Egyedi megjelenések: TUC egy jó ötletet? A layer-to-banner kreatív
Az Index Belföld rovatán sétáló éhes kisfiú - jobb híján - kiharapja a bal felső sarokban lévő Címlap és Belföld linkeket az oldalból, majd megjelenik a nekünk szánt jó tanács: "Ne falj fel mindent, ami az utadba kerül" és végül a TUC keksz logója. Az első hallásra szürreálisnak tetsző megjelenés júniusban fut az Index Belföld rovatán.
Ez megjelenés abba a sorba illeszkedik, melynek egyik legkiválóbb példája a máig zseniális Wario Wii hirdetés, ahol az oldalt konkrétan szétveri a lejátszóban futó Warrio. Az Index esetében ugyan senki sem szeretné, hogy az olvasni vágyott cikkek felperzselődjenek, vagy betűkre hulljanak. A TUC megoldása kiválóan alkalmazkodott a brand kommunikációjához és az Index nyújtotta egyedi lehetőségekhez.
- Hirdető: Kraft Food
- Kampány: Tuc
- Médiaügynökség: Havas Digital
- Kreatív ügynökség: Draft
A megjelenés listaára:
- Index Belföld (superbanner + layer): 2.350.000 Ft / nap,
Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, kérje ajánlatunkat a sales[at]cemp.hu címen!