CEMP Sales House blog

Inforádió.hu médiaajánlat

2015. június 03. - Bűti Orsolya
Az InfoRádió, Magyarország első, műfajteremtő kereskedelmi hírrádiója 2000-es indulása óta a teljes népesség (15 évnél idősebb lakosság) egyik legnépszerűbb regionális frekvenciája lett, célcsoportjában, az üzleti és politikai döntéshozók, véleményformálók körében (25-55 év közötti AB státusz) pedig évek óta stabilan piacvezető.

 

Az InfoRádió programját- és műsorszerkezetét tekintve szakít a magyar sajtó nagy részét jellemző "vélemény-újságírás" műfajával. Szerkesztési alapelveinek megfelelően egymás mellett szólaltatja meg a közügyekben egymással szembenálló feleket és nézeteket, a hallgatóra bízva az elhangzottak értékelését. 2002 óta a BBC stratégiai partnere. Tevékenységét egyebek között Superbrand-címmel (2007, 2009), és Pulitzer-Emlékdíjjal (2008) is elismerték.

Inforadio.hu

A 2006-ban indult inforadio.hu hírportál hatékonyságának titka az, hogy a rádió és az internet közötti szinergiák kihasználására épül. Mindkettő hasonló életmódban: éjjel-nappal, azaz 24 órás ügyeletben dolgozik. A folyamatos hírellátásról a rádió stábját kiegészítő önálló szerkesztőség gondoskodik.

Webcím: http://www.inforadio.hu/

Az akvizíció óta:

  • A rádiójelentős hallgatottsága mellett egyre nagyobb látogatottság az inforadio.hu portálon
  • Felkészülés a digitális műsorszórásra való átállásra
  • Megkezdődött az együttműködés kialakítása a Csoporton belüli más médiumokkal
  • Új arculat, megjelenés

 

Kérjen hirdetési ajánlatot értékesítőinktől!

<<vissza

A bejegyzés trackback címe:

http://cemp.blog.hu/api/trackback/id/tr132778586
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu