CEMP Sales House blog

Kilövésre kész a kontentrakéta I.

2016. október 19. - Nagy István Gábor

A natív hirdetési megoldások iránti felfokozott érdeklődésről a szakmányban prezentációt készítő sales accountok, az ügyféltárgyalásról ügyféltárgyalásra járó értékesítési vezetők, a briefekkel ébredő és ötletekkel fekvő kreatívok, és a legkülönfélébb témákban érdekes, tartalmas szövegeket, mozgóképet gyártó tartalomipari szakmunkások sokat tudnának mesélni.

Nálunk már 2016 is a natív éve, de a hirdetők szerint csak ezután robbannak be a kontentrakéták

Mi azonban natív stratégiai partnerünkkel, a Next Wave Europe-pal arra voltunk kíváncsiak, mit gondol a piac, a hirdetők és márkatulajdonosok, valamint az ügynökségek a natív hirdetések jelenéről, jövőjéről. Megbízásunkból az Inspira készítette el az első átfogó hazai online natív kutatást, aminek eredményeit most ön is megismerheti.

nativ_kutatas.jpg

Az online megkérdezésben 72 hazai top hirdető felső-, közép-, és szakmai vezetője vett részt, az ügynökségeket 67 szakember (digitális vezetők, médiatervezők) képviselte. Most az ő válaszaikból készült infografikánkon mutatjuk meg, mit gondolnak a hirdetők a natív hirdetésekről, a következő részben pedig a top hirdetők vezetőivel készült mélyinterjúk alapján elemezzük véleményüket, tapasztalataikat, elvárásaikat.

Címkék: első, hazai, natív

A bejegyzés trackback címe:

http://cemp.blog.hu/api/trackback/id/tr7611820595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu