CEMP Sales House blog

Szétkattintott szpotok a SportGéza élő foci-vb közvetítésében

2010. június 28. - Rabbit

Kimagasló arányban kattintják a felhasználók a SportGéza élő foci-vb közvetítésének pre-roll szpothirdetéseit. Bár a nézők kifejezetten a meccsek élő követése céljából érkeznek az oldalra, az eddig futó kampányok adatai alapján elmondható, hogy nyitottak az ott elhelyezett üzenetekre, s átlagosan 13%-uk rá is kattint a hirdetésekre.

Pre-roll szpot megjelenés minták

A bejegyzés trackback címe:

http://cemp.blog.hu/api/trackback/id/tr742116282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

DartagnanX 2010.06.28. 15:58:43

Vajon hányan kattintanak azért rá, amiért én tettem a minap. Azaz: "miafaszomezzáródjonmárbeholvanameccs?!"
Már vagy ötször kattintottam rá csak idegből. :)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.06.28. 16:02:15

@DartagnanX: reméljük, a többi néző nyugodtabb típus :)) egyébként a fenti adat az aktivizálási ráta, azaz hiába kattintottál ötször, csak egyszer számoltalak ;)

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2010.06.28. 16:44:34

ha ilyen sokra jon ki, akkor ott valami mas lesz(lehet) a hatterben sztem :) Dartagnannal lesz a pont :)

Clicker · http://www.klikkmania.hu 2010.06.28. 17:34:02

Szép mutató!

De a kommentelőlkkel is egyet tudok érteni, egyszer én is beugrottam, mert a jobb alsó (X)-et a layer becsukásának véltem.

Amúgy arról van publikus adat, hogy átlagosan hányan nézik online a meccseket?

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.06.28. 17:41:37

Ez nem layer hirdetés, nem is a tartalom fölött, hanem "előtte" jelent meg. Nekem eszembe sem jutott megpróbálni "bezárni".

Nem tudok ilyen adatot mondani, sry.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2010.06.28. 18:02:03

Sorry, elnezest, nem akartam negativ lenni, csak arra (is) akartam ovatosan ravezetni, hogy ilyen esetekben nagyon nem art az ovatossag.

Sok kommentelot lattam, aki megfogadta ott kommentben hogy soha nem fog venni Garnier termeket, etc. Aztan nyilvan fog, de ez mas kerdes.

A lenyeg a valtozatossag, sajnos CEMP es oldalakon nagyon sokszor belefutok hogy valami tul van spammelve es 1 honapon keresztul ugyanazt latod naponta minden egyes indavideo elott/utan.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.06.28. 18:09:49

Köszi szépen az észrevételt! Hű, rég sikerült ennyi tagadást tennem egy mondatba :)))

fraki 2010.06.28. 18:34:49

@Rabbit: Ennek nincs jelentősége, én is beugrottam az (X)-nek. És még nagyon sokan. A felhasználó annyit lát, hogy van egy bezárógomb, rákattint, és máris ott a statisztika. Teljesen használhatatlan adat.

fraki 2010.06.28. 18:36:22

@Rabbit: Egyébként ha számodra annyira nyilvánvaló, hogy nem lehet bezárni, akkor miért van ott az (X)? Mit jelent?

Ha nem volna ott, persze számomra is egyértelmű lenne, h nem lehet eltüntetni.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.06.28. 18:42:26

Az x a hirdetések hivatalos jelölése. Ha egy cikk mellett látsz x-et, akkor az a fizetett tartalom jelölése. A bezár gomb jellemzően a jobb felső sarokba szokott kerülni.

fraki 2010.06.28. 18:50:42

Óóóó, műveletlen voltam. Ahhoz képest, hogy hivatalos, sehol nem találkozom vele (rémlik, h már láttam, de sztem azok bezár gombok voltak...).

Így azt mondom, hogy ha hivatalos, akkor legyen, indokolt, de ez nem változtat azon a tényen, hogy rengetegen rákattintanak, mert bezár gombnak hiszik.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.06.28. 18:56:57

Hát, én már marha sok olyat vettem a legkülönbözőbb online kiadványokra, úgyhogy elhiheted :) Ha megnézed a médiaajánlatokat, általában pr cikk néven futnak ezek a szponzorált cikkek. (Leggyakrabban ezeket jelölik x-szel.) A layereknél egyébként már a legtöbb médiatulajdonos nem éri be az x-szel, hanem kell bezár felirat is (nálunk is).

Horváth János · http://horvathjanos.inda.hu/ 2010.06.28. 19:22:58

Nem lehetne ezekbe (vagy a flash alatti megjelenő) reklámokba olyat tenni, hogy kössz nem érdekel.

UPC hírdetésbe: Kössz, de nem aktuális mert most két hónapja fizettem elő nálatok.
(erre a banner azt mondhatná, hogy húú de jó, örülünk, jó szurkolást és eltünne.)

T-akármire. Kössz, de nem aktuális mert két hónapja fizettem elő hűséggel a UPC-nél.

fraki 2010.06.28. 19:27:00

Elhiszem én :) Rémlik, hogy az indexen is láttam, de most nem látom, talán mert már kiírják, hogy hirdetés.

A lényeg az, hogy egy hivatalos jelzés itt egybeesik egy erős konvencióval. És az is ráerősíthet a félreértésre, hogy mint írod, leginkább pr-cikkeknél használják a jelzést, ahol nem lehet félreérteni (nincs mit bezárni, plain html miatt még azt is látja a felhasználó, hogy nem link az (x)).

Clicker · http://www.klikkmania.hu 2010.06.28. 21:29:28

lehet ám, hogy ez egy technikai issue lesz. A konkrét jelenség (legalábbis nálam) az volt, hogy elindult a stream a focival, majd megjelent a reklám. ezért hittem layernek és örültem egy x-nek, hátha azzal becsukható.

amúgy ezek után én a helyetekben külön mérném az X gomb és a banner többi részének CTR-jeit.

elmondani nem kell, de legalább Ti tudni fogjátok az igazságot ;)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.06.29. 10:21:07

Az x a hirdetésekre jún. 17-én került ki, és ha összevetjük az előtte és utána futó hirdetéseket, nincsen különbség az aktivizálási rátában. Az x feliratot ettől függetlenül cseréljük "hirdetésre", köszönjük a visszajelzéseket ezzel kapcsolatban.

Clicker · http://www.klikkmania.hu 2010.07.05. 21:29:38

wow, érdemes kommentelni, mert van foganatja!
korrekt.
köszi.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu