Kívül-belül megújult a Femina

2017-03-31

Alaposan átalakult, modern, fiatalos, mégis letisztult dizájnnal, és megújult tartalommal robbant be a tavaszba Magyarország egyik legnépszerűbb hazai női portálja.

Az idén 10 éves Femina.hu több hónapos tervezést és fejlesztést követően, a hazai és nemzetközi trendek figyelembe vételével, 7 év után formabontó arculattal jelentkezett.

Célunk a magazinokra jellemző látványos, mégis jól áttekinthető design kialakítása mellett a tartalom megújítása volt, rövidebb, informatívabb cikkekkel, izgalmas, nagy képes és videós anyagokkal, amit az utóbbi évek tartalomfogyasztási szokásainak változása és a mobilos tartalomfogyasztás nagymértékű növekedése indokolt.

Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője

Zsédey Teréz, a Femina.hu új ruhájának tervezője szerint az áttekinthetőség, a nagyobb, jól látható betűméret, szellős sorközök, a modern, magazinos hatás és a látványos képes elemek, és a minden platformon jól mutató reszponzív megjelenés voltak azok a sarokpontok, melyekre a redesign kialakításánál összpontosított.

A napi 202 646 egyedi látogatót elérő női portálunkon a hazai szabványoknak és nemzetközi trendeknek megfelelően ezentúl új, kreatív hirdetési felületek is elérhetők. Hirdetési ajánlatért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Hirdetnék