CEMP Sales House blog

Zajmérés a CEMP kiadványain: nem zavarjuk az olvasókat, indulhat az olimpia!

2016. július 27. - Nagy István Gábor

Az idei foci-Eb ismét megmutatta, hogy a kiemelkedő sporteseményeket a hírportálok közül az Indexen követik a legtöbben. Az óriási érdeklődés nagy elérést jelent, ami sportnyelven szólva ajtó-ablak ziccer, két testhossz előny, vagy épp meccslabda, amit hirdetőként elég belőni, behúzni, leütni a…

Tovább

A jó hirdetés úgy látványos, hogy közben nem irritál. Észrevéteti magát, és esélyt ad a bevonódásra, miközben alig szakad meg a tartalomfogyasztás. Nem adaptálni kell mobilra, hanem eleve ott van otthon. A Tiltorama olyan hirdetés, amit könnyű megcsinálni, könnyű jól használni, és megnézni is…

Tovább

Adja ki nyugodtan a HTML5 fejlesztők szabadságát, hiszen az egyik legszebben mozgó állóképes desktop hirdetési helyünkre elég legyártatnia négy darab egyszerű állóképet. A 3D billboard formátum először automatikusan körbeforog, hogy megmutassa mind a négy oldalát, aztán hagyja, hogy a felhasználó…

Tovább
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu