CEMP Sales House blog

Komplex rovatbranding

2015. április 15. - Bűti Orsolya
Kiadvány:
  • Femina választott rovat
Leírás:
  • Összetett, komplex, fix felület, mely rovatonként vásárolható
  • Teljes rovatbranding, mely során a szponzorált rovat és a rovathoz tartozó összes alrovat tükrözi a hirdető arculati elemeit, színvilágát (cikkcímek brandingje, főképes körök átszínezése…stb)
  • A szponzorált rovat menügombja, valamint a lenyíló menü is tükrözi a hirdető arculati elemeit, emellett a „Rovat támogatója” link + logó is megjelenik a lenyíló menüben
  • Statikus kattintható fogkefe megjelenés
  • Kétoldali statikus átszínezés, amely teljes hosszában kattintható
  • 2 darab PR cikk megjelenítése a szponzorált rovatban (a cikkekben a hirdető oldalára mutató link/linkek helyezhetők el, cikkenként 6-8 db)
  • A PR cikkek egyenként heti 1 nap kiemelésre kerülnek a Femina.hu Címlapon (főkép alatti bal 1-es vagy jobb 2-es helyen)
  • Dupla banner vagy extra tripla banner megjelenítése fixen a szponzorált rovat összes cikkének felső egyharmadában
  • A rovat összes megjelenő cikkének közepén gumidoboz megjelenés, mely esetében kampánycélnak megfelelően válaszható szavazás vagy 5 linkes doboz
  • Kapcsolódó blogbejegyzés: "Első" komplex megjelenés a Feminán
Megjelenési minta:

Anyagleadási információ:
Hirdetési ár:

A bejegyzés trackback címe:

http://cemp.blog.hu/api/trackback/id/tr867370186
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu