CEMP Sales House blog

Internetező nők 60%-a a CEMP SH-n

2015. május 11. - butio

Tudta, hogy a CEMP SH kiadványain a nők 60%-a elérhető? További tények az alábbi fact pack-ben.

CEMP SH női fact pack 2015-05 from CEMP Sales House
Címkék: cemp

Egyedi megoldással jelent meg a Mercedes-Benz az Index címlapján. A 970x550 px méretű XL layer 3 részletben fedte be, forgatta át az Index címlapi first viewt. A rich media formátumot egy billboard méretű szinkonrbannerből újra el lehetett indítani.

Tekintse meg videónkat a megjelenésről:

Hirdető: Mercedes-Benz Hungária Kft.
Kampány: CLA Shooting Brake
Médiaügynökség: MEC Interaction Hungary Kft.
Kreatív ügynökség: Gramy-H Kft.

Hasonló megoldásokról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.

Címkék: index, layer, egyedi

A március eleji Genfi Autószalonhoz kapcsolt tematikus melléklet főtámogatója a Mazda volt.

genfi_autoszalon_esettanulmany.jpg

Hirdető: Mazda Motor Hungary Kft.
Kampány: Mazda Genf 2015
Médiaügynökség: Mindshare Médiaügynökség Kft.
Kreatív ügynökség: JWT

A Mazda kampánya több, mint 200 ezer egyedi látogatót ért el 10 nap alatt. A kampányidőszak alatt 28 szerkesztőségi anyag készült. A teljes kampányban az átkattintási arány kimagasló volt: 0,18% CTR. A hirdetési formátumok egyenként is jellemzően átlag felett teljesítettek.

Tovább
Címkék: totalcar, nativ

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk hatodik részében egy, a sharing economy témát feldolgozó kampányt mutatunk be.

A Magyar Telekom kapcsolódó kampánya több részből épült fel, a kampányhoz az alábbi natív megoldásokat használták:

  • Index2 tematikus nap közösségi gazdaság témában,
  • 8 részből álló Index cikksorozat,
  • Index Urbanista blogon blogposzt a témában,
  • Travelo Takarékos turista mellékletben tematikus cikkek.

Köszönjük a Magyar Telekom Nyrt. és az MEC Interaction Hungary Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Címkék: index, nativ, index2, travelo

A Blog.hu Premium Selection blogjai közül az Enntrance mutatkozik be.

enntrance_550x305.jpg

Az Enntrance célja, hogy a szépség minden ajtaját feltárja, minél több oldalról megközelítve azt. Inspirációt adjon és megmutassa, hogy a beauty világa túlmutat egy szimpla termékteszten vagy egy kézfejen bemutatott színmintán. 

A szépség komplex világa további mondanivalòt és látványvilágot generàlt bennem, melyet a blogon keresztül szeretnék megosztani. Legfőképp azt, hogy mit jelent számomra az esztétikum. A blogon látható fotókat ebből kifolyólag saját magam készítem. "Welcome to "Enntrance-to a world of beauty!

A Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) 2015. február 18-án megvásárolta a Femina.hu, a Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat kiadó, valamint a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft.-t. A CEMP az akvizícióval az ország legnagyobb eléréssel bíró női online portfólióját hozta létre. 

Az akvizíciónak köszönhetően a havi szinten közel 870 ezres belföldi webes, és 419 ezres mobil olvasótáborral rendelkező Femina network (Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu és mobilweb verzióik) és a szintén a CEMP portfóliójába tartozó, havi 396 ezer belföldi webes, és 131 ezres mobil egyedi látogatót számláló Dívány.hu keresztolvasottsággal csökkentett együttes elérése desktopon és tableten meghaladja az 1,1 millió egyedi látogatót, mobilon pedig a 504 ezres olvasótábort. A női portálok piacán a legnagyobb elérést ezzel a CEMP portfóliója biztosítja Magyarországon. 

Tovább
Címkék: femina, cemp, cempsh

2015. január 1-jétől a Femina felületeit a CEMP Sales House értékesíti az ügynökségi megrendelők felé. A első szponzorációs megjelenéssel a L'Oréal Magyarország Kft. debütált.

Formátum: Komplex rovatbranding (Szépség rovat)
Hirdető: L'Oréal Magyarország Kft.
Kampány: 2015 Loreal Vichy Teint Ideal
Médiaügynökség: FastBridge Hungary Kft.
Kreatív ügynökség: GroupM

A komplex rovatbranding egy összetett felület, mely során a szponzorált rovat és a rovathoz tartozó összes alrovat tükrözi a hirdető arculati elemeit. A szponzorált rovat menügombja, és a lenyíló menü is a hirdető arculatában jelenik meg.

Hasonló megoldásokról érdeklődjön sales kapcsolattartójától vagy írjon nekünk.

Címkék: femina
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat