CEMP Sales House blog

Kedvenc natív kampányunk márciusban

2017. március 16. - Nagy István Gábor

A bankszektor hirdetőinél nem túl gyakori, hogy pénzügyi termékük natív kampányának egyeztetése végén, ahol a megbízó, a sales house, és a tartalomgyártó ügyosztály marketing-, pr-, sales-, account-, projekt-, és tartalmi vezetőstül-menedzserestül először találkozik az irodaház legnagyobb és egyetlen akkora tárgyalójában, ahol elférünk, a flipcsárt tetején aláhúzva az álljon: szexi. Az FHB Nyereménybetét extra sorsolásán majd kiosztott Ford Mustangra persze könnyű ezt mondani, de ha csak ennyi lenne, elég lett volna két brandszínekbe öltöztetett pin-up girllel körbefotózni a kocsit, úgy jó autószalonosan, és egy hirdetésekkel kibélelt totalcaros képgalériában pörgetni, míg nem teljesül az AV. A briefben ennél persze jóval többről volt szó, így jóval több tartalmi megközelítésből, natív arzenálunk legtöbb elemét csőre töltve tudtuk körbejárni a megbízást: végső soron egy banki termék bemutatását.

Régen minden jobb volt

Kattintásaiból ismerszik meg a retróvonat ablakából - velünk együtt! - mosolyogva-sóhajtozva múltba révedő kollektív néplélek, ami például az Index fotórovat és a fortepan kollaborációjában rendszeresen címlapos nagyképes fotóválogatás töretlen népszerűségén is látszik. A tárgynyeremény-sorsolás egyidős az anyukámmal, és az ő egész generációját olyan lázban tartotta, amiből bőven jutott a következőknek is. Ezt dolgoztuk fel  az Index nagykép rovatában korabeli napilapok fotóival az intarziás tévéasztaltól a Wartburgig. A szerkesztőségi tartalomban a hirdető display hirdetéssel jelent meg.

Régen minden bénább volt

A hatvan-harminc évvel ezelőtt vágyott tárgyak mai szemmel persze néhol megmosolyogtatók, az ezekről szóló, támogatói tartalomként az Index címlapján megjelent scroll-to-land cikkünket olvasóink korosztálytól és vérmérséklettől függően nosztalgiával vagy döbbenettel, de egységes lelkesedéssel olvassák a mai napig. A cikk  érdekessége a csúszkás fotó-összeállítás, amiben egy-egy fortepanos képet mai kontextusban fotóztunk újra, így az olvasó a csúszka jobbra-balra húzogatásával ötven éveket utazhat az időben. A megoldás minden platformon, akár mobilon is remekül mutat. (Kivéve itt a blogposztban, de ha a képre kattint, megnézheti működés közben.) Az oldal alján az olvasó a kampány beágyazott microsite-jával találkozik, így már egy kattintásra sincs attól, hogy egy Ford Mustanggal kecsegtető megtakarítási terméket vásároljon.

fhblongform.png

A mindent vivő Mustang (eredetiben Lola T)

A kampány fókuszában álló sportkocsi miatt természetesen adta magát, hogy a natív kampány egyik lába a Totalcaron nyomja a gázpedált, ahol jól tudjuk, mi dobogtatja meg még a kevésbé fanatikus olvasóink szívét is. A ragasztható-akasztható biszbaszoktól kezdve a veteránautó-múzeumig szinte minden, ami autós, ezért egy nagyjából ekkora vertikumban mozgó válogatást állítottunk össze olyasmikből, amikkel örömöt lehet szerezni egy autóörültnek. Itt a támogatói tartalomban az egyik ajándék tipp maga a kampánytermék. 

A gépkocsik és egyéb, robbanómotorral működő vagy keréken guruló járművek iránt mérsékelten érdeklődő olvasók is biztosan tudják miről van szó, ha azt hallják: autóskártya. Ha mást nem, a mindent vivő Lola T-t vagy az örök vesztes DDR-csodákat a legtöbben fel tudjuk idézni, utóbbit például a gépkocsinyeremény evolúcióját 1957-től az extra Nyereménybetét-sorsolásig feldolgozó infografikánk alapján, ami támogatói tartalomként jelent meg a Totalcaron. (Kattintson a csinos infografikáért a képre!)

fhbinfograf.png

Autós újságunkban persze legtöbbet az autókról írunk, ezért szenteltünk egy cikket magának a nyereményautónak is, amiben a márka története mellett megszólalnak híres és kevésbé híres, de annál megrögzöttebb Mustang-tulajdonosok is. A támogatói tartalom scroll-to-land cikk alján itt is megjelenik a kampány microsite-ja.

Ford Mustangos Rózsika néni 

A jól átgondolt, több kiadványon, különböző megközelítésből, más-más olvasói csoportra célzó tartalmakat előállítani, de összetettségük és terjedelmük miatt elfogyasztani is komoly, de az utolsó pixelig érdekes elfoglaltság. Nekünk, tartalomipari szakmunkásokak és szerintünk az olvasni szerető látogatóinknak egyaránt. Emiatt is különleges az a bő három perc, amikor önfeledten mókázhatunk egy átverésvideóban (pc nevén social experiment video), de leginkább azért, mert a hirdetőnk is hitt a koncepcióban. Rózsika néni egy vadonatúj Mustangról hiteti el az utca gyanútlan, segítőkész emberével, hogy a sajátja, ami a közvélekedés szerint abszolút rózsikanéni-idegen, de legalább is szokatlan. Majd miután lelepleztük magunkat, a kétkedő elgondolkodik és kimondja: végtére is miért ne lehetne Rózsika néninek Ford Mustangja? Ami maga az egyik kampányüzenet.

Hirdető: FHB Bank, a Takarék csoport tagja

Kampány: FHB Nyereménybetét extra sorsolás

 Projektvezető: Perkó Rudolf (Brand&Content Studio/Index)

Tartalmak: Brand&Content Studio/Index, Next Wave Europe

Tartalmi vezető: Terray István (Next Wave Europe)

 

A támogatást köszönjük az FHB Banknak! 

Natív hirdetési megoldásokért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

A bejegyzés trackback címe:

http://cemp.blog.hu/api/trackback/id/tr5012339447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu