CEMP Sales House blog

Kedvenc márciusi natív kampányunk: Legyél te is informatikus!

2016. március 30. - Nagy István Gábor

Az Index munkaerőpiaccal kapcsolatos cikkeit szeretik az olvasók. Kit ne érdekelne, hogy az ő szakmája mekkora hozzáadott értékkel bír, mik az aktuális hiányszakmák, vagy éppen mennyit keres egy informatikus? A Magyar Telekom Legyél te is informatikus! programját ezért támogatott szerkesztőségi…

Tovább
Címkék: index.hu, natív

Magyarország egyik legnépszerűbb női online kiadványcsoportját a CEMP Csoport tagjaként működtető Femina Media online értékesítési munkatársat keres. Szeretnénk veled dolgozni, ha - úgy fogyasztod a női tartalmakat, mint Carrie Bradshaw a Jimmy Choo cipőket, - van tapasztalatod az értékesítésben,…

Tovább
Címkék: állás, femina

Többen olvassák a CEMP Sales House kiadványait mobilon, mint valaha. Kiadványainkkal ráadásul jóval több mobilon netezőt érünk el, mint a minket követő kiadók. (Az adatokban a multiplatform méréssel már kiszűrtük a kereszthasználatot, hogy ez miért újdonság, arról itt olvashat…

Tovább
Címkék: mobil, április, ajánlat

Huszonhét év után ismét magyar jelöltért izgulhattunk az Oscar-gálán. Magyar idő szerint február 29-én hajnalban a Saul fia, Nemes Jeles László filmje megkapta az év legjobb idegen nyelvű filmjének járó Oscar-díjat. Az érdeklődés a díjátadó előtt és a világraszóló magyar sikert rejtő boríték…

Tovább
Címkék: oscar, hírverseny

A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2016 konferencián ismertette a 2015-ös reklámköltési adatokat.  2015-ben itthon az interneten költöttek a legtöbbet a hirdetők, a teljes reklámtorta közel 3%-kal nőtt. A 2015-ös teljes reklámtorta 194,37 milliárd forintra…

Tovább
Címkék: 2015, reklámtorta
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat