CEMP Sales House blog

Femina Klub: előadássorozat nőkről nőknek

2016. szeptember 16. - CEMP

A Femina Klub a Femina Média októberben induló hatrészes előadássorozata. A beszélgetésekre a közönséggel közvetlen kapcsolatot biztosító Thália Színházban kerül sor, ahol hónapról hónapra az olvasókat leginkább érdeklő témák kerülnek terítékre. A klubestek azokat a kérdéseket járják körül, amikkel egy nő élete folyamán akarva-akartalanul találkozik, a gyermekneveléstől, a párkapcsolati problémákon át a halál elfogadásáig.

A Femina Klub életre hívásával régi vágyunk valósul meg.  A folyamatos és tudatos portfólió-bővítésnek és a CEMP csoport támogatásának köszönhetően az eseménysorozat elindításához minden adott volt. A FeminaShop webáruház a jegyértékesítésben, a Femina.hu olvasottsági adatai a témák kiválasztásában, a Thália Színházzal évek óta tartó szoros együttműködésünk a helyszín biztosításában, a CEMP Sales House pedig az értékesítési koncepció megvalósításában voltak segítségünkre. Az pedig külön öröm számunkra, hogy a klubestek háziasszonyaként egy olyan, professzionálisan felkészült, rendkívül hiteles és népszerű szakembert üdvözölhetünk, mint Szily Nóra.

(Rácz Brigitta, a Femina Média portfólióigazgatója)

A klubestek nem titkolt célja, hogy szakmai szempontból megbízhatóan válaszolja meg azokat a kérdéseket, melyeket sokszor önmagunknak sem merünk feltenni. Ehhez pedig az adott területen leginkább elismert hazai szakemberek segítségét kértük, mint Vekerdy Tamás, Singer Magdolna, Dr. Tari Annamária, Dr. Almási Kitti, Geszti Péter, Dr. Peták István és Dr. Bánki Endre. Számunkra olyan pozitív értékeket képvisel a klub, mely szponzorációs szempontból is új utakat nyithat a jövőben a Femina előtt.

Az eseménysorozat különlegessége nem csupán a témák érdekességében rejlik, hanem szeretnének plusz élményt is nyújtani a résztvevőknek. A klubestek a beszélgetéseket követő író-olvasó találkozóval, könyvdedikációval, online kérdésfelvetésekkel válnak igazán interaktívvá.

(Tóth Diána, a Femina.hu marketing koordinátora)

A Femina Klubot a CEMP-portfólión futó online hirdetéseken túl országos print- online- és TV-kampány is kíséri. Az estekre jegyek korlátozott számban kaphatók, amiket az érdeklődők a Femina oldalán tudnak megvásárolni.

A Femina Klub előadásai

Singer Magdolna - Elengedés, veszteség, gyász - Beszélgetés Singer Magdolnával - 2016. október 22. 18:00

Dr. Peták István, Dr. Bánki Endre - Tabuk nélkül a rákról, őszintén - A gyógyulás felé is vezethet út - 2016. november 19. 18:00

Vekerdy Tamás - Önfeledt gyerekből sikeres felnőtt - Avagy miért nem a kitűnő tanulókból lesznek topmenedzserek? - 2017. január 5. 18:00

Dr. Tari Annamária - Megfelelések és alulválasztások - Miért ne legyünk tökéletesek? - 2017. február 18. 18:00

Dr. Almási Kitti - Lehetőség a veszteségben - Avagy hogyan fordítsd nyereséggé, ha egy fejezet véget ért? - 2017. április 1. 18:00

Geszti Péter - Nincsen siker kudarc nélkül - Hogyan győzzük le saját korlátainkat? - 2017. április 21. 18:00

Címkék: esemény, femina

Az idei kedvezményes akcióink szinte csak erről szóltak: hirdessen állóképpel, mert az állókép szép, könnyen legyártható, és kevésbé zavarja a felhasználói élményt. Ráadásul extra kedvezménnyel rendelheti meg.

