

Címkék: napi