Dívány médiaajánlat

2015-06-03

A Dívány 2009. május 4-e óta a CEMP csoport női magazinja.

 

A lap a hirdetői piacon egyre népszerűbb fiatal-felnőtt női célcsoportot szólítja meg saját szerkesztőséggel előállított, naprakész, igényes tartalmával úgy, ahogy egyetlen más termék sem a mai magyar weben.

Olyan, a mindennapi életet meghatározó témákat jár körbe, mint az életmód, gyereknevelés, gasztrokultúra vagy könnyűzene és szórakozás. A Dívány.hu kifejezetten a gyengébbiknek hívott nemnek szól, azoknak, akik a parfüm mellett a fokhagyma illatával is tisztában vannak, és tudják, hogy az élet mindezeknél többről szól.

Elsődleges célcsoportja a prémium, 25-40 éves, Esomar AB státuszú női látogatók.

Karakteres, határozottan fogalmazó tematikus blogok:

  • Alapkonyha: főzőblog, az alapokra és a költségekre helyezi a hangsúlyt/li>
  • Stílfűrész: a kultblog
  • Shopaholic: a fogyasztó, minden terméket megnéző, ellenőrző, kipróbáló nő blogja, sok termékteszttel
  • Életmód blog: egészség, sport és fitnesz blog
  • Poronty: a babablog a kipróbálásra helyezi a hangsúlyt
  • Tejben-vajban: hiteles, trendmegmondó blog
  • Ego: hétköznapi pszichológiai blog
  • Raktár: lakás, környezet, design blog
  • Kölyök: témája a 10-16 éves korosztály

Webcím: www.divany.hu

Dívány.hu médiaajánlata:

Kérjen hirdetési ajánlatot értékesítőinktől!

<<vissza

Hirdetnék