Októberben az Indexen, desktopon, a fix half page hirdetést 20% extra kedvezménnyel rendelheti meg.

oktakcio.jpg 

- Van ötlete az állóképes hirdetésre, János?
- Akad egy pár, elfekvőben.
- ?
- ...

Ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

* A hónap terméke akció időtartama 2016. január 1. – december 31. Az akció kizárólag a meghirdetett akciós termékek adott hónapban történő teljesülése esetén használható fel, és a megjelölt kedvezmény mértékéig érvényes az árlistában szereplő kiadványokra. A kedvezmény minden esetben sávosan képződik. Az akció kizárólag a megjelölt hirdetési formátumok állóképes (nem animált) változataira vonatkozik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze. A további hónapok akciói a későbbiekben kerülnek meghirdetésre.
Címkék: akció, állókép

Lezajlott a Femina és a Pölöskei Szörp közös jótékonysági ovicsinosító akciója, aminek a legjobban most a jászberényi Maci Alapítványi Óvoda Csibe csoportja örül.

A Femina először 2014-ben írta ki jótékonysági pályázatát, akkor az ovitündérek felhívására rengeteg óvoda jelentkezett, és a céges csapatépítésként szervezett ovifelújitás óriási sikert aratott. Idén a kezdeményezéshez sikerült megnyernünk a Pölöskei Szörpöt, így közösen vártuk a pályázatokat az egész országból. 

A felhívás nem csupán a Femina.hu-n, hanem a Pölöskei Szörp termékein is megjelent, így a két márka egymást erősítve ért el még szélesebb közönséget. A felhívásra érkezett több mint 120 pályázat közül a Femina olvasói szavazták meg, hogy idén a jászberényi Maci Alapítványi Óvodát varázsolják szebbé az ovitündérek.

Augusztus utolsó napjaiban, ezúttal is csapatépítés keretén belül, konduktív eszközökkel, érzékelés-fejlesztő játékokkal újítottuk meg az ovi eszközparkját, a gyerekek igényeinek megfelelő bútorokkal rendeztük be a Csibe csoportot, festettünk a kicsiknek egy több funkciós mágnes- és krétafalat, végül egy fát is ültettünk emlékül. 

(Festés, felújítás, és boldog ovisok mozgóképen)

Az ovicsinosítás azért is szívügyünk, és szeretnénk, hogy hagyománnyá váljon, mert a gyermekek fejlődéséhez fontosnak érezzük, hogy az óvodai környezet - ahol először kerülnek közösségbe, és tanulják meg, milyen együtt lenni, együttműködni másokkal -  megfelelő és inspiráló legyen számukra.  Az Ovitündér projekt nem áll meg, jövőre újabb óvodában próbálunk csodát tenni támogatóinkkal.  

A pályázatot több mint 16 000 alkalommal nyitották meg, a szavazási időszak 2 hete alatt, pedig több mint 42 000 megtekintés volt a szavazati oldalon.
A támogató kampány a felhívó és a szavazási szakaszt együttvéve körülbelül 2 millió alkalommal jelent meg.
 

Címkék: femina, ovitündér

Házon belülről érkezik a a CEMP Sales House natív és tartalommarketingért felelős vezetője. Nagy István Gábor, a CEMP csoport marketing-kommunikációs szakembere az ügyfélkapcsolati feladatok mellett a jövőben részt vesz a CEMP Brand&Content divíziójának kreatív folyamataiban is.

A CEMP Sales House innovatív megoldásaival igyekszik élen járni a natív és tartalommarketing területen  a magyar piacon. Ezt a célt szolgálja stratégiai együttműködésünk a Next Wave Europe-pal, illetve a divízió erősítése hasonló területeken jól bevállt szakembereinkkel. Gábor jól ismeri a médiaportfoliónkban rejlő lehetőségeket, illetve az ügyfélkommunkációban is nagy tapasztalatot szerzett, szakértelmével jelentősen emelni fogja a natív szolgáltatásaink színvonalát. - Ziegler Gábor, a CEMP Sales House vezetője

 

A CEMP Brand&Content divízió feladata elsősorban a kreatív koncepciók kidolgozása és a tartalomgyártás. Gábor bekapcsolódásával alaposabban megismerhetjük a megrendelők céljait és elvárásait egy-egy natív megoldással kapcsolatban, ezáltal eredményesebb és hatékonyabb kampányok születhetnek. - Pusztay András, az Index.hu ügyvezetője

nig_cemp.pngNagy István Gábor 2009-ben kezdett a cégcsoportnál, a közösségi szolgáltatásokat (Blog.hu, Inda) fejlesztő Inda-Labs-nál marketing tanácsadóként, majd a CEMP marketing és kommunikációs területeiért felelt.

Szeptemberi akciónkban a decemberben megújult Napi.hu-n adunk 20% extra kedvezményt az időtartam alapú, állóképes kampányokra. Az állóképes hirdetés kevésbé tolakszik, mint az izgő-mozgó reklám, ezért nem is zavarja igazán a felhasználói élményt. Különösen fontos ez a CEMP Sales House gazdasági kiadványain, melyek látogatói a leginkább elkötelezettek a tartalom iránt.

A reszponzív Napi.hu megjelenése minden platformon kifogástalan, a 20% extra kedvezmény desktop, tablet, és mobil hirdetési helyekre egész szeptemberben egyaránt jár.

- Gratulálok az eljegyzéséhez János!
- Köszönöm. De már gratulált.
- A szeptemberi bannerkampányt is említettem a Napin?
- Említette, már fel is raktam a marketing mappába az összeset. Still alulvonás napihu 2016 végleges v2 zip néven.
- Nem jön le velem egy eszpresszóra a kantinba?
- Unatkozik, főnök?
- Meglehetősen, János. A héten se Klári, se Katika.
- Nem bánja, ha inkább dolgoznék?
- Dolgozzon csak, János, dolgozzon. És gratulálok az eljegyzéséhez!

A CEMP Sales House 2016-os árlistáját innen töltheti le.

Ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

* A hónap terméke akció időtartama 2016. január 1. – december 31. Az akció kizárólag a meghirdetett akciós termékek adott hónapban történő teljesülése esetén használható fel, és a megjelölt kedvezmény mértékéig érvényes az árlistában szereplő kiadványokra. A kedvezmény minden esetben sávosan képződik. Az akció kizárólag a megjelölt hirdetési formátumok állóképes (nem animált) változataira vonatkozik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze. A további hónapok akciói a későbbiekben kerülnek meghirdetésre.

Az idei foci-Eb ismét megmutatta, hogy a kiemelkedő sporteseményeket a hírportálok közül az Indexen követik a legtöbben. Az óriási érdeklődés nagy elérést jelent, ami sportnyelven szólva ajtó-ablak ziccer, két testhossz előny, vagy épp meccslabda, amit hirdetőként elég belőni, behúzni, leütni a győzelemhez. Kételkedésre általában csak az ad okot, hogy vajon az üzeneteim eljutnak-e ekkora reklámzajban a felhasználókhoz? 

zaj_1.gif

A CEMP Sales House kiadványain igen.

Tovább

Szó sincs arról, hogy gyorsan fogyasztjuk az irodavezetőinket. Ők fejlődnek olyan gyorsan, hogy más, speciális területen folytatják a CEMP Sales House-on belül. Így most ismét

IRODAVEZETŐT keresünk.

irodavez.gif 
 Szeretnénk veled dolgozni, ha
- dolgoztál már legalább két évet hasonló munkakörben,
- láttál már online médiacéget belülről,
- van diplomád,
- könnyen szót értesz bárkivel,
- magabiztosan kezeled az excelt, a powerpointot, a nyomtatót, a bringás futárokat,
- talpraesett vagy, gyorsan tanulsz, nem stresszel, ha több dologra kell figyelned,
- bátran megszólalsz angolul, és
- szeretsz önállóan dolgozni.

Az irodavezetői/recepciós feladatok mellett rád bíznánk
- megrendelések és szerződések nyilvántartását,
- a saját megrendelési állomány elemzését,
- reklámpiaci riportok és statisztikák készítését.

Amire te biztosan számíthasz:
- megbízható munkaadói háttére, példás fizetési fegyelemmel,
- motivált, jó fej munkatársakra, és
- a támogatásunkra, ha fejlődni szeretnél.

Ha szívesen dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, jelentkezésedet önéletrajzoddal ide várjuk: hr[at]cemp.hu.

Ha másoknak ajánlanád ezt a remek álláslehetőséget, ne habozz, oszd meg!

Karrier a CEMP Sales House-nál >>

A CEMP Sales House, az Index-csoport értékesítője adszerver adminisztrátor kollégát keres.

placeit_13.jpg

Elvárás:

  • Precizitás (egy félreütött karakter elég nagy galibát okozhat...)
  • Légy türelmes és udvarias minden helyzetben
  • Jártasság az Internet világában és a számítógépen
  • Angol nyelv ismerete (ne ess pánikba, ha külföldről kapunk egy anyagot)

Előny:

  • Ha dolgoztál már adszerverrel, van online hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatod Html, css alapismeret (kreatív paraméterezés, hirdetési sablonok elkészítése, oldalak forráskódjának elemzése stb.)

Feladatok:

  • Hirdetési kampányok megrendelő szerinti kiszolgálásának biztosítása
  • Hirdetési kampányok teljesülésének ellenőrzése, igazolása
  • Hirdetési helyek kialakítása, felügyelete az adszerverben és a szerkesztőségi rendszerben
  • Hirdetési anyagok formai és technikai kritériumainak ellenőrzése, tesztelése
  • Pr cikk szerkesztés, eDM küldés
  • Kapcsolattartás a cégcsoport egyéb egységeivel, hirdetési anyagok, információk továbbítása részükre
  • Kapcsolattartás ügynökségekkel, hirdetőkkel technikai ügyekben

Ha dolgoznál nálunk, és szerinted megfelelsz a fentieknek, a részletes szakmai önéletrajzodat ide várjuk: hr-adserver[at]cemp.hu

Karrier a CEMP Sales House-nál >>

Címkék: állás
Magyarország 44 év után először játszott Európa-bajnokságon. Sokan az Indexnél még nem is éltek, mikor a magyar válogatott utoljára világversenyen szerepelt. Most ott voltunk a válogatottal és a szurkolókkal minden fontos pillanatban, az Indexen pedig megírtunk minden nagyon és kevésbé fontosat, hogy az olvasók ne maradjanak le semmiről.
Az Index csapatának ereje a remek egyéni teljesítmények mellett az egységben és az egész Eb alatt nyújtott kiegyensúlyozott teljesítményben rejlett. Mindig ott volt egy kéz, ha cikket kellett élesíteni, egy plusz félóra ügyeletben, ha a társak lemaradtak, pár lelkesítő szó az ezredik levezetett kilométernél, egy tmk-ügyeletes, ha akadozott a játék. A sikerek ellenére végig két lábbal a földön álltunk, és a soron következő feladatokra koncentráltunk.
Már a felkészülésünk is remekül sikerült. Végigjártuk a magyar válogatott csoportmeccseinek otthont adó városokat és stadionokat, amiket a csodaszép, új cikkformátumunkban, a longformon mutattunk be.
Az Eb alatt három stábunk autózta keresztül-kasul Franciaországot. Ott voltunk a sajtótájékoztatókon, a magyar góloknál a stadionokban, a kihalt Toulouse-i utcákon. A szurkolók azóta legendássá vált Marseille-i vonulásáról élőben jelentkeztünk, nem maradtunk le semmiről, csak a két majom a gólokról. Videóinkat összesen közel kétmilliószor indították el az Indavideón.

Tovább
Címkék: eredmények, foci eb
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